• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheSunset
    Tussetösen skrev 2007-02-24 11:13:14 följande:
    Min dotter brukade somna kl 22.00 till för ett par dagar sedan .. nu blir hon jääättetrött redan vid 19-20.00 och somnar då . Det ändras så himla snabbt !! Mark Levengood 4 Presidenthaha.. här e det precis tvärtom..vet ni om det e nån speciell fas dom går igenom nu??? han e lite mammig, det e bara jag som kan natta honom.. nån mer?? SannaStina skrev 2007-02-23 23:29:17 följande: TjingelingHär kanske man kan haka på? Sonen Max föddes med kejsarsnitt (akut) den 4/11 2006. Han vägde 4.6 och var 56 cm lång så han är en stor kille. Vägde när han var ganska exakt 3 månader 6,7kg och var då 66 cm lång. Blir väl en tvåmeterskille om sisådär 18-20 år.Har inte hunnit läsa hela tråden så jag "lyssnar" på er ett tag. Kanske hinner läsa in mig senare i helgen... Mamma till Max 061104heeej.. va kul att du hittade hit..
    Här e det bara jag som kan natta tösen oxå...Men dom ändrar sina rutiner massor..ena kvällen somnar julia vid 21...men oftast vid 23..Så det e ju så olika.
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • TheCoopers

    Godmorgon ...

    Japp det ändras snabbt allt hela tiden ... Min dotter är också mammig ... och lite gnällig nu ...tydligen är det väldigt vanligt , hört många mammor med 3mån bebisar som är lite klängiga och mammiga .
    Dessutom har jag en 7 åring som också är mammig Skrattande 

    Igår somnade Adele kl 19:30 och sov till 06.00 åt och sov till 09.00

    Trevlig söndag allihop


    Mark Levengood 4 President
  • TheSunset
    TheCoopers skrev 2007-02-25 10:11:49 följande:
    Godmorgon ...Japp det ändras snabbt allt hela tiden ... Min dotter är också mammig ... och lite gnällig nu ...tydligen är det väldigt vanligt , hört många mammor med 3mån bebisar som är lite klängiga och mammiga .Dessutom har jag en 7 åring som också är mammig  Igår somnade Adele kl 19:30 och sov till 06.00 åt och sov till 09.00Trevlig söndag allihop Mark Levengood 4 President
    Då har vi lika...Jag har oxå en 7 åring som e lite mammig...
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • Ina79

    En liten fråga,ni novembermammor... Var BOR ni?? skulle vara kul att veta var vi finns geofrafiskt??? jag bor i Mjölby..

  • TheCoopers
    The Sunset :

    Vilka söta barn du har :) Var inne och kikade på din sida .... och va stark hon är i nacken din lilla Julia - sitter ju redan ... Skrattande
    Mark Levengood 4 President
  • sleepygrodis

    Vår lilla Alva är också väldigt mammig! I flera veckor har hon skirikit som en tok när hennes pappa tar henne, men mormor går bra Jättejobbigt för Jimmy, för han vill ju att Alva ska kunna sitta hos honom också. Men jag hoppas att det går över snart! Då blir hon väl jättepappig! Men de senaste dagarna har det gått lite bättre och han kunde t o m natta henne en gång. Tjohooo!

    Vi bor i Fagersta (Västmanland)...

  • TheCoopers
    Sleepygrodis :

    Vackert namn , Alva :) åhh jag vet mina stora tjej var så när hon var bebis - det blev bättre - men är fortfarande lite mammig Skrattande sju år senare ...
    Mark Levengood 4 President
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!