• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • mexisis
    Criffegirl skrev 2007-05-05 14:16:51 följande:
    Se vilken glad skit
    jag har gjort ett par bilder till dig på pontus som jag lovade, de ligger i mitt galleri
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • wakkie

    hejsan=)
    Kul o se alla goa novemberbebbar=)
    Vår lilla IDA är nu 5 månader o i går lärde hon sig sitta, massor som händer nu, en roligt tid framöver!!! dregglar massor, o rätt grining för tillfället eftersom hon håller på o få tänder men annars e hon glad som en lärka=) slänger in 2 bilder på henne=)

  • Marijjasol

    Ottilia har inte heller fått några tänder och som sagt så är hon inte ens nära att sitta för hon ska bara upp på benen och stå. Det är så mycket energi i henne så det gäller att inte komma ivägen för henne i gåstolen för då får man rejäla blåmärken.

    Hur mycket sover era barn på dagen? Ottilia sover sällan längre än 30 min åt gången fast hon kanske egentligen skulle behöva. Å hon somnar inte om i första taget..i sängen är det inte att tala om och oftast inte i vagnen heller.

  • Taneli

    Hej!
    Min tjej har inte heller några tänder än. De får komma när de kommer.

    Isabelle sover ca 30 min om vi är ute och går och hon ligger i vagnen. Men är vi inne så kan hon sova 2-3 timmar. Men nu när vädret är så skönt så vill man ju inte sitta inne.

    Igår vet jag inte vad det var med Isabelle. Hon åt ersättning vid 16 tiden och somnade runt 19. Sen vaknade hon inte förrän 01.30 inatt och ville då ha mat. Har aldrig hänt. Sen var hon på jätte snackigt humör vilket inte var så uppskattat. Men man kunde ju inte låta bli att le lite ändå.

  • mexisis
    Taneli skrev 2007-05-05 16:34:38 följande:
    Här är en bild på min sötnos
    ååhh va pluttsöt hon är, har ju nästan bara sett henne sovandes eller väldigt trött och en gång förkyld hihi vilken mysig gåstol hon ser ut att ha

    va avundsjuk jag blev när du kom cyklandes igår. tänkte direkt att nä, peter får va hemma med devin så jag får ge mig ut och cykla jag med, men då kom jag på att jag har ju ingen cykel. den blev stulen
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Criffegirl
    mexisis skrev 2007-05-05 16:40:34 följande:
    ååhh va pluttsöt hon är, har ju nästan bara sett henne sovandes eller väldigt trött och en gång förkyld hihi vilken mysig gåstol hon ser ut att ha va avundsjuk jag blev när du kom cyklandes igår. tänkte direkt att nä, peter får va hemma med devin så jag får ge mig ut och cykla jag med, men då kom jag på att jag har ju ingen cykel. den blev stulen

    Tusen miljoner tack för de fina bilderna SUPER!!!!!


    Nu sticker jag och postar "maten"

  • Criffegirl

    Ja där citerade jag fel inlägg......men men...mammahjärnan hänger med dåligt ibland

  • mexisis
    Criffegirl skrev 2007-05-05 16:42:22 följande:
    Tusen miljoner tack för de fina bilderna SUPER!!!!! Nu sticker jag och postar "maten"
    kul om du gillar bilderna fantasin är inte på topp just nu. hihi postar du "maten" idag borde jag ju också ha min på måndag
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!