• wiktor06

    Att bli uthängd

    Jag vet att det är flera här på Fl som har blivit uthängda på en forum sida, nu har ytterliggare två stycken blivit uthängda.

    Jag kan inte bli annat än heligt tvär ilsk.
    De hånar och förlöjligar den största sorgen man kan vara med om dvs att förlora ett älskat och efterlängtat litet barn.
    Vart fan tog medmännskligheten vägen?

    En barnmorska uttalar sig om att vi som har minnessidor för våra barn inte har ett sunt sörjande.
    Vem är hon som kan avgöra det? Hon har inte själv förlorat något barn och hon har inte gått i våra skor och kännt hur tunga stegen ibland kan vara.
    Jag är glad för att hon inte arbetar i min stad.

    De finns de som smyger omkring här på FL och kopierar bilder på våra barn.
    De finns de som sparar våra minnessidor i mappar.
    De påstår att vi inte har ett sunt sörjande?
    Allt detta tycker jag säger allt om dem, är detta sunt?

    Jag har inte blivit uthängd men jag känner mig kränkt som mamma till ett förlorat älskat och saknat litet barn och att de faktiskt hänger ut människor jag bryr mig om.

    Har inte vi blivit prövade hårt nog?

  • Svar på tråden Att bli uthängd
  • miniGrynet
    nudelbumsan skrev 2007-02-28 12:53:00 följande:
    Vad är FB?????
    flashback - ett sjukt forum!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • MansonDust

    "FLASHBACK FORUM ÄR FÖRBJUDET I SVERIGE

    Enligt ett domstolsbeslut som togs vintern 2002 (Marknadsdomstolen, mål C26/02) är Flashback förbjudna att bedriva diskussionsforum i Sverige. Verksamheten är endast tillåten ifall Flashback väljer att förhandsgranska alla inlägg, och aktivt raderar samtliga inlägg som är "opassande" innan publicering.

    Jag är trött på svensk censur, ta mig till forumet som svenska myndigheter vill förbjuda."

    Verkar ju seriöst..

  • Lilla Mjau

    Det är ett helt sjukt forum! Hittade bla filmer där de skar halsen av folk, tände eld på katter osv osv... Mådde fysiskt illa när jag varit inne och irrat runt där en stund! Och där figurerar våra barns hemsidor och bilder....


    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • wiktor06

    Jag anser mig inte som naiv för att jag har lagt ut bilder på mitt barn på en minnessida.
    Jag vet att det finns idioter i denna värld, jag arbetar med flera av dom, så jag vet.

    Jag har gjort en minnessida av mitt barn för att våra vänner, släktingar och arbetskamrater ska få en liten inblick  i det vi har varit med om. De har varit oerhört tacksamma över att få dela detta med oss. Vi har släppt in dom i en värld som man aldrig annars går in i om man inte själv har blivit drabbad.
    Jag hoppas även att nydrabbade kan finna stöd och tröst genom min sida, vilket jag gjorde av andras minnessidor.

    Sjuka människor kommer det alltid att finnas, men jag tänker inte låta dessa styra mitt liv.

  • hampus04

    Fy vad vidrigt. Skulle aldrig kunna göra något sådant. Känner att sorg är något personligt och vill man lägga ut bilder på sina barn så borde man få göra det. Tänk om man kunde göra något så man inte kunde ta bilder. STyrkekramar

  • muminmaman

    jag håller meddig fullständigt. Hur jan man hänga ut en familj som sörjer på detta sätt. ALLA har rätt att sörja på sitt sätt. Det finns inget sätt som är fel. Att det sedan finns dumbommar som sparar andras minnessidor, tycker jag pekar på att denna person inte är fullt friskt, (om det nu inte är så att de känner en på något sätt) Tillå den sörjande att sörja på det sätt denne vill. Tänker på er alla som misst ett eller flera barn

  • MissGullviva

    Jag blir sååå ledsen å arg när jag läser att det finns personer som förstör så för andra...

    Vi har nyligen förlorat vårt barn... Vi fick rådet av vår kurator på sjukhuset att det kunde vara bra att gå in här och läsa och dela tankar och känslor med andra i samma situation...

    Å jag kan säga att ni betyder otroligt mycket för mig... Jag har under dessa veckorna som gått läst massor av minnessidor... tyvärr har jag varit dålig på att lämna en hälsning men jag har inte riktigt orkat... men det kommer nog...

  • muminmaman

    styrke kram till dig miss gullviva, låt det ta den tid ni behöver...

Svar på tråden Att bli uthängd