• 9Kärleken6

    Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

    Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • kattengustav

    Jag vet vart kläder och sånt är. Bara inte vart babygym och sånt är. Har ju inte varit där och handlat sånna saker innan. Vi brukar åka till Ullared två gånger om året, så man kan ju affären lite i alla fall.

  • 9Kärleken6

    Kattengustav: Babygym etc finns vid textil, sängkläder och sånt. Som sagt nappar etc vid sminkavd

    Smink förresten hur är det? Bra, billigt? Skulle verkligen behöva uppdatera mitt...


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Jiie
    9Kärleken6 skrev 2007-07-04 09:05:32 följande:
    Kattengustav: Babygym etc finns vid textil, sängkläder och sånt. Som sagt nappar etc vid sminkavdSmink förresten hur är det? Bra, billigt? Skulle verkligen behöva uppdatera mitt...
    Hmm beror lite på vad du är ute efter, det är ju inte märkessmink direkt... Men dom har bra krämer o sånt, men sminket njaaa...
    Nygift och bullen är i v 18
  • sessan82

    9Kärleken6: Jag köper alltid Maybelines mascara där. Kommer inte ihåg exakt vad den kostar men runt 20 kr billigare än på Kicks tex.

    Sen har de ju Trends nagellack också billigare än i stan.

    Sen har de ju även Niveas alla saker och även äkta parfymer billigt. En gång köpte min kompis en Diesels parfym till hennes sambo för 99 kr. Det är ju billigt!!

  • kattengustav

    Jie: Ja, nu vet jag. Ska försöka åka en dag när det inte är så mycket folk. Bor ju bara en timme där ifrån så det tar ju inte så lång tid att åka. När jag sa till min man att jag skulle åka dit och handla till bäbisen, och jag sa att han inte behövde följa med sa han att det är nog bäst att jag följer med annars lär det bli dyrt :)

  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-04 09:18:47 följande:
    Jie: Ja, nu vet jag. Ska försöka åka en dag när det inte är så mycket folk. Bor ju bara en timme där ifrån så det tar ju inte så lång tid att åka. När jag sa till min man att jag skulle åka dit och handla till bäbisen, och jag sa att han inte behövde följa med sa han att det är nog bäst att jag följer med annars lär det bli dyrt :)
    hahaha tom min man ska med
    Vart bor du då?
    Nygift och bullen är i v 18
  • Jiie
    sessan82 skrev 2007-07-04 09:14:27 följande:
    9Kärleken6: Jag köper alltid Maybelines mascara där. Kommer inte ihåg exakt vad den kostar men runt 20 kr billigare än på Kicks tex. Sen har de ju Trends nagellack också billigare än i stan. Sen har de ju även Niveas alla saker och även äkta parfymer billigt. En gång köpte min kompis en Diesels parfym till hennes sambo för 99 kr. Det är ju billigt!!
    Äkta parfymer??
    Skojar du?? har jag aaaaaldrig sett där, däremot en miljard kopior! Har varit där 3 ggr i år redan inte sett några äkta parfymer...
    Nygift och bullen är i v 18
  • kattengustav

    Jie: Jag bor utanför Borås. Min man brukar inte gilla att åka till Ullared, så jag brukar få åka själv när jag ska dit eller så möter jag upp mina föräldrar där som har lite längre att åka än vad jag har.

  • Beach

    De har parfymer bakom disken där. Men de flesta är 30 ml som jag sett. Men de är inte så dyra. Tänkte själv köpa Britneys Fantasy för 199:-  sist.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3