• 9Kärleken6

    Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

    Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Jiie

    aha, men ta 23:e då... o ett till tips; åk inte så ni är där o öppnar stället, det räcker med 4 timmar där inne (oftast) och jag brukar åka så jag är nere vid 15-16 snåret, räcker gott o väl!


    Väntar Luciabebis
  • JuniMammaLKPG

    Strumpan78: Jag tror inte du behöver vara rädd för att det ska vara extra packat den 20e augusti. Jag fick nämligen nån tidning när jag var där i juni och där hade de intervjuat nån som berättade just hur lugnt det var precis på de olika löningsdagarna eftersom alla vill undvika dem Sen att det är sommar gör ju att det är mycket folk ändå men...

  • zezziz

    Måste man åka til Gekås ska man åka så sent i veckan som möjligt.

    Igår var där 26 200 personer och varuhuset sålde för 17,7 miljoner. Helt sjukt!!

  • sara lois

    Var på Ge-Kås idag! Ingen kö och mycket fina grejer!

    Ska lägga upp sängen i mitt galleri i eftermiddag för dig som ville se den.

    Ha det gott!

  • sara lois

    Puss och Kram skrev 2007-07-24 09:55:02 följande:


    Shit vad folk det är i Ullared. Vi som bokat och betalt stuga till den 31, hoppas alla varit där under löningshelgen...
    Om du har bokat stuga kommer du inte ha några problem att komma in. Kanske blir jobbigt att trängas bland kundvagnarna fram på em men annars är det inte så hysteriskt som alla verkar tro här på tråden. Det gick alldeles utmärkt idag.
  • Cacan

    Någon som har provat/ vet ngt om Bärselen från Ullared? Vet Ni om den är bra? Vad kostar den? Vad är det för "knäppen"/häften?

  • Jiie

    Bärselen kostar 100 kr, vad jag har hört så verkar många tycka den funkar bra.


    Väntar Luciabebis
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3