• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • chickie

    JennyoPatrik: Jag anmälde mig på sidan för två månader sen och har fått två erbjudanden nu...så det är inte omöjligt.

  • MamaKajsa
    chickie skrev 2007-09-06 18:12:08 följande:
    JennyoPatrik: Jag anmälde mig på sidan för två månader sen och har fått två erbjudanden nu...så det är inte omöjligt.
    ...samma för mig.
    Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • JePaLuLi
    chickie skrev 2007-09-06 18:12:08 följande:
    JennyoPatrik: Jag anmälde mig på sidan för två månader sen och har fått två erbjudanden nu...så det är inte omöjligt.
    Åh vad bra! Då är det bara att sitta och vänta då
    Tack för ditt svar.
  • alexgumman

    Smurfan 81 skrev 2007-09-05 12:30:33 följande:


    Hallå! Åhh, finns det en Buzzador tråd!Jag fick hem halstabletterna precis när vi kom hem från semestern, och jag som blev förkyld på semester! Snacka om perfekt!
    För mej kom paketet oxå väldigt lägligt. Sambon fick tokont ihalsen och större delen av arbetskompisarna klagade på halsont. =)
  • septbebis
    Camille skrev 2007-09-05 09:21:55 följande:
    är det ngn som har fått osten som  hade fått nestle barnmat  just innan? eller är det bara dom som fått halstabletterna som verkar ha chans på osten?
    Jag har fått erbjudande om osten men har varken haft Nestle eller halstabletterna.
  • wintersaga

    Hejsan! Jag har fått halstabletterna men inget erbjudande om någon ost. Detta är den första kampanjen jag är med i.

  • Emmixen
    Fick mail idag om min första kampanj!

    Fick dock ingen rolig... :( Fick om nån deodorant... Men, får ju ta det som bjuds och hoppas på bättre nästa gång.. Någon annan som fått denna?
    - www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • Hallongrottan

    Så här tog jag intressen:

    1. familjen
    2.matlagning
    3. vänner

    sen var det något mer, någon som hr fyllt i likadant.

    Vad får man för erbjudanden om man har fyllt i formuläret på detta sätt?

Svar på tråden buzzador tråden!