• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • MamaKajsa

    när de man värvat, rapporterar sina kampanjer


    Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • EmA
    MamaKajsa skrev 2007-09-06 22:33:21 följande:
    när de man värvat, rapporterar sina kampanjer
    just det!
    Mamma till Tindra 070112
  • BimBim o Knorrans Mamma
    EmA skrev 2007-09-06 22:22:12 följande:
    BimBims mamma: fast vad är det egentligen som är så dåligt? Det är ju trots allt helt gratis och det är väl inte så att Buzzador gått ut och sagt att man skall få ett visst antal kampanjer per år eller så? Jag har precis fått min andra kampanj och jag har varit med i ungefär 6 månader. visst hade velat få fler men det är ju många som är medlemmar ju...
    Jo det är dåligt. För när jag blev medlem mailade jag och frågade lite om poäng och värvning osv. Då sa de att de med flest poäng kommer få mkt bättre och udda kampanjer än de andra. Tex prova bilar mm.
    Men jag har inte fått en enda udda kampanj. Inte nån "bättre" heller för den delen.
    Och jag ledde poängtoppen över ett halvår.
    Nu har jag över 90000 poäng. Så jo. Jag tycker det är dåligt. hade de inte sagt så som de sa och jag ödslade massa energi på att värva folk hade jag såklart inte tyckt det.
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Hallongrottan

    Undrar fortfarande över detta! Är det många merän jag som har slickat i på följande sätt?

    Är det detta dom går efter när dom ger mig kampanjer?


    Hallongrottan skrev 2007-09-06 21:24:38 följande:
    Så här tog jag intressen:1. familjen2.matlagning3. vännersen var det något mer, någon som hr fyllt i likadant. Vad får man för erbjudanden om man har fyllt i formuläret på detta sätt?
  • Jag är den bästa mamman dom har

    Jag fick två kampanjer samtidigt och har bara 2000 poäng ungefär

    nestle barnmat och halstabletter var dom jag fick


    mamma till tre 0212, 0408, 0701, 08 ?
  • EmA
    Bimbims mamma: okej, omde har svarat dig så så förstår jag att du är irriterad, det är ju en annan sak. Har du dessutom lett poängtoppen så tycker jag också att det är lite konstigt.

    Hallongrottan: jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vadjag skrev men det var nog nåt liknande, det är nog mycket det som de går på när de skall hitta passande kampanjer till folk ja, den profilen och hur man bor, familjekonstellation osv.
    Mamma till Tindra 070112
  • Camille

    hade ni lämnat in rapporten för halstabletterna (ni som fick dom)  innan ni fick erbjudandet om osten?


    Jag älskar dej, min Amina
  • BimBim o Knorrans Mamma
    EmA skrev 2007-09-07 07:55:51 följande:
    Bimbims mamma: okej, omde har svarat dig så så förstår jag att du är irriterad, det är ju en annan sak. Har du dessutom lett poängtoppen så tycker jag också att det är lite konstigt.Hallongrottan: jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vadjag skrev men det var nog nåt liknande, det är nog mycket det som de går på när de skall hitta passande kampanjer till folk ja, den profilen och hur man bor, familjekonstellation osv.
    Ja exakt. Tycker det är skitkasst fkt
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Mumu

    Nej, jag tycker inte det är ett dugg dåligt, Bimbims Mamma. Och förmodligen inget som buzzador kan påverka. De VILL förmodligen att buzzador ska bli skitstort och jobbar säkert stenhårt för att även bilföretag och annat än livsmedelsjättar ska vilja vara med på deras koncept, så NÄR Volvo bestämmer sig för att tio buzzadorer ska få testa en ny bilmodell så kommer förmodligen antalet poäng att spela jättestor roll. Du får tänka på att buzzador är ett ungt företag som inte har så mycket business än.

    Nu har de tagit bort värvningsmöjligheten, va? De senaste jag har värvat har inte kunnat fylla i att de är värvade av just mig i alla fall. Så de som har så där jättemycket poäng kommer att ligga långt före oss andra för jämnan i så fall.


    Bäst just nu: Solsemester
Svar på tråden buzzador tråden!