• Tina83

    vad jag avskyr Zlatan..!!!!!!!!!!!!!

    jag fattar inte varför det jämt ska handla om Zlatan så fort sverige har spelat en match!!!!!!!!

    det anda SVT snackade om när de visade sporten imorse va Zlatan o hans "målchanser" .. men shit, han gör inte mål så ofta, är det en nyhet?? han har inte gjort mål på 9 matcher! han gör ju ingenting vettigt, står o väntar på bollen!

    bänka människan o sätt in nån som både kan hjälpa till på plan OCH göra MÅL!!!

    dem sa inte ett ord om Källström som fakriskt sköt mål!!!

  • Svar på tråden vad jag avskyr Zlatan..!!!!!!!!!!!!!
  • Eros Light Love
    Henrik31 skrev 2007-08-24 12:42:03 följande:
    De pratar hellre om hur snygga de är än deras kapacitet på planen. Kanske de borde se en match istället för att läsa om dem i se & Hör.Eros Light Love skrev 2007-08-24 12:40:46 följande:
    Exakt. Sen att dom inte har någon baskunskap om spelet kan vi ta en annan gång.....
  • ronjarövare

    Och varför skulle ni som "män" ha bättre kunskap? Ingen har ju bett er kommentera......

    Eros Light Love skrev 2007-08-24 12:59:53 följande:


    Exakt. Sen att dom inte har någon baskunskap om spelet kan vi ta en annan gång.....
  • Eros Light Love
    ronjarövare skrev 2007-08-24 13:03:59 följande:
    Och varför skulle ni som "män" ha bättre kunskap? Ingen har ju bett er kommentera......Eros Light Love skrev 2007-08-24 12:59:53 följande:
    För att vi har det helt enkelt.
  • ronjarövare

    det säger ju en del om er, om ni tror att det e så..........

    Eros Light Love skrev 2007-08-24 13:08:23 följande:


    För att vi har det helt enkelt.
  • Henrik31

    Det märks ju i denna tråd om inte annat....


    ronjarövare skrev 2007-08-24 13:34:10 följande:
    det säger ju en del om er, om ni tror att det e så..........Eros Light Love skrev 2007-08-24 13:08:23 följande:
  • NinaFina
    Eros Light Love skrev 2007-08-24 13:08:23 följande:
    För att vi har det helt enkelt.
    Och här generaliserar vi inte...
    Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • Eros Light Love
    NinaFina skrev 2007-08-24 13:37:02 följande:
    Och här generaliserar vi inte...
    Jag skrev längre upp på sidan: (inte alla i tråden dock) ;)
  • Eros Light Love
    ronjarövare skrev 2007-08-24 13:34:10 följande:
    det säger ju en del om er, om ni tror att det e så..........Eros Light Love skrev 2007-08-24 13:08:23 följande:
    Vad säger det då? =/
  • Fjuppan

    Zlatan är skitduktig! Om han var kass skulle han inte vara där han är idag. Det trista med honom tycker jag är att han inte tycks vara kapabel att hantera kändisskapet på ett vuxet sätt. Han borde vara mer öppen för att inspirera ungdomar och barn till att spela fotboll. Det gäller för övrigt fler av de svenska elitspelarna.

  • TrailerTrash

    Jag tror det handlar om avundsjuka Zlatan är en storspelare med en enorm LÖN,Han är killen från förorten som har lyckats.
    Vi ska vara stolta över Zlatan och alla andra bra fotbollsspelare eller andra idrottsmän och kvinnor som lilla sverige har..


    Avstängds röv är snygg,den är inte byggd av plastikpadding..
Svar på tråden vad jag avskyr Zlatan..!!!!!!!!!!!!!