• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Maria84

    Sitter och funderar fram och tillbaka ang skötväskan.. Vi har ju en beige/brun vagn och har kollat in en skötväska som passar något sånär på Babyproffsen, men det skiljer sig ju avsevärt i pris! Kanske funkar med en svart till våran vagn också..


    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • kattengustav

    Svart funkar till allt.


    Maria84 skrev 2007-10-01 19:08:22 följande:
    Sitter och funderar fram och tillbaka ang skötväskan.. Vi har ju en beige/brun vagn och har kollat in en skötväska som passar något sånär på Babyproffsen, men det skiljer sig ju avsevärt i pris! Kanske funkar med en svart till våran vagn också..
  • Såckan

    Oooh ja, beige & svart passar definitivt ihop!


    Maria84 skrev 2007-10-01 19:08:22 följande:
    Sitter och funderar fram och tillbaka ang skötväskan.. Vi har ju en beige/brun vagn och har kollat in en skötväska som passar något sånär på Babyproffsen, men det skiljer sig ju avsevärt i pris! Kanske funkar med en svart till våran vagn också..
  • Idizen

    Nyss hemkommen efter en lååång dag på gekås... Fy med folk där va. Inte alls kul att gå där. Man blev bara stressad och irriterad på alla människor som bara ställer sig och sätter sin vagn mitt i vägen och inte flyttar på sig... Jobbigt,
    Men fick iaf med mig grejor hem för 2800 så lite har man ju handlat.
    Hittade iaf fodrat regnställ och cd freestyle som jag va på jakt efter. sen en massa annat smått och gott

    Någon frågade om scrapbooking grejor. Det fanns en hylla med sånna grejor. Mycket set, stickers m.m.

    Rockstar baby grejor fanns det nappar, napphållare och nappflaskor av. Tror napphållarna kostade runt 40 kr och flaskorna 50.

    Några andra frågor man kanske kan svara på?

  • vild i håret

    Nån som vet om det finns helbruna eller svart strumpbyxor i storlek 80-86?

  • Idizen
    vild i håret: Jag köpte svarta till min son idag. str 80. Va iofs flick strumpbyxor men dom va helt enfärgade utan krusidull. Fanns vit och svart och en massa andra färger. brunt vet jag dock ej.
  • vild i håret
    Idizen skrev 2007-10-01 19:38:19 följande:
    vild i håret: Jag köpte svarta till min son idag. str 80. Va iofs flick strumpbyxor men dom va helt enfärgade utan krusidull. Fanns vit och svart och en massa andra färger. brunt vet jag dock ej.
    åhhh va bra. tack för svaret. åker på lördag. ska bli skoj!!
  • Kottten

    Ska ta med hela min familj o åka den 13. Min stora tjej på 10 år ha inte varit där förut o hon längtar som en tok!!! Någon som vet om det finns kläder till henne? E lite orolig att vi ska komma dit o hon blir jättebesviken över att det knappt finns nåt. Hon drar storlek 140/146 ungefär.

    Hade egentligen inte tänkt åka förrän precis innan jul o inhalnda julklappar men en oväntad liten slant gör att vi kan dra lite tidigare!!! *hurra* O så ska ja ju naturligtvis åka innan jul oxå o ta julklapparna... hehe... tror inte man kan åka för ofta till gekås... eller vad äsger ni??????


    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Minja

    Nedräkningen har börjat...9 drar vi oss till Gekås *hurra!!*

    Någon som varit ner och köpt/sett vinter overall str 80 tjej
    provade våran vinter overall som vi har nu str 74 och den kommer hålla max till december sedan måste jag köa ny och vad är då Ullared bra på.. ja just det kläder

    Böcker finns det?, dukar typ stora rund svarta alt vita?
    lampa stålfot med en vit rund kupa på?
    vanliga plånböcker.. hur är det med jeans stl 38-40 och vanliga snygg mjukbyxor?

    ojojoj maken kommer att bli galen och beställa släpkärra när han ser min shopping lista

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4