• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • kattengustav

    Det finns många saker som folk köper i Ullared och sedan säljer på Tradera. Har sätt påslakansett med döskallar på och på tradera tar dom ut ett pris som tex. 149 kr och uppåt, men på gekås kan man få det mycket billigare. Man ser nästan också gekås prislappar på sakerna ibland.


    Mikah skrev 2007-10-02 14:33:21 följande:
    Såg inte regnställen ut exakt så här????www.tradera.com/NYVARA_Fleecefodrat_regnstall...
  • Mikah

    Jag vet inte om det var dem för jag kommer inte ihåg vem som hade bild på regnställen. Jag kan ju blanda ihop det med nåt annat. men jag ahr hört att det såldes mkt från Gekås på tradera men man vet ju inte vad om man inte varit där på länge eller sett bilder här

  • Tösen24

    Vet någon om det finns röda överkast till dubbelsäng, sådana som är lite tjockare??

  • Lainan

    Lägger ut mitt inlägg igen och hoppas på svar

    Här verkar det finnas ett gäng som kan det här med GeKås

    Vi ska dit den 17 november och handla det mesta (allt förutom möbler, vagn, babyskydd och inredning till rummet) till bebisen som kommer i januari. Hade tänkt köpa hela basutbudet som behövs vad gäller kläder, nappar, nappflaskor, sängkläder, leksaker mm, fram tills dess att barnet är 4 månader.

    Vad kommer detta att kosta? Vi hade tänkt oss ca 4´000 kr, är detta lagom eller möjligen i underkant?

    Vi kan hosta upp mer pengar om det behövs, men kan vara kul att veta om man är på rätt spår eller inte

  • mandala
    Lainan skrev 2007-10-02 15:06:49 följande:
    Lägger ut mitt inlägg igen och hoppas på svar Här verkar det finnas ett gäng som kan det här med GeKås Vi ska dit den 17 november och handla det mesta (allt förutom möbler, vagn, babyskydd och inredning till rummet) till bebisen som kommer i januari. Hade tänkt köpa hela basutbudet som behövs vad gäller kläder, nappar, nappflaskor, sängkläder, leksaker mm, fram tills dess att barnet är 4 månader.Vad kommer detta att kosta? Vi hade tänkt oss ca 4´000 kr, är detta lagom eller möjligen i underkant?Vi kan hosta upp mer pengar om det behövs, men kan vara kul att veta om man är på rätt spår eller inte
    Jag har inte varit där i år, men några ggr innan. Det är väldigt lätt att handla för mer än 4000. Men om ni verkligen håller er till precis de saker ni bara behöver och inte köper mer så klarar ni ju det absolut. Men som sagt det är otroligt enkelt att handla på sig lite mer än vad som var tänkt.
  • mandala

    Tillägg till lainan...det bästa är kanske om du skriver en lista så du vet precis vad du ska köpa, hur många saker av allt och sen räknar på ett ungefär vad det kan få kosta. Då slipper det dra iväg.

  • Panter tanten
    Lainan skrev 2007-10-02 15:06:49 följande:
    Lägger ut mitt inlägg igen och hoppas på svar Här verkar det finnas ett gäng som kan det här med GeKås Vi ska dit den 17 november och handla det mesta (allt förutom möbler, vagn, babyskydd och inredning till rummet) till bebisen som kommer i januari. Hade tänkt köpa hela basutbudet som behövs vad gäller kläder, nappar, nappflaskor, sängkläder, leksaker mm, fram tills dess att barnet är 4 månader.Vad kommer detta att kosta? Vi hade tänkt oss ca 4´000 kr, är detta lagom eller möjligen i underkant?Vi kan hosta upp mer pengar om det behövs, men kan vara kul att veta om man är på rätt spår eller inte
    jag har inte varit där på två år men då handlade jag prylarför 3500 och det var MYCKET saker jag har hört att priserna stigit lite men tror att du klarar av det mesta på den summan
    ÄLSKAR MIN PRINSESSA
  • AlexandraLuleå
    Lainan skrev 2007-10-02 15:06:49 följande:
    Lägger ut mitt inlägg igen och hoppas på svar Här verkar det finnas ett gäng som kan det här med GeKås Vi ska dit den 17 november och handla det mesta (allt förutom möbler, vagn, babyskydd och inredning till rummet) till bebisen som kommer i januari. Hade tänkt köpa hela basutbudet som behövs vad gäller kläder, nappar, nappflaskor, sängkläder, leksaker mm, fram tills dess att barnet är 4 månader.Vad kommer detta att kosta? Vi hade tänkt oss ca 4´000 kr, är detta lagom eller möjligen i underkant?Vi kan hosta upp mer pengar om det behövs, men kan vara kul att veta om man är på rätt spår eller inte
    Jag inhandlade precis som dig allt basutbud till första barnet på ullared, och om jag enbart höll mig till det så hamnade jag runt 2500kr (då köpte jag INTE skötväska,babygym och babysitter där) . Det räckte gott och väl, sonen växte fort så han hann inte ens använda alla kläder, sen beror det ju mycket på vad det är för kläder du köper osv, men dina 4000kr som du räknar på kommer att räcka gott.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4