• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Tovsan

    Hej på er..
    Vet inte riktigt när BIM infaller hos mig.. har glömt bort när jag hade mens sist..?
    Antingen ska jag ha mens denna veckan!? eller nästa vecka.. tror nästa vecka. Isåfall är det tisdagen 8:e eller onsdagen den 9:e.. tror att det är då. följs gärna åt..

    Men slutade med mina p-piller för ett par veckor sen nu så man vet ju aldrig när mensen kommer? fick en liten blödning efter min "pillermens".

    I måndags fick jag en konstig "slemmig" flytning och har efter det haft "mensvärk" varje dag, och mina bröstvårtor är jätte ömma! Blir det så vid ÄL eller kan jag ha blivit gravid?!
    Jätte spännande.. men vill inte testa mig än.

    KRAM KRAM

  • Saga78

    Hej hade mens sist 1mars,testade i dag - på cb test men det kanske e för tidigt att testa ännu..ska testa måndag igen..känns om om mensen ska komma har känt så i flera dagar nu..men den kommer ej..

  • Tovsan

    Missisola:

    Okej
    vet ju inte eftersom jag inte haft haft uppehåll från p-piller tidigare.
    Så värken i magen o smärtan i vårtorna beror på ÄL?
    Hur länge brukar man ha det så?

    läste att det kan bli en "slempropp" liknade flytning när man slutat med p-piller för den "väggen" lossnar.
    Sen läste jag på ett annat ställe att flera hade haft en sådan "slemflytning" i samband med att de blivit gravida.
    Så det är svårt att avgöra.

    Men låter det som det va ÄL så va det säkert det. Hoppas vi lyckades pricka in med en liten sperma då med
    hade sex kvällen innan och morgonen samma dag som jag fick den där "slemproppen" så vi får se om ngn av grabbarna va på G

    Tack för svar!

  • AlexandraLuleå

    Tre sötnosar skrev 2008-04-01 17:04:19 följande:


    Har precis testat positivt! Har nog BIM imorgon, tror jag.ska försöka skriva ner allt som jag känt senaste dagarna. För tre dagar sedan fick jag otroligt ömma bröst, men det försvann och kom tillbaks i natt. Har några nätter nu fått springa på toa några gånger, tycker jag är kissnödig mycket oftare. Har även några dagar haft en sån där äcklig smak i munnen metallsmak (blodsmak).Lite lite lite öm i magen, men känner inte någon mensvärk.Grattis alla andra som plussat och jag håller mina tummar för alla andra.
    är som mig det där, fast inte otroligt ömma bröst utan lite ömma idag, ingen direkt smak i munnen, men i övrigt samma som dig+ svullet underliv
  • Tovsan

    Nån som vet NÄR själva ägglossningen är?
    Jag fick som sagt en "slemmig" flytning, men har flytningar nu efter det med molande mensvärk o ömmande bröstvårtor..

    va ägglossningen innan magvärken o smärtan i bröstvårtorna? I samband med den "slemmiga" flytningen?
    eller är den under tiden man har magvärk, flytningar o ont i vårtorna?
    eller är den efter?

  • Tovsan

    har läst lite mer nu och förstår att mina symtom är tecken på ÄL o inte grav..
    KUL att ÄL kom igång redan första mån efter avslutade P-piller.. Jippi!

  • HN79

    Hej tjejer

    Då var det dax för BIM igen då- Antagligen sön-mån nån g¨ång. De senaste månaderna har jag använt progresteronsuppar vilka ger falska gravsymptom. Men denna månad är jag helt "ren" och var dessutom på ett vul strax efter förmodad äl och dr trodde allt att jag haft äl. Så nu hoppas jag bara. Hittils bara nkt ömma bröst. Ev lite kissnödigare. Har dock lätt för att inbilla mig symptom tror jag. Men nu bara måste det gå vägen.

    Nu ska det plussas i den här tråden, eller hur tjejer?

  • KvillesHopp
    Minnie69 skrev 2008-04-01 16:45:29 följande:
    Grattis KvillesHopp! Du har ju kämpat på, så skönt att det nu har tagit sig på nytt. Grattis!
    tack ja vi har ju kämpat på ett tag käns helt overkligt fattar inte att det kan va sant.. men det  är det gud underbart   :) hur går det för er alla .
  • Tovsan

    hej tjejer!!
    Jag tror att jag plussade idag!!!
    Vågar inte vara säker...
    Fick testen jag hade beställt på posten idag, kunde inte låta bli o testa även om BIM är nv..
    Å så blev det ett väääldigt svagt streck, men visst var det ett streck..? tittade flera flera ggr..är säker på att det var ett svagt svagt streck... kan ja ha inbillat mig?
    ska testa imornbitti igen, då med morgonurin!
    Åhh.. vad spännande! tänk om!!

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?