• svensdotter

    Pinsamma fisar

    Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

  • Svar på tråden Pinsamma fisar
  • A L V

    Var med morsan på en möbelaffär för några år sedan. Mamma har en förmåga att bli gasig i magen emellanåt. Och ut ska de!
    Mamma smet snaabbt in på en sektion i affären och tror att nu är det fritt fram att dra på. Men precis då hos står där och krämar på fanfaren för fullt kommer en expedit runt hörnet. Han återvände snabbt sammam väg han kom ifrån..

    Syrran sätter jämt mig i klistret med sina brakskitar. Vi hade tränat och ska ta på oss ytterskorna vid entrén. Syrran lägger av en mökare som luktar både mycket och illa. fast det märks inte på en gång, utan det börjar lukta lagomt tills en snygg kille också ska ta på sig sina skor bredvid mig. Måste jag nämna att den skyldiga till dådet, syrran, redan smitit ut genom dörren..?

  • lindaha

    Idag när jag satt i köket och matade bebisen så skulle sambon gå och bada. Efter ett tag hörde jag världens brakare smattra mot badkaret och sambon som börjar fnissa åt sig själv där inne i badrummet :D

    Hehe snart 26år och tycker att det är skitkul med sina egna pruttar :D

  • Kulturtanten

    Under mitt första kejsarsnitt låg jag och pruttade ljudligt hela tiden de sydde ihop mig. Det lät verkligen mycket, brak - brak - BRAK osv... Jag låg och bad om ursäkt hela tiden men de var så vänliga och sa bara "Nej men sluta, det kan inte du rå för, du är ju bedövad"...

    Var glad att sambon gått ner till BB med vår son. Nu inför mitt andra snitt var det att det skulle bli likadant som jag oroade mig för mest.... men inte en enda liten fis som tur var

    Har också hållit mig en hel kväll med en ny kille för att sedan brakfisa aå att vi bägge vaknat, precis när jag somnat... hemskt.

  • Zimlis

    Bara så ni vet det så har jag en nyckelring som heter "Dr Fart" och i den finns det ett litet utbud av olika fisljud Väldigt underhållande

    Jaja bara för att då, så när jag va yngre så hade vi syslöjd och jag fes som satan och det luktade död och föruttnelse om dom.. De va ena riktiga smygare.. så jag knatade runt i salen och fes lite här och var och skapade lite allmän panik bland klasskompisarna, de fattade aldrig vart de kom ifrån. *hoppas jag inte*

    Okej en halvrolig till: Min hund fiser ju lite titt som tätt så man håller på att dö, fullständigt oberörd är hon, MEN skulle jag släppa mej lite högt sådär så tittar hon helt förnärmat på mej och går iväg *jävla hund*

  • moonweb
    lindaha skrev 2008-05-27 22:04:30 följande:
    Idag när jag satt i köket och matade bebisen så skulle sambon gå och bada. Efter ett tag hörde jag världens brakare smattra mot badkaret och sambon som börjar fnissa åt sig själv där inne i badrummet :DHehe snart 26år och tycker att det är skitkul med sina egna pruttar :D
    Precis sån är min man också, samma ålder till och med!

    Häromdagen när vi satt i bilen, började det stinka ganska rejält. Eftersom vi bor ute på landet och det är den tiden på året då bönderna sprider ganska mycket lukt omkring sig, trodde jag först att stanken kom utifrån. Men så sneglar jag på min man, och där sitter han och ler förnöjt för sig själv. När han märker att jag kollar på honom kan han inte hålla sig längre utan börjar gapskratta, det var alltså han som fes...
  • numberone

    Den här stackarn önskar nog med att det fanns ett hål i marken som han kunde hoppa ner i FORT eller att ingen märkte hans lilla kistkurr Bilden är klickbar (vet inte om det stämmer men den sägs vara tagen från Göteborgsvarvet)

    göteborgsvarvet.JPG


  • Frågvisa Jag
    numberone skrev 2008-05-28 17:36:09 följande:
    Den här stackarn önskar nog med att det fanns ett hål i marken som han kunde hoppa ner i FORT eller att ingen märkte hans lilla kistkurr Bilden är klickbar (vet inte om det stämmer men den sägs vara tagen från Göteborgsvarvet)
    Nä men fy stackare... vilken kämpe att fortsätta springa. Jag hade hoppat in i närmsta buske och aldrig visat mig i ett par löpardojjor igen ;P
Svar på tråden Pinsamma fisar