• Snorky

    Rabattkodstråden

    Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

    Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

    (Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

    Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

  • Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Hejpådig
    Hallontårta skrev 2008-06-25 08:50:28 följande:
    Är det någon av er som fortfarande handlar med Lindex värdecheck? Har ni fått någon kommentar ännu?
    ja, jag hade två med mig, fick inte använda de samtidigt, påpekade att det ej stod på, okej sa hon, då får vi göra två köp. blev ju samma pris för mig. förväntade mig den kommentaren faktiskt.
  • Hallontårta

    Hahaha så modigt av dig. Jag vågar knappt använda den längre, ifall de börjar känna igen mig. Å andra sidan gör jag inget "fel". Det enda fel jag gör är väl i så fall moraliskt. Men lite klantiga kan jag ju tycka att de är. ;)


    Hejpådig skrev 2008-06-25 08:55:23 följande:
    ja, jag hade två med mig, fick inte använda de samtidigt, påpekade att det ej stod på, okej sa hon, då får vi göra två köp. blev ju samma pris för mig. förväntade mig den kommentaren faktiskt.
    Köpte NHL-body igår till Lilleman och ett par blå byxor, ena handlade jag och andra skickade jag min syster på. Tror det blev 40:-.
    NHL-overallerna är helt slut här nu, mamma skickade en från Gävle, där fann bara två st. kvar. De är ju så fina! Nu fick jag bara tag i de som var med blått, hade velat ha svart-grå men de var slut! sniffs
  • solstrålen80

    6/7-08


    molnen skrev 2008-06-25 09:19:35 följande:
    hur länge gäller 50krs kupongen?
  • solstrålen80

    vilken gråblå bodyn eller??

    jag har båda, bodyn gråblå+svarta har ett par lösa byxor oxå nhl som såldes skillt svart o vit...(dom tillhörde ej något set utan har alltid sålts lösa)
    + overallen...men den finns väl bara i svartgrå??

    grabben min kommer bli så fin


    Hallontårta skrev 2008-06-25 09:16:31 följande:
    Hahaha så modigt av dig. Jag vågar knappt använda den längre, ifall de börjar känna igen mig. Å andra sidan gör jag inget "fel". Det enda fel jag gör är väl i så fall moraliskt. Men lite klantiga kan jag ju tycka att de är. ;)
    Köpte NHL-body igår till Lilleman och ett par blå byxor, ena handlade jag och andra skickade jag min syster på. Tror det blev 40:-.NHL-overallerna är helt slut här nu, mamma skickade en från Gävle, där fann bara två st. kvar. De är ju så fina! Nu fick jag bara tag i de som var med blått, hade velat ha svart-grå men de var slut! sniffs
  • solstrålen80

    hallåntårta:

    du kan svara i riktiga snacktråden....detta skulle ej vara en sån tråd juu....

  • Hallontårta

    Byxorna har jag inte sett här, synd! Overallen jag har, har blå ärmar, som bodyn.


    solstrålen80 skrev 2008-06-25 09:31:24 följande:
    vilken gråblå bodyn eller??jag har båda, bodyn gråblå+svarta har ett par lösa byxor oxå nhl som såldes skillt svart o vit...(dom tillhörde ej något set utan har alltid sålts lösa)+ overallen...men den finns väl bara i svartgrå??grabben min kommer bli så fin
  • Zora

    Någon som har en fungerande rabattkod för HM:s shop-online? Var länge sedan man fick någon tycker jag...

  • Mollymajs

    Jag handlade med 11 st igår o idag .Tog de 3 o tre o olika omgångar


    Hallontårta skrev 2008-06-25 08:50:28 följande:
    Är det någon av er som fortfarande handlar med Lindex värdecheck? Har ni fått någon kommentar ännu?
  • Snorky
    LINDEX (brukar komma nya rabattkoder/kuponger runt den 15:e)

    1. inget slutdatum???
    50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online.
    Kod: E30150 (gäller endast en gång, ibland funkar det två gånger/person)

    2. tom 6/7-08
    50 kronor rabatt på lindex shop + affär
    http://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0825_club_kupong_SE.pdf
    kod: LC0825

    3. tom 081031
    30% på valfritt babyplagg
    kod: C08006

    KAPPAHL

    1. 25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160
    (ska nog bara funka en gång men ibland slinker samma mobilnr genom ett par gånger)

    2.(tryck inte upp den flera gånger för man kan bara trycka upp den en gång så spara ner den första gången du tryckt upp den, dvs högerklicka och ta spara)
    http://www.kappahl.se/erbjudanden-kappahl/kuponger/25procent.cfm

    H&M

    1. kompensationsrabatt 50:-
    koder: 1304 och 7889
    (OBS!!! finns dom som använt kompensationskoder vid flertal tillfällen och då fått erinran från HM så tänk på det.....även om ni själva gör som ni vill

    2. tom 080630
    Babyrabatt, strl 50-86, 50% på dyraste varan
    Kod 7897

    HALÉNS

    1. tom ?
    100:- Rabatt vid order över 200:-
    rabattkod 1175

    Ellos & Josefssons (giltig att blanda från dom företagen)

    1. tom 080630
    150 kr rabatt vid nybeställning för minst 400 kr och kan ej kombineras med andra specialerbjudanden, elektronik, blommor, resor eller varor ur fyndshop
    Endast en check per ordertillfälle
    rabattkod: 170708

    2. tom 080630
    300 kr rabatt vid nybeställning för minst 900 kr och kan ej kombineras med andra specialerbjudanden, elektronik, blommor, resor eller varor ur fyndshop
    Endast en check per ordertillfälle
    rabattkod: 170718

    3. tom 080630
    450 kr rabatt vid nybeställning för minst 1350 kr och kan ej kombineras med andra specialerbjudanden, elektronik, blommor, resor eller varor ur fyndshop
    Endast en check per ordertillfälle
    rabattkod: 170728

    4. T.o.m ?
    70 % på utvalda varor hos Josefssons.
    rabattkod: 576186

    LaRedoute

    1.tom 080921
    100 kr rabatt vid ny beställning på minst 200 kr ur vår/sommarkatalog till ord priser, kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden
    rabattkod: 81410 eller 81411 (sista gäller vid 200 kr efter dragen rabatt stod det)

    2. tom 080921
    Ange kod 81652 och få 40% på din favorit och få 25% på resten av din beställning.

    3. tom 080921
    Ange kod 81240 och få 50% på din favorit och 10% på resten av din order, kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

    Jotex
    1. 50% på varfri artikel. rabattkod 1833

    FujiDirekt
    1. 100 bilder gratis, 29 kr i porto tillkommer
    Gäller endast en gång/hushåll
    www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/

    ALLMÄNT
    rabattkod.se/

    ____

    OBS!!! När inlägget kopieras måste ALLA långa länkar (tex lindex o kappahl) klistras in på nytt, annars funkar inte länkarna. Ni måste trycka upp länken o klistra in på nytt hela adressen...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden Rabattkodstråden