• Snorky

    Rabattkodstråden

    Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

    Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

    (Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

    Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

  • Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Daniels brud

    Hänvisar också till sidan 90 där alla rabatter finns.


    blipblop skrev 2008-07-15 20:32:46 följande:
    Vad är det för Lindexrabatt?Daniels brud skrev 2008-07-15 18:39:59 följande:
  • Daniels brud

    Hoppas någon snäll männsika kan lägga ut den här så fort de får den!!


    Flamma skrev 2008-07-15 19:27:11 följande:
    Daniels Brud: Då är det alltså fler som väntar på rabatter? Haha... Tyvärr kom det inget idag, men kanske i morrn? Är ju ensam imorrn eftermiddag, så det hade vart läge om det kommit lite rabatter, så man inte bara sitter hemma å glor
  • solstrålen80

    gäller hur du än hämtar...
    jag har använt o hämtat i butik

    Daniels brud skrev 2008-07-14 15:55:55 följande:


    En dum fråga kanske: Lindexrabbaten på 30%, om man beställer via nätet, gäller det endast om man skickar hem varorna eller kan man hämta dem i butik? Lindex har ju den tjänsten att man kan hämta i butik...?
  • fabler
    Strumpan 78 skrev 2008-07-15 22:34:39 följande:
    Vet inte om det passar in i denna tråd, men jag provar...Om man köper gröt från hipp kan man få en burk + en burk till en kompis. Har sett reklam på det här på fl, man ska skriva av ean koderna. Jag är burk frälst, men min tjej äter inte gröt än.Någon som har några ea koder från hipps grötpaket? (Man ska skriva av från 4 paket, men det framgår inte om det måste vara från 4 olika smaker) Någon som kan hjälpa mig?
    Ja jag har med fundera på de. Och de borde ju funka med en o samma kod på alla fyra för de e ju samma streckkod på en smak o de står ju fyra valfria vilket borde innebära att man kan köpa fyra i samma smak.
  • Strumpan 78
    fabler skrev 2008-07-15 22:44:18 följande:
    Ja jag har med fundera på de. Och de borde ju funka med en o samma kod på alla fyra för de e ju samma streckkod på en smak o de står ju fyra valfria vilket borde innebära att man kan köpa fyra i samma smak.
    Ja, eller hur?

    Hoppas någon har ett paket gröt hemma från hipp, och som delar med sig av ean koden! Annars får jag åka till affären i morgon, jag är verkligen burkfrälst och måste skicka efter en sådan burk!
  • BinniBoo

    Strumpan 78 skrev 2008-07-15 22:34:39 följande:


    Vet inte om det passar in i denna tråd, men jag provar...Om man köper gröt från hipp kan man få en burk + en burk till en kompis. Har sett reklam på det här på fl, man ska skriva av ean koderna. Jag är burk frälst, men min tjej äter inte gröt än.Någon som har några ea koder från hipps grötpaket? (Man ska skriva av från 4 paket, men det framgår inte om det måste vara från 4 olika smaker) Någon som kan hjälpa mig?
    Nu vill jag oxå ha :D
  • Fru Indosaurie

    usch jag fick 4 st såna där burkar sist dom hade kampanjen för jag råkade klicka flera ggr på skicka
    helt värdelösa i mjuk plast med dåligt lock, samlar damm i skåpet om vi inte slängde dom till slut kanske..

    nåväl jag fick koderna av någon då så jag köpte ingen gröt


    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Mamma och Mor
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-15 23:02:19 följande:
    usch jag fick 4 st såna där burkar sist dom hade kampanjen för jag råkade klicka flera ggr på skicka helt värdelösa i mjuk plast med dåligt lock, samlar damm i skåpet om vi inte slängde dom till slut kanske.. nåväl jag fick koderna av någon då så jag köpte ingen gröt
    Jag tyckte burkarna var ganska fina faktiskt. Då jag har kvar grötpulvret i sin påse så gör det inte så mycket att locket inte sitter så hårt fast
    Fick koderna av någon så jag köpte inte heller gröt för att få burkarna.
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
Svar på tråden Rabattkodstråden