• Izcee

    Skövdemammorna 2006. Del 10

    Då har ytterligare 3 månader gått och vi är inne på 10:de tråden.

    Här är vi mammor i Skövde med omnejd...

    Vi är ett härligt mammagäng, som snackar här inne och försöker träffas nån gång i månden på mamma/barn fika.

    välkomna gamla som nya....

    De fyra sista trådarna:

    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22986017.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m26066194.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28958592.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30575930.html

  • Svar på tråden Skövdemammorna 2006. Del 10
  • Lisa123

    Hej!
    Kikar in här och skriver ett par rader. Med Niklas på trav och Albin i säng har jag faktiskt lite tid över nu
    Läser lite om hur ni har haft det i sommar. Verkar som att det har varit en del utflykter. Måste bara kommer med en rekommendation... vi har varit en vecka i Danmark och besökte då Jesperhus, en blomsterpark kombinerat med zoo och tivoli. Allt anpassat för barn 0-7 år och det var verkligen helt suveränt. Så om ni är på väg mot Danmark så är det värt ett besök.

    Ha det så bra och hoppas ni får ihop en fika innan semestern är slut så man kanske kan få träffa er igen!!!

    Kram Lovisa

  • Filips mamma81

    Hej hallå!
    Lite uppdatering från Trollhättan o fallensdagar...

    Idag har vi tagit de lugt till 16.00 sen var vi o kolla på kraftprovet o filip heja på o klappa sina händer super glad
    sen hem o åt lite, sen ner till fallen o kollade på allsång med barn 2-10år jätte mysigt. efter de gick ja o mamma o filip i stan o kolla in alla folk, de va kul
    vi kom hem lagom till 20.00 målet, då va filip jätte trött o somnade pladask..
    så ikväll är jag själv hemma o myste me lite tv program o lite rödvin till
    mamma är ute me några vänner ikväll så
    ja är hemma. i morgon är de min tur att träffa kompisarna här "hemma"

    massor av kramar från Hanna...


    Hemma hos mamma i Trollhättan!!!
  • emli77

    Heeeeej!

    Va kul å se dig i tråden Lovisa! Hur är det med er?! Hoppas ni mår bra!
    Det lät som ett roligt ställe ni varit på i Danmark. Ska gå in å kika på nätet...

    Hanna- Det låter som att ni har det riktigt mysigt och bra hemma i Trollhättan!

    Vi hade det jättebra i Borås! Lina ÄLSKADE det, vi hade svårt att få med oss henne hem. "Den lilla trots-ungen" visar ju numera VÄLDIGT tydligt vad hon vill och inte vill... Inte alltid en fröjd för ögon och öron

    Ikväll blir det lite partaj ute i Väring... Kan tänka mig att sambon tycker jag ska köra. Jag va ju faktiskt ute igår... Vi får väl se hur det blir med det

    Annars händer det inte så mycket... Fram till tisdag iaf då brossan och hans familj kommer några dagar. Ska bli sååå kul!!

    Ha en fortsatt trevlig helg mina kära vänner!!!

  • emli77

    Imorgon kommer värmen!! Ni har väl stora planer inför solen och dess närvaro??!! Ska bli så skönt. Hoppas nu bara att prognoserna stämmer!

    KRAM

  • ingridlinnéa

    hej hej ja så var det med värmen, stod och tvättade av bilen och så huxflux började det att regna!
    men det går nog över snart så då får man kasta sig ut igen och greja
    Emelie- hur var festen i lördags då?
    jag var ganska "trött" under lördagen...hihi
    på vägen hem på natten körde vi på ett rådjur i nerförsbacken här innan häggum nån minut innan satt vi och pratade om just det, att det var ganska längesen henke körde på något och så smack! hon överlevde ett tag oxå och han hade inget att slå henne med, och det hade han nog inte klarat annars heller sa han så vi ringde ut en kompis som e jägare men hon hann dö innan han var på plats, lite otäckt så sen kunde jag inte sova på en stund...sen somnade jag som en stock så johan fick ligga vaken till halv 6 och lyssna på mitt fyllesnarkande.

    nån som har några roliga planer i dagarna då?

  • ingridlinnéa

    Idag verkar iaf sommaren ha kommit för att stanna! imorgon åker vi en sväng till high chaparral, idag blir det att greja klart i trädgården ooch sen i em ska vi nog åka och kolla på traktorracet i odensåker.
    Nu bär det av ut!
    Kramar alla!

  • pemi

    Hej allihop!

    Här har vi precis kommit hem från Östergötland. Haft några sköna dagar där ihop med kompisar. Hunnit med ett besök i Linköping igår och idag har vi solat och badat! Bara hemma en dag nu innan det bär iväg till Ulricehamn fre-sönd för att fira en kompis 40-års dag. Hoppas det fina vädra kommit för att stanna så det kan bli mer sol och bad de kommande dagarna.

    Ha det så bra allihop!

    *kramar*


    ♥ (¯`°?.¸ ♥Alva♥¸.?°´¯) ♥
  • Izcee

    Själv har jag varit sjuk nu i två dagar ... blää för det när det är så fint väder ute :S Annars händer det inte så mycket här borta... Jobbar och pluggar så det står härliga till.. fast nu är det ju mest bara tentorna som hägrar ^^ Nu ska Oli få välling :)

  • Storasyster yster

    Det är nog bara jag som inte önskar det vore så jäkla varmt. Värme och att vara höggravid går verkligen inte ihop har jag märkt Ledsen

    Här händer inte så mycket annars....har två riktiga slappardagar nu. W är ledig från jobbet och Tyra går på dagis 5 tim idag och 5 tim imorgon. Hon får ju fortsätta gå sina 15 timmar/vecka och är inplanerad de dagar det passar bäst för dagispersonalen. Rena lyxen att få vara lite barnledig

  • Filips mamma81

    Hej! på er ni morgon kommer jag hem till skövde igen, efter två härliga veckor hos min mamma. filip ska vara kvar där över helgen o en bit in på nästa vecka med så ja o jim kan hitta på nått själva
    grillfest eller sommarfest snart va säger ni???!!!!

    Kram så länge så hörs vi av snart igen....

    Hanna


    Filip min goa unge!!!
Svar på tråden Skövdemammorna 2006. Del 10