• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Jenny26
    1 och 1 är 3 skrev 2008-09-13 09:48:59 följande:
    En fråga till er som åkt med bebis...Har ni gjort som så att ni haft med er vagn och bärsele och sen en gekås vagn så att säja och lägga alla saker i.... de måste väll ändå va smiodigast. har en kompis som endast hade haft bilstolen med sej in men i den kan ju inte en bebis må särskilt bra flera timmar...hur har ni gjort?
    Jag har aldrig själv haft med vår dotter men har sett att folk gör så här bla:

    En del har bilstolen i kundvagnen
    En del har bärsele med sig och då oftast bilstolen i varuvagnen
    Eb del har vagnen
    Och en del lägger barnet på en massa filtar osv i kundvagnen.
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Hannajo

    Har lagt in bilder från mina fynd i torsdags i bildtråden. Finns även i mitt galleri om nån hellre tittar där!


    Elvira dec -04, Oskar juni -08
  • Sandra G

    Jag bor också i Stockholm och tänkte åka dit. Hur mycket kostar det att hyra stuga och så?


    Tuss84 skrev 2008-09-13 09:10:24 följande:
    Jag tycker definitivt att det är värt en resa från STHLM. Jag ska dit för tredje året i rad nu (bor i sthlms skärgård, på värmdö!). HIttar ALLTID mängder med saker och dessutom passar vi på att ha en riktigt mysig tjejhelg i en av stugorna på campingen! :) Med god mat, vin och massa snack!
  • JanuariBaby

    Vi betalar 480:- för en stuga som 2 "familjer" kan bo i. Då har man gemensam toalett och duch. Helt ok eftersom vibara ska vara där en natt . Men boka i tid! Jag och mamma bokade i juni, kommer åka i slutet av september..

  • sarahl

    vi bokar hos en tant som har massa olika ställen att bo på. Betalar 160 :- per person och natt.
    Sandra G skrev 2008-09-13 13:22:02 följande:


    Jag bor också i Stockholm och tänkte åka dit. Hur mycket kostar det att hyra stuga och så?
  • JanuariBaby

    Kanske ska tillägga att vi kommer att bo på gekås camping som ligger i direkt anslutning till varuhuset..

  • Sandra G

    Vad är det för ställe? Kan du länka i min Inbox?


    sarahl skrev 2008-09-13 14:35:21 följande:
    vi bokar hos en tant som har massa olika ställen att bo på. Betalar 160 :- per person och natt.Sandra G skrev 2008-09-13 13:22:02 följande:
  • Songs from the wood

    1 och 1 är 3 skrev 2008-09-13 09:48:59 följande:


    En fråga till er som åkt med bebis...Har ni gjort som så att ni haft med er vagn och bärsele och sen en gekås vagn så att säja och lägga alla saker i.... de måste väll ändå va smiodigast. har en kompis som endast hade haft bilstolen med sej in men i den kan ju inte en bebis må särskilt bra flera timmar...hur har ni gjort?
    Så gör alltid vi! Vi har varit ett par gånger med vår son som nu är fem månader.

    Det är ju inte bra att låta dem sitta i bilstolen för länge! Bättre med vagnen (om man är två dvs. så att den andra kan köra kundvagnen). Barnvagnen är ju även bra att lasta grejer på =)
  • Songs from the wood
    Olleiskogen skrev 2008-09-13 10:20:37 följande:
    E det någon som vet vad täcke och kudde till vagnen kostar? någon som har bild ? och påslakan till vagnens täcke å kudde vad kostar det ? bild någon?
    Påslakanset till vagnen finns för under hundralappen i alla fall. Täcke och kudde minns jag ej, men det är sjukt billigt i jämförelse med andra ställen.
  • Såckan

    1 och 1 är 3 skrev 2008-09-13 09:48:59 följande:


    En fråga till er som åkt med bebis...Har ni gjort som så att ni haft med er vagn och bärsele och sen en gekås vagn så att säja och lägga alla saker i.... de måste väll ändå va smiodigast. har en kompis som endast hade haft bilstolen med sej in men i den kan ju inte en bebis må särskilt bra flera timmar...hur har ni gjort?
    Jag har enbart burit mina bebisar på magen i bärsjal, där låg båda (olika barn vid olika tillfällen) & sov hela shoppingturen igenom. Inte var det jobbigt för ryggen heller & jag hade hela shoppingvagnen fri till alla fynd. Skulle inte gärna dra in en barnvagn där, det är väldigt trångt att kryssa där inne med shoppingvagnen, den ställer man ju ofta ifrån sig, inte lika lätt att ställa ifrån sig en vagn med ett barn i.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8