• BasseKatt

    TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)

    Hej alla som fött tvillingar i början av 2007 samt alla andra som vill landa i denna goa tråd! Välkomna!

    Tidigare trådar med samma gäng:
    Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m12268119.html
    Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m15046511.html
    Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m18018307.html
    Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21405101.html
    Tråd 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23964298.html
    Tråd 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27097410.html
    Tråd 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29894198.html
    Tråd 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32909225.html
    Tråd 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35403858.html
    Tråd 10: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38417660.html
    Tråd 11: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41499563.html

    Vi träffas då och då - ibland många, ibland få!
    Info om kommande träffar finns i separata trådar...
    Sthlmsgängets återfinns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

  • Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)
  • FiaEleonora

    frida-
    Men gumman... Efter allt som hänt mellan er förstår jag att du inte riktigt vet vad du ska känna eller tänka... Beklagar verkligen sorgen!! Mina tankar är hos er! {#lang_emotions_heart}


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Romanova

    Frida - många varma kramar till dig. Förstår att det är turbulens i huvudet och att det mesta snurrar. Håll fötterna på marken och ta hand om dig.

    Basse - vilken fin liten kille!

    Pico - känner så igen mig i dina flickors prinsessfasoner. Exakt likadant här. Flickorna river och sliter ut allt ur lådor och garderob, en enda stor röra. De skall byta kläder flera gånger om dagen, vilket jag försöker stoppa, inte så lätt. Det räcker liksom med den tvätt som blir ändå. Men söta är de förstås {#lang_emotions_smile}

    Jag skriver från Grekland och här är det varmt. Flickorna och make kommer senare i veckan. Blev av med min västa på vägen hit och fick vänta i nästan två dagar, kul kul. Men nu har jag fått mina saker så allt under kontroll. Längtar vaaansinnigt efter flickorna och mannen förstås. Inte skoj att vara borta så många dagar, men snart är de ju här, det skall bli skoj. Men varmt förstås. Jag skall försöka hitta en liten minipool att ha på balkongen, som tur är ligger den i skuggan.

    Massa hej hej


    Lycklig mamma till älsklingarna Clara & Cassandra
  • pyretpå väg

    frida: en massa styrke kramar till dig och din familj.


    Lova och Liam,mina charmtroll.
  • Pico

    OJ Frida!! Vilken chock! Jag läste om det på nyheterna men det är svårt att "se" människan bakom rubrikerna. Förstår att du har fruktansvärt förvirrade känslor med tanke på vilken karusell  det har varit kring din pappa. Skickar den största styrkekramen till dig, sköt om dig och din familj!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! {#lang_emotions_heart}


    Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • Linusida

    Frida: Finns inga ord, men du ska veta att vi tänker på dig och skickar tusen kramar!!

  • FiaEleonora

    Nu har Stefans familj åkt hem... Firade ju gubben min som fyller 31 idag! "gammelgubbe" har tjejerna sprungit runt och ropat idag Undrar vem som sa till dom att säga så??? En annan är ju riktigt ungdomlig fortfarande!

    Imorn smäller det! Får hjärtklappning när jag tänker på det... Kan bara tänka mig hur mitt bandspelar EKG kommer se ut när de ska analysera det... *skratt*


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • BasseKatt

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vilken skitdag! Vi ska nu åka ut till landet för att sedan vidare till släktfest i elgen och sen tillbaka till landet igen. Idag var alltså stora packaredagen. Gick hyfsat under dagen då storkillen var på dagis, men det var liksom som om Oskar kände på sig att mamma var lite stressad och gjorde sitt bästa för att vara så jobbig som möjligt. Har bara sovit kort småstunder och käkat, men aldrig varit nöjd. NU på kvällen har det varit överjävligt med en Emil som ska "hjälpa till" att packa och en Oskar som har gallskrikit så fort man inte håller i honom. Jag har varit nära sammanbrott flera ggr, men nu tror jag äntligen att vi är klara att ge oss iväg. Bara drygt 2 timmar senare än tänkt...

    Sköt om er allihop! Släkten har bredband så jag ikar nog in nåt därifrån, men sedan blir det internetlöst på landet i ca en vecka. Måste övertyga svärmor om att mobiltbredband är ett måste. Då kan hon ju ta det med till landet när hon är där. Kalasidé va?! Nu har hon bara gammalt slömodem i villan och det går ju bara inte eller hur?! Får se hur det går... Hehe...

    Stor kram till alla och en extra stor till fam Frida. Vi tänker på er!!!

Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)