• Tullemo

    Vintermammor i Uppsala, del 9

    Vintermammor i Uppsala, del 9


    William 2007-12-31, mammas hjärta!!
  • Svar på tråden Vintermammor i Uppsala, del 9
  • Mojnse6

    Cinsaga: Å din lyckost, jag skulle oxå vilja ha en inhängnad trädgård...men som det är nu får jag i alla fall motion


    .
  • Tullemo

    Jag kan Måndag 8:e:

    Solhatt
    Mojnse
    Cinsaga
    Marsupilami

    Jag kan Måndag 15:e:

    Majagräddnos
    Mojnse
    Cinsaga
    Marsupilami
    Tullemo

    Jag kan Måndag 22:a:

    Solhatt
    Mojnse
    Cinsaga
    Marsupilami
    ev Tullemo

    Åh inhägnat låter toppen! Det är full rulle med Wille nu, pust!


    William 2007-12-31, mammas hjärta!!
  • Majagräddnos

    Cinsaga> Jag påpekade nöjd för A att han snart kommer att få jaga Alicia när jag börjar jobba och han som tränar så mycket berättade att han planerade att hitta en inhängnad park. Er trädgård låter super

  • Solhatt

    När jag inte hade barn och när Liv var riktigt liten tyckte jag att de där parkerna med mycket grejer på, många buskar och som var öppna var mysigast och att de inhängnade med stora ytor, enstaka gunghäst/rutschkana och mest sandlåda såg alltför trista ut.

    Nu tycker jag de senare är fantastiska!! Det är ju Livfarligt med flera klätterställningar...

    Ha en bra dag allihop!

  • Mojnse6

    Blir det en date på måndag? Om ja vilken tid, efter 13 skulle passa oss bra i så fall.
    Vi får besök på fm och sen sover L oftast till 12.45.


    .
  • marsupilami

    Det ser ju ut som att vi kan ses flera måndagar i rad här, i lite olika kombinationer Efter 13 låter bra också för oss. I en park? Hos Cinsaga? Nån som har koll på hur vädret ska bli?

  • Majagräddnos

    Ja varför inte ta det någon vecka i rad? De små behöver ju sysselsättas med lek och andra barn ändå och då kan ju vi mammor passa på att ha trevligt och träffas. Jag kan ju tyvärr inte nu på måndag men den 15:e lär vi hitta på något.

  • Mojnse6

    Flera måndagar i rad, då blir det som förr i tiden . Dessutom är det så mycket lättare att vara flera än ensam, de behöver som sagt sysselsättas HELA TIDEN!


    .
  • Cinsaga

    Vi är hemma imorgon eftermiddag - så kom hit alla som vill !
    På förmiddagen ska vi på utedag med ponnyridning på öppna förskolan. Men efter 12.30 eller nåt sånt är vi hemma !

    Kan inte den 22:a förresten som jag trodde, då har jag ju åkt till Växjö.Virrig.

    Kommer du imorgon ?

  • Mojnse6

    Cinsaga: Vi kommer när L har sovit L, borde bli runt kl13. Syns imorgon!


    .
Svar på tråden Vintermammor i Uppsala, del 9