• Anonym ((super-roligt))

    Roliga sexhistorier

    Berätta just din historia, även om sex skall vara något vackert och underbart så kan de bli lite tokigt ibland, och skapa ett och ett annat skratt.

    Eller

    Har du en pinsam historia du vill dela med dig, så andra kan få sig ett gott skratt?

    Ett skratt förlänger Livet, kom ihåg det !!

  • Svar på tråden Roliga sexhistorier
  • Anonym ((super-roligt))

    Kom igen, berätta nurå :)

  • Mandragora
    Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-04 17:02:55 följande:
    Sen en annan gång så råkade jag somna... Kl. var väl halv sex på morgonen och det hade varit kräftskiva i en bygdegård.. Jag var aspackad och hade flörtat med en kille den kvällen. Så när vi kom hem till mig så var det hett till en början, men jag var så trött så jag somnade. Då utbrister killen; - Va fan gör du???.. sover du????? Ehhrmm..va?..va?, med sömndrucken röst.. - Nää inte alls jag...vilade bara, sa jag o satte mig upp i sängen. Killen vart så förnärmad att han drog, inte sett honom sen dess. *asg*
    HA HA HA!
    Och vilken underbar tråd!
  • Anonym ((super-roligt))

    Någon mer som har något att berätta?, tror inte folket här inne vågar ;P

  • Anonym

    Det var ett extremt lyhört hus, och de spelade tydligen hög musik för att inte stönandet skulle höras...

    Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-04 16:56:25 följande:


    Satan vilket liv dom måste ha fört då... =)
  • Anonym

    När jag var typ 17-18 så hade jag och min dåvarande kille lite kul i bilen på en parkeringsplats utanför en industri. Helt plötsligt omringas vi av flera bilar som riktar strålkastarna rakt in i bilen och några polis-wannabe till väktare kommer fram till bilen och undrar vad vi håller på med. Jag hoppade snabbt av killen och höll händerna för anskitet. Skämdes så jag höll på att dö... Väktarna som nog fick sig ett gott skratt sa åt oss att hitta en liten skogsväg istället, för här var minsann ett privat område...

  • FrökenCarlsson

    Har två lite roliga historier..

    Första var ett one-night-stand jag hade tagit med mig hem från krogen.. Full såklart. Mitt under själva akten som kommer jag på att jag hade glömt tvätt i tumlaren och sådär på fyllan o villan bestämmer jag mig att jag absolut var tvungen att hämta den. Vilket jag gjorde efter ha utförligt berättat för den stackars killen att tvätten blir lätt skrynklig annars osv. Så jag gick och när jag kom tillbaka var killen ute med min hund "för han såg ut att behöva det".. :) Efter våra äventr fortsatte vi däremot.. :)

    Den andra hände nyligen när jag för första ggr skulle hem till en kille jag hade dejtat ett tag. Väl hemma sätter han på radion och vi sitter o pratar lite. Efter en sund hade vi sex och efteråt när vi låg i sängen o pratade utbrister han att "vad i helsike är detta som jag har satt på?". Snacka om att bli bestört, jag menar han får väl tycka så men måste man säga det. Vadå säger jag o han säger samma igen.. Jag blev ju ledsen o förbaskad så jaha sa jag, då är det kanske bäst jag går hem. Han fattade ingenting o jag fattade ingenting. Efter ett tag redde vi upp situationen - han menade ju radiokanalen och jag trodde han menade mig.. Men det löste sig i af.. :)

  • Anonym

    hahahaa, stackars dig! Lite klantigt av killen att säga så direkt efter akten, dock!


    FrökenCarlsson skrev 2009-08-04 20:13:25 följande:
    Den andra hände nyligen när jag för första ggr skulle hem till en kille jag hade dejtat ett tag. Väl hemma sätter han på radion och vi sitter o pratar lite. Efter en sund hade vi sex och efteråt när vi låg i sängen o pratade utbrister han att "vad i helsike är detta som jag har satt på?". Snacka om att bli bestört, jag menar han får väl tycka så men måste man säga det. Vadå säger jag o han säger samma igen.. Jag blev ju ledsen o förbaskad så jaha sa jag, då är det kanske bäst jag går hem. Han fattade ingenting o jag fattade ingenting. Efter ett tag redde vi upp situationen - han menade ju radiokanalen och jag trodde han menade mig.. Men det löste sig i af.. :)
  • Anonym (Mmm)

    Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-04 19:37:24 följande:


    Någon mer som har något att berätta?, tror inte folket här inne vågar ;P
    Haha! Då känner du inte mig.

    Jag och en dåvarande kille hade sex på en öde - trodde vi - skogsväg. Vi hade vilt sex, det immade igen så han öppnade en dörr och vi fortsätter. Underbart sex var det, vi var högljudda båda två. Plötsligt hör vi nån som säger: -"Är det ok om jag stänger dörren så att jag kommer förbi?" Haha, jisses. Vi fortsatte som kaniner när vi hade sett till att tanten var utom synhåll.
  • Anonym ((super-roligt))

    Jag kom på en till historia som jag trodde jag förträngt..

    Jag var o hälsade på en kompis i sthlm. Hans kompis kör budbil..

    Hursomhelst, han var toksnygg o jag kåt, så vi bestämde båda att ha sex med varann.

    Men vi kunde ju inte ha sex där festen var, så vi bestämde oss för att åka iväg o ställa hans budbil på nån avfart. Kl var 03 ungefär..

    Så vi hoppar in i skuffen o jag låg på en massa kartonger, nästan helt naken, han likaså. Men helt plötsligt ser vi billjus svänga upp emot oss..

    - De kommer nån...de kommer nån...säger jag, och ber honom titta ut genom fönstret.

    - Faaan de e snuten, säger han och får panik, jag likaså.

    Självklart hittar jag inte mina kläder så jag rycker åt mig en kartongjävel och kryper ihop i ena hörnet.

    Mr. toksnygg hade roffat åt sig kallingarna och försöker desperat dölja sin snopp till varje pris när han öppnade dörrarna till skuffen.

    - Gokväll, säger mr. toksnygg till polisen med ficklampan lysandes rakt i ansiktet.

    - Vad försegår här då?! frågar polisen lite barskt

    - Hehe..får man inte ha lite skoj..hehe, säger mr. toksnygg supernervöst.

    Nu fick jag polisens ficklampa rakt på mig och jag önskade vid det tillfället att kartongen hade varit liiiiiiite större så jag kunnat gömma mig mycket bättre
    ( tänk storleksmässigt kartong till en vattenkokare)

    Efter jag sagt att vi bara myser lite, till polisen, så flinade han och släckte sin ficklampa och gick därifrån.

    Mr. Toksnygg ville fortsätta efteråt men jag sa bara KÖR HEM MIG!

    (fast det slutade med att vi åkte hem honom där hans syrra låg o sov) och fortsatte.... tills hans tjej knackade på dörren kl 09 på morgonen.

    VET NI VAD MR. TOKSNYGG gjorde då?!

    Jo han knuffade in mig helt jävla naken i samma rum som hans syrra låg och sov... medans han stod i dörröppningen o pratade med hans tjej!!

    Hej, säger hon.. och jag vart illröd i hela fejjan. Usch...

    Ja de var en helt galen sthlm;s weekend :)

Svar på tråden Roliga sexhistorier