• Minna72

    minnas xiii

    Minnas XII
    Tråd nr 13! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

    I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html
    XIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44121291.html

  • Svar på tråden minnas xiii
  • maja under eken

    TACK!!! Jag har d nog i huvudet pga en fd kollegas barn dog på så sätt vid förlossningen för ett par år sen. Men om d e så vanligt att den går runt halsen så e d ju riktigt ovanligt att d går så illa.

    Jag kan trösta dig Pess m att jag oxå e hungrig jämt. Fast jag får inte i mig så mkt åt gången o d försöker jag trösta mig med.. D hade inte blivit nån unge om jag inte haft min fullkornsvälling, den äts i tid o otid. Sen e McFlurry m Daim hysteriskt gott o bara d e värt nog o åka en omvända t de gyllene bågarna..

    Jag mår bra Proppen, lite ont i ryggen, lite tungt i magen, lite halsbränna, lite sparkar i revbenen, lite trötta fötter o lite lite sömn. Men allt e bara lite o således nåt man står ut med. I synnerhet om d bara varar i nån vecka lr två till... Förutom d där m sömnen kanske...


    Oj, dags o hoppa ur mysbrallor o leta upp en bh o åka t BM t kl 11


    kram o tack igen!!!!!


    zynk, riktigt kul o se dig, kram på dig lite extra!!


    Elvira - Livets Solstråle!
  • zynk
    Pess skrev 2009-09-15 10:27:12 följande:
    Fan, jag har gått och blivit kroniskt utsvulten helt plötsligt. Från att ha haft mindre aptit första halvan och knappt gått upp något i vikt är jag nu vrålhungrig HELA tiden. Micke tittar snett på mig när jag lägger upp matportioner och i söndags efter jobbet var jag TVUNGEN att åka värsta omvägen efter att ha slutat för att köpa och äta en Big mac och co på Mc D (trots lunch några timmar före). Lägg därtill att jag EGENTLIGEN inte ens äter kött Nu drömmer jag om lunchen trots att jag nyss åt frukost.Hur ska det sluta????
    Ät människa -ÄT! (Och döva MITT dåliga samvete ). Nu ska jag kolla vad som finns i skafferiet. Eller ta en tur till makkadonalds .
    Igår blev det Mcfeast med milkshake OCH dip . Höll på att dö eftersom jag var och tittade på en vagn i Haninge - hade glömt plånboken hemma (dimma...) och kunde inte köpa nån mat förrän kl var över ett. I såna lägen finns bara McDonalds...

    Maja tack för stöd! Skönt att du bara har liiite av alla grav-krämpor . Men skönt också att det inte är långt kvar. Här har jag också lyckats pricka in alla krämpor man kan ha (inkl fogar och karpaltunnel o blodbrist) men bara lite av varje... 40 dagar kvar här.
    Förresten är det fel med mysbrallor till BM???
  • Pess

    Sådärja, kl är bara 11.30 och jag har redan ätit lunch. Nu då? Och resten av dagen då? Blir lite orolig

  • maja under eken

    Hej igen!

    Fy va jobbigt m blodbrist zynk, då dukar ju den mest energiske under! Jag har slut på Niferex o tänker inte köpa nya, blir d massa blod vid fl får jag ta tag i d då och käka järnrör...

    Jag har bra mått o en pigg bäbis. Lite väl häftiga hjärtslag när jag låg på rygg, bättre om jag låg på sidan. Tacka för d, låg ju i soffan o höll på o svimma härom dan... D stack i läpparna o hjärtat rusade {#lang_emotions_laughing}

    Jag ska oxå äta lunch snart, näringsrika Billy pizzor får d bli tror jag...


    Elvira - Livets Solstråle!
  • Essi73

    Billy's Pannpizzor, milshakes, Mc'D:s - ni kör en "Essi Preggo med Boll" hela bunten ju. Respekt!

  • Pess

    Lägg därtill 2 chokladmuffins som nyss slank ner. MÅSTE hitta självbehärskningen, SNART

  • Essi73
    Pess skrev 2009-09-15 13:26:22 följande:
    Lägg därtill 2 chokladmuffins som nyss slank ner. MÅSTE hitta självbehärskningen, SNART
    ...jopp, en SANN Essi kör ni
  • zynk
    Essi73 skrev 2009-09-15 13:23:24 följande:
    Billy's Pannpizzor, milshakes, Mc'D:s - ni kör en "Essi Preggo med Boll" hela bunten ju. Respekt!
    Tack!

    Det blev pyttipanna till lunch och sen världens magknip som jag trodde var värkar... Kanske får skärpa till mig med kosten?
    Essi73 skrev 2009-09-15 13:27:21 följande:
    ...jopp, en SANN Essi kör ni
    Jaha - sen då . Hur äter Essi när hon inte är preggo m Boll? Och var det annorlunda med L?
Svar på tråden minnas xiii