• Senap

    Bugaboo-tråd nr 21

    Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

    Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

    Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

    Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

    Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

    ~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    Välkomna! {#lang_emotions_smile}


    Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Infinite Joy
    daniels baby skrev 2010-07-15 09:18:10 följande:
    5 dagar senare ( på torsdagen) jag kunde spåra den hela vägen fram till posten. Nu ej ag bara lite nyfiken på hur det var med rabatten man fick på sin nästa beställning.läste om nåt sånt. nån som vet?
    Var det fraktfritt då du beställde? Har nämligen för mig att det var det första gången jag kollade på den sidan.
    Vet du om priserna skiftade från en dag till en annan då? Funderar på om det är värt en att avvakta lite innan man beställer.

    Är det förresten ingen som beställer från babytrader numera?

    Har äntligen bestämt att det blir byte från cosmo till cameleon. Sittdelen är inte alls så lättmanövrerad och snygg som liggdelen. Det är såå mkt tyg i sufletten bl. a. Hoppas, hoppas att lillen kommer att trivas i en cam bara och att han kommer att sova gott i den trots skålformen.
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2010-07-17 10:57:26 följande:
    Det var trångt, men för 800 spänn mindre kan jag stå ut med det. Man "mjukar" nog upp den... Har testat den några gånger i och ur nu och det går lättare å lättare. Har inte provat att ta av sitsen ännu, kanske blir ännu lättare då. Vi har även en Phil&Teds och transportväskan där är ännu tightare. Tanken är väl att vagnen ska ligga stilla i vadderingen och inte hasa omkring...
    Aha, du har en transportväska till P&T? Jag har i säkert mer än en ett år efterlyst någon som har det då jag har en teori om att (åtminstone någon av) Buggorna borde passa i en P&T-väska och den kostar bara hälften så mycket. Kan du prova pretty please??? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*
  • Senap
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-07-17 08:38:44 följande:
    Jag har en dyna i offwhite. Går bra att tvätta, har redan tvättat den några ggr då farfar varit ute med min tvååring och låtit honom göra hur han vill med vagnen å sin sittdyna Blir ren och fin och ser ny ut igen
    Härligt! Så klart ungarna måste få hållas! Jag förstår faktiskt inte alls de som köper en vagn som barnen sedan inte får vara i. Obestämd Jag gillar min vagn men jag gillar faktiskt ungarna mer.
    My sugar is raw
  • Bebis050810
    Senap skrev 2010-07-15 22:52:49 följande:
    Ja, det är samma.
    Till Gecko då?? kan man sätta på cameleon vinterhjul där fram på dem?
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • killenkott

    Äh,nu har jag världens i-lands problem .
    Vilken färg på Been ska jag välja . .

    Har ju en Cam grå bas&rosa topp.

    Kan man förresten ta av sittdelstyget på been?
    Annars är ju sittdyna ett måste..

  • Senap
    Bebis050810 skrev 2010-07-17 18:28:32 följande:
    Till Gecko då?? kan man sätta på cameleon vinterhjul där fram på dem?
    Ja.
    My sugar is raw
  • Senap
    killenkott skrev 2010-07-17 18:53:26 följande:
    Äh,nu har jag världens i-lands problem .
    Vilken färg på Been ska jag välja . .

    Har ju en Cam grå bas&rosa topp.

    Kan man förresten ta av sittdelstyget på been?
    Annars är ju sittdyna ett måste..
    Det finns bara en färg: VIT!
    My sugar is raw
  • killenkott

    Kom på en sak til... Går det att dra been på vintern? Är den svårare än camen?

  • killenkott

    Show:haha,ja den är ju apsnygg,men kanske lite opraktisk färg? Väljer just nu mellan röd

  • killenkott

    Sorry att ditt nick blev fel*skyller*på iphonen. Ska ju vara shoe.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21