• BounceT

    RMC Malmö del 14

    Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

  • Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • ITM

    Eviglängtan det gör ont o läsa vad ni går igenom. Massa kramar till er.

    Turkiskpeppar vad blev de för vagn? Vi valde en teutonia efter många om och men. Beställde den från en tysk sida och vi har sparat 2500-3000:- på det......

    Kramar till alla goa här inne

  • TurkiskPeppar

    ITM: Vi valde en Emmaljunga citycross. Har kört en hel del med min brors sådan så jag vet att jag trivs med den. Inte fel att spara 3000! Vår blev dyr. Men mina föräldrar vill betala större delen av den åt oss

  • ITM

    Emmaljunga är me fina vagnar. Vår skulle kostat 10 men fick den för 7000. :) Det är helt sjukt egentligen.
    Mina föräldrar är med så snälla så de har betalat den. Pappas enda krav var att han skulle ha förtur på att köra den. Tänkte på de när har du BF det står 24/11 i listan men de måste väl vara tidigare?

  • StorLängtanEfterLiten

    Evigväntan: Fyy vad livet är orättvist ibland, blir så ledsen för er skull...... hoppas att ni finner kraft att se framåt snart igen, även om det just nu bara känns tungt och mörkt. Skickar över styrkekramar {#emotions_dlg.flower}

    Nina1984: Välkommen hit och lycka till!

    Hemlighetsfull84: Grattis till ruvarstatus! Håller tummarna för att det var guldklimpen som överlevde.

    Kruxis: Härligt att du är på gång igen. Stort lycka till!

  • Smulans

    Evigväntan, NEJ vad orättvist och tragiskt! Jag är jätteledsen för er skull.

  • Evigväntan

    Tack för alla hälsningar och kramar - det värmer.

    Tyvärr har vi inga ägg i frysen och det blir hela resan igen.
    Ringt till RMC idag men de har inte återkommit ännu.

    Jag håller allt tummar för er som ruvar och blivit gravida!!

  • hemlighetsfull 84

    Eviglängtan: Usch jag är så ledsen för eran skull... Det som inte fick hända... Massa styrkekramar till er

  • TurkiskPeppar
    ITM skrev 2010-08-19 21:33:59 följande:

    Emmaljunga är me fina vagnar. Vår skulle kostat 10 men fick den för 7000. :) Det är helt sjukt egentligen.
    Mina föräldrar är med så snälla så de har betalat den. Pappas enda krav var att han skulle ha förtur på att köra den. Tänkte på de när har du BF det står 24/11 i listan men de måste väl vara tidigare?


    Vår kosta också 7000. Det är dyrt med vagn!!  Jag är i v 27 nu (26+2 för att vara exakt) och har bf 23 eller 24 november, beror på om man räknar 39+6 eller 40+0 som bf. Fast enligt RUL har jag inte bf förrän 28. Men eftersom jag vet exakt på dagen när befruktning skedde så tror jag mer på ivf-datumet än på RUL-datumet.
  • FiaLotta

    Evigväntan: Styrkekramar till er. Verkligen jätteledsen för er skull.

Svar på tråden RMC Malmö del 14