• Vädur 78

    Kramiiis vänner

    Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

    Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!


    ♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Lilla JJ

    Kramiiis: Åh vad roligt att du fick en bra mysstund med sambon igår. Du ska se att det löser sig!! Och lyckas ni hålla ihop under den här riktigt svåra tiden så finns det ju inte mycket annat som kommer att skilja er åt.

    En liten myshelg på nått fint hotell kanske är värt att boka in så ni har något att se fram emot. Överraska honom genom att boka in allt. Kanske kan du boka när du har äl nästa gång. Inte för att få till det så men just för att du brukar må lite bättre kring äl tid har jag märkt.

    Vad tycker ni om att göra tillsammans? Vad brukade ni göra när ni dejtade?

    Mycket för dig att fundera på nu. Ta en sak varje dag så du inte sliter ut dig.

    miism: Härliga bilder från Kenya. Drömmer mig bort från Borås med 3 plusgrader och isgator. Till och med hunden halkar ju.


    Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

    lilla jj: Jag hoppas vi kan ta oss igenom detta, senaste året har verkligen varit det värsta i mitt liv, har varit så nära att förlora den jag älskar flertalet gånger, det tär på ens krafter minst sagt.

    Mår jag bättre runt ÄL? Hihi har jag inte mäkrt själv, å andra sidan tycker jag ju själv att jag bara vandrar runt i kolsvart mörker utan nyansskillnad. Men det kanske ändå finns någon grå nyans .
    Får ta å kolla in hasseludden, kolla med nån om de kan vara kissevakt och sen bara överraska honom. hmmm hmmm.

    Vad gjorde vi när vi dejtade bra fråga, var ju så länge sen, 11 år sen ju öööh och jag mådde skit, så var ju mest och grät hos honom. Men vad sjutton gjorde vi mer. Vi måste ju gjort ngt

    Idag orkar jag inte ta itu med något alls, men imorgon får jag väl börja med typ arbetsförmedlingen.

    Hihi, halkar lilla hugo, sötnosen då


    please don't hurt me anymore
  • Lilla JJ

    Mmmmm du brukar må bättre runt ägglossningen. Ett par dagar i alla fall. Och det är ju helt naturligt att det är så. Kvinnor blir också mer vänligt inställda till sina män vid just den tiden i månaden. Så passa på att boka en helg då Få till lite mys.

    Skriv ett brev till dig själv. Där du påminner dig själv om att A också har rätt att må dåligt. Att han tar ut det på dig när han gör det. Men att det går över. Ni tar er igenom det också. Du har levt med hans påhopp så länge nu att bara du kan få in i dina tankar att han egentligen inte gör det för att vara elak så kommer du att må lite bättre under de perioderna han håller på och trycka ner dig. Du har ju bestämt dig för att stanna och då måste du hitta en strategi för att må bättre under tiden han mår dåligt. Jag ska försöka att påminna dig och hoppas att alla andra här inne kan göra det också. Istället för att tala om för dig att det inte är värt att ta så mycket skit.

    11 år, det är lång tid tillsammans. Nu kommer du att få må bättre snart. Lite antidepp i några månader så att du tar dig ur det svartaste hålet så ska du se att det mesta i livet blir lite ljusare.

    Jodå lille Hugo trillar ganska ofta nu när det är is ute. Men han är ju envist manlig och ska kissa med ett ben i luften


    Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

    lilla jj: tack, påminn mig gärna
    han har ju trotsallt oxå fått stå ut med en deppig surkärring i ca 11 års tid så att han mår dåligt måste jag ändå förstå.
    Jag har själv varit väldigt taskig i början av vårt förhållande och skrikit, sparkat och varit allmänt taskig. Så jag är faktiskt inte helt skuldfri jag heller.

    Söta vovve de är lite roliga de små trollen!


     


    please don't hurt me anymore
  • miism

    Godkväll på er

    Här är det nu en lugn kväll. Maken och jag ska strax fortsätta se första säsongen av solsidan, två avsnitt per kväll, mysiga kvällar ett par dagar till.

    Tänkte fresta er med lite fler kenyabilder, först en liten apa som tittade in genom fönstret på vårt rum nere i Mombasa. Man känner verkligen att man inte är hemma. Apor är Kenyas fiskmåsar. Finns överallt, och stjäl ALLT, men är rätt söta på avstånd.




    Stranden utanför hotellet i Mombasa. Inte helt fel även om det var skönt att återvända till Nairobis svalka efter några dagar.



    Och sist så hoppas jag att ni alla får en riktigt härlig kväll även om solnedgångarna hemma inte ser ut som denna som vi hade under våra dagar i Mombasa.



    Är ni sugna på Kenya nu då?? Cool Det har sina fördelar med adoption, annars hade jag ju aldrig fått lära känna detta härliga land. Märker ni hur positiv jag är idag, har bestämt mig för att jag deppat färdigt och just nu vänder jag ALLT till positivt....

  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-01-18 16:51:24 följande:
    miism: jag kommer alldeles strax, är påväg till arlanda nu

    hihi
    Jag hakar oxå på Ser ju alldeles underbart ut
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner