• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Jag med #)

    Jag njuter av att höra att mina fd vänner som betedde sig som skit mot mig har tappat flera av sina andra vänner.
    Jag njuter av att höra andra säga att de tycker dessa "vänner" är konstiga.
    Jag njuter av att se deras förhållanden gå i kras, arbetslöshet, relationsproblem, ekonomiska bekymmer osv.
    Det är rätt åt dem!
    De försökte göra livet surt för mig, men det slog tillbaka mot dem själva värre. Smart gjort brudar!
    Och det är inga fjortisar jag pratar om utan +30...

  • Anonym

    Att jag känner mig som ett helgon när jag läser era bekännelser trots att det mesta är hittepå.

  • Anonym (Här också)

    Någon skrev om en undersökning som visar att alla tycker de är smartare än andra. Jag vill då ösa ur mitt hat genetemot riktigt korkade människor som tror att de är smarta! Har en granne som är sådan. Hon misslyckas fan med allt i livet, även den simplaste utbildning och har to. m lyckats bränna ned/upp sitt eget hus pga att hon inte ringde brandkåren när det "pyrde", och ändå skyller hon bara på olyckliga omständigheter. Däremot är hon jäkla snabb på att lägga ut löjliga facebookinlägg om hur jävla smart hon är. Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker hon är så blåst coh att jag är tusen gpnger smartare än henne, ändå tillhör jag den tydligen ovanliga skaran, som anser att jag är medelsmart.

  • Anonym
    Anonym (Här också) skrev 2011-04-05 09:55:07 följande:
    Någon skrev om en undersökning som visar att alla tycker de är smartare än andra. Jag vill då ösa ur mitt hat genetemot riktigt korkade människor som tror att de är smarta! Har en granne som är sådan. Hon misslyckas fan med allt i livet, även den simplaste utbildning och har to. m lyckats bränna ned/upp sitt eget hus pga att hon inte ringde brandkåren när det "pyrde", och ändå skyller hon bara på olyckliga omständigheter. Däremot är hon jäkla snabb på att lägga ut löjliga facebookinlägg om hur jävla smart hon är. Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker hon är så blåst coh att jag är tusen gpnger smartare än henne, ändå tillhör jag den tydligen ovanliga skaran, som anser att jag är medelsmart.
  • Anonym (Helena)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ned på långtidsarbetslösa som inte gör allt för att ta sig ur sin situation (t ex som inte börjar plugga för att de inte vill ta CSN-lån...).

  • Anonym

    Jag kommer aldrig erkänna:

    -att jag tycker mitt underliv luktar gott
    -att jag fortfarande har känslor kvar för mitt ex
    -att jag ibland önskar att jag aldrig fått barn med min sambo

  • Anonym (återkommer)
    Anonym (Helena) skrev 2011-04-05 09:57:15 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ned på långtidsarbetslösa som inte gör allt för att ta sig ur sin situation (t ex som inte börjar plugga för att de inte vill ta CSN-lån...).
    Ska bara poängtera att vissa FAKTISKT har högre arbetslöshetskassa (eller vad det nu heter?!), eller ungefär lika mycket. Vilket då skulle innebära att det var onödigt för de att ta csn-lån. Förstår du?

    Jag vill inte vara dum nu och OT, så jag måste ju komma på något jag aldrig skulle erkänna...Återkommer..
  • Anonym
    Anonym (Helena) skrev 2011-04-05 09:57:15 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ned på långtidsarbetslösa som inte gör allt för att ta sig ur sin situation (t ex som inte börjar plugga för att de inte vill ta CSN-lån...).
    och om det är så att man inte har råd att ta CSN-lån då? Kanske därför vissa undviker det? Jag gör det, för jag har redan andra lån som är viktigare, som hus- och billån. Har inte råd att betala av ett lån till!
  • Anonym (återkommer)
    Anonym skrev 2011-04-05 10:07:07 följande:
    och om det är så att man inte har råd att ta CSN-lån då? Kanske därför vissa undviker det? Jag gör det, för jag har redan andra lån som är viktigare, som hus- och billån. Har inte råd att betala av ett lån till!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!