• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (fd tjock)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag föraktar föräldrar till feta/tjocka barn. Jag har själv varit sjukligt fet (vägde drygt 120 kg) och hela tiden varit sjukt medveten om det, och MYCKET angelägen om att mina barn INTE skulle gå i mina fotspår. Dom har aldrig varit överviktiga (och nu är jag själv normalviktig, tack vare en GBP operation, den har verkligen förändrat mitt liv) och det är tack vare att jag ansträngt mig att inte överföra mina dåliga vanor på dem. Det går alldeles utmärkt att hålla barnen utanför ett matmissbruk. Det går alldeles utmärkt att inte göra sina barn överviktiga trots att man själv är det, om det ligger i ens intresse. 
    För mig så ligger det ultimata misslyckandet hos föräldrar om man får överviktiga barn i dagis- eller lågstadieåldern. För i den åldern ligger det i princip helt och hållet på föräldrarnas ansvar. 
    "Dom går och småäter själv hela tiden" har jag fått höra om 6-7-åringar. Jaha, och varför gör dom det då? Jo, för att ni TILLÅTER det! 
    När mitt barn (då visserligen bara 3-4 år) gick i skafferiet utan att fråga om lov, satte vi helt sonika dit en  barnspärr. Små barn ska fråga om lov innan dom tar sig ur skafferiet, och är dom hungriga ska FÖRÄLDRARNA se till att ge dom nyttig mat eller nyttiga mellanmål, och hålla sitt snaskande missbruk till tider då barnen inte är närvarande, om man som förälder inte klarar av att bryta det själv. Barn i den åldern ska inte själva få ta ansvar över sitt ätande, för då väljer dom fel livsmedel.

  • Anonym
    Anonym (Nutty) skrev 2012-10-30 12:48:57 följande:
    Är han dömd våldtäktsman?
    nej..
  • Anonym (x)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag är så upp över öronen förälskad i en man här på fl......

  • Anonym (A)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag är så sjukt trött på mina föräldrar och "vänner" som inte kan tro på att man kan förändras, de kan inte ge mig chansen. Skulle så gärna säga upp kontakten med dem för allt jag gör/säger blir bara fel och så trött på det. Hur många unga mammor är det som fortsätter studierna, tar körkort, jobbar brevid universitetsstudierna och är ensamstående mamma till en trotts unge?

    Jag kommer heller aldrig erkänna fullt ut att jag önskar att killen ville ha barn med mig nu och heller inte hur patetiska alla tjejer är som måste göra allt för att få uppmärksamhet istället för att leva familjeliv när man har familj.  

  • Anonym (secret)

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag ligger med mitt ex fastän han sedan två år tillbaka har sambo och barn. Payback is a bitch.

  • Anonym

    Jag längtar efter dig, du speciella man som finns här inne på FL, men det kommer jag ju aldrig att erkänna.

  • lille Birger
    Anonym (x) skrev 2012-12-12 01:38:43 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna att jag är så upp över öronen förälskad i en man här på fl......
    Varför är du det?
  • Anonym

    Jag kommer aldrig erkänna att jag är sjukt tänd på en pappa i området. En yrkesmilitär med värsta kroppen, ser skitbra ut och är så trevlig. Han spenderar alltid tid med sina barn och är min våra dröm! Själv har jag förållande och barn.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!