• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Tomtemor) skrev 2014-12-22 19:43:30 följande:

    Skulle aldrig erkänna att:

    Jag skulle vilja se min man som är 50 år knulla en 17 eller 18-årig tjej!

    Att jag skulle vilja se hann ha bögsex

    Att säga till mina invandrarvänner att jag röstade på SD och tycker att Islam är något som borde utrotas!

    Att jag tycker svarta ungar är groteskt fula, speciellt somalier


    Vad hindrar dig att leva ut ovanstående fantasier med din man?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Tomtemor)
    ErnstHugo skrev 2014-12-22 22:22:36 följande:

    Vad hindrar dig att leva ut ovanstående fantasier med din man?


    Att få tag på en tjej... Det är det som är problemet.... Tyvärr!
  • Anonym (Porr)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag blev kåt av att se på porrtidningar på en kurs som kvinnojouren arrangerat om hur kvinnoförnedrande porr är. Jag onanerade på kvinnojourens toalett vid en paus under kursens gång.

  • Anonym (Porr)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag njuter av att se min mors favoritbarns liv gå käpp rätt åt skogen noll jobb, noll utbildning, sover om dagarna, spelar spel om nätterna medan jag har lyckats på alla plan här i livet med drömjobb, utbildning, stabilt och lyckligt förhållande, reser massor och är lycklig som bara den.

    Jag njuter av att se att han ska ha barn med en tjej som han gör slut och blir ihop med varannat och att ungen ska bli en flicka då hans dröm är att få söner plus att hans kvinnosyn alltid har varit så vidrig. 

    Njuter också av att se att hans tjej är en blåst bimbo som vill döpa ungen till diverse olika white trash namn! 

    /Hälsningar storasyster! 

  • Anonym (KJ)

    Kommer aldrig erkänna att jag är skitförbannad på min kille för att han inte outar vårt förhållande till hela bekantskapskretsen, utan bara till en tredjedel, trots att vi varit ihop i ett halvår.

    Jag fantiserar ibland om att bara lämna bort min autistiske son när han är som jävligast. Kommer heller aldrig erkänna att jag föraktar alla som tror att det är "lite jobbigt" med hans diagnos när den förpestar hela mitt jävla liv trots att jag älskar honom.

    En gång kissade jag på en kyrkogård (men det var verkligen en nödsituation!)


    Jag är lite avundsjuk på småflickor som får barbies, rosa leksaker och har söta små kläder. Enbart för att jag aldrig fick något sånt när jag var liten.

    Tycker att de flesta barn idag är så jävla bortskämda och curlade.


    Hellre betalar förseningsböter på biblioteksböcker än orkar leta efter dom i tid.

    Fantiserar om att ha sex med min chef.

    Fantiserar om att binda fast mina fiender vid en stol och sen gå lös på dem med en massa äckliga saker, typ råa ägg, tomatkross, spyor, bajs.... (Visst visst, helt normalt.... )

  • Anonym (sjuk i huvudet)

    Skulle aldrig erkänna att min pojkväns snopp är bland dom minsta jag varit i kontakt med.

    Att jag låg ,med mitt ex för två veckor sedan och gick sen hem & låg med min pojkvän.

    Att jag fortfarande älskar mitt ex och vill inget hellre än att han vill ha mig tillbaka. 

    Att jag vill ha barn men låtsas som att jag hatar dom för det är lättare. 

  • Anonym (hm 2)

    att jag faktiskt är jäkligt ledsen att du inte kunde säga att du var i ett förhållande då jag gav dej en julklapp som verkligen talade om hur mycket jag älskar dej och du hade ju i ca ett år betett dej som om du var kär i mej med juGråter

  • Anonym (pucko..........)
    Anonym (D) skrev 2014-12-11 06:30:41 följande:

    Du är ett SÅNT asshole. Har fått bilen skrapad. Ingen mapp. Stora repor och plåtskador.

    Kill! Kill! Kill!


    sist jag kolla så är det inte tillåtet att hota folk till livet. ... kan gärna leta reda på dig och fixa en polisanmälan. Dessutom har du ingen aning om vad som hände efteråt. .. så fuck off
  • Anonym (Hahaha!)
    Anonym (pucko..........) skrev 2015-01-03 18:10:18 följande:
    sist jag kolla så är det inte tillåtet att hota folk till livet. ... kan gärna leta reda på dig och fixa en polisanmälan. Dessutom har du ingen aning om vad som hände efteråt. .. så fuck off
    Gör det du (nä, jag skrev inte det du citerade). Men det där var inget mordhot. Pucko.


  • Anonym (hm 2)

    jag kommer aldrig erkänna att, jag är så avundsjuk på din nya flickvän att jag spyr!

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!