• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Hopplös:))
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 21:50:23 följande:
    Ok..? Tandläkarargumentet var nytt. *s*

    Tur att han inte hade gått en helgkursen på Eastman institutet i alla fall. Du kan väl ha honom på lut om du skulle behöva en kombinerad massage och rotfyllnng.
    Men jag gillar hans stavning på "jäfla".  
    Ja det har jag faktiskt inte hört innan. Men alltså gratis massage och tandlagning är fan inte fy skam.
  • Anonym (Hopplös:))
    Baginbox skrev 2011-07-29 21:50:36 följande:
    HAHA... Tandlökaren...

    Fråga om han kan hjälpa dig med en D1:a som du har haft några år 26,27 approximalt. (läses tvåsex, tvåsju) och vad han i så fall föreslår för terapi...
    Haha är det du som är tandläkaren? ;)
  • Baginbox
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 22:03:38 följande:
    Haha är det du som är tandläkaren? ;)
    Njae inte den tandläkaren iallafall..
  • Anonym (Hopplös:))
    Baginbox skrev 2011-07-29 22:06:47 följande:
    Njae inte den tandläkaren iallafall..

    Skickade det du skrev till honom
  • Anonym (OldNew)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 22:14:40 följande:

    Skickade det du skrev till honom
    Oooh, glöm för all del inte att berätta hur det gick! Solig
  • Anonym (Mia)

    Är det här något ni känner att ni fastnar för tro?


    Så jävlar LES på SINGEL livet så jag funderar på att ta självmord snart

    Skrivet av en 31-årig kille.
    Visst blir man less ibland, men att skriva ut det tll allmän beskådan ger nog ingen positiv känsla hos så många.   

  • HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 21:54:53 följande:
    Låter som om du är mindre nöjd?
    Nej jag är ganska nöjd med livet överlag, tror ibland det är det som är problemet här, att jag är så nöjd som det är.

    Även om jag saknar tvåsamhet, sova ihop bla bla osv, så vet jag inte om jag alls vill bo ihop med någon igen, om jag vill ha fler barn om jag vill chansa på sånna saker alls. Så att liksom starta nått med någon som verkligen vill ha barn i framtiden känns som en elak grej, någon som vill leva ett vablig helylle liv, känns oshysst eller hur man nu skall förklara det.

    Världen verkar vara full av sexgalningar med dyslexi, invandrar män med knagglig svenska som tror att knulla svenskor är en sport och som misshandlar mitt modersmål grovt!

    Nä den där drömmen om en onormal men normal man, den verkar lååångt borta Men jag är nöjd ändå, man skulle fått K****a oftare bara så hade livet vart på topp
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • LivingEasy

    Mitt första brev på MP....

    De kommer i kvinnlig tappning oxå  hon såg ut som hon "krullet" i Äntligen hemma... 


    hej vi matcha inte varandra ett dugg men du är en sån man som tänder mig kram fr elin.lycka till med att hitta din drömkvinna .du har höga krav .allt jag kan ge är äkta ärliga kärleksfulla stunder med äkta kärlek men du vill ha högstandard på din kvinna o det har ju inte ett troll som jag men är en skrutta som kan älska fullt ut puss fr elin

  • Anonym (Mia)
    LivingEasy skrev 2011-07-30 01:49:29 följande:
    Mitt första brev på MP....

    De kommer i kvinnlig tappning oxå  hon såg ut som hon "krullet" i Äntligen hemma... 

    hej vi matcha inte varandra ett dugg men du är en sån man som tänder mig kram fr elin.lycka till med att hitta din drömkvinna .du har höga krav .allt jag kan ge är äkta ärliga kärleksfulla stunder med äkta kärlek men du vill ha högstandard på din kvinna o det har ju inte ett troll som jag men är en skrutta som kan älska fullt ut puss fr elin


    Köra på eller släppa?

    Kanske en Miss Right Now?  
  • LivingEasy
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-30 02:15:18 följande:
    Köra på eller släppa?

    Kanske en Miss Right Now?  

    Efter ett snällt svar från mig och lycka till i dittsökande så :

    synd att jag inte passa för jag är flyttbar puss ger du upp kan du alltid ta mig mmm
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!