• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Baginbox
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-03 01:13:16 följande:
    Haha...Åffkårs! Men jag måste ju först ta dina uppgifter och se om du duger til henne ;)
    Jag är iaf tillgänglig för pm :)
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-09-03 01:18:26 följande:
    jag tillhör själv den första kategorin, hade nog föredragit att tillhöra den andra! Har fått ett mail idag dock, man får vara glad åt det lilla

    Grattis Skål

    Själv har jag skrivit några men inte fått svar ännu. Känns lika kul som att skicka iväg ett klamydiatest och vänta på resultatet. Blä...
  • Anonym (e)

    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.

  • Anonym (hjärtat)
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    Jag har också funderat på det där, men kommit fram till att jag väljer helt själv vilka jag vill svara på. Jag har valt att svara på mail som är lite längre än "hej du är söt, kan jag få se dina bilder" eller "hej, läget?". Jag tror att det finns en risk att man uppmuntrar vissa om man svarar, hur kort det än blir. Det måste finnas något som gör att jag blir lite nyfiken för att jag ska svara. 
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.

    Jag svarar i princip alltid. Kort och artigt. Och det brukar funka.
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    Jag har slutat att svara på alla meddelanden. Jag känner mig lite taskig ibland, men efter en tid på en dejtingsida orkar jag helt enkelt inte engagera mig i de som skickar ett meddelande där det bara känns som om de skickat ett helt utan eget engagemang bara för att kunna få kontakt med nån, vem som helst egentligen. Och där jag känner att jag helt klart INTE är intresserad... då orkar jag bara inte.
  • Bellis797

    Jag svarade på alla men blev så less på när det bara stod, hej söt, eller vad gör du ikväll, får jag se dina bilder. o då de inte själva har skrivit varken presentation eller har ng bild..

    Blir ej någon dejt idag och det är jag själv som drog mig ur, dels så har jag en vän som gärna vill träffa mig som jag kände för att prioritera, visst vi kunde setts imorn men sen så han jag skulle se, messbombarderade mig igår kväll men allt igen om hur söt jag var, hur underbart det skulle bli o ses och bla bla.. jag kvävs.. blir anti o sen skickade han typ 3 kort på sig själv, har ej bett om det och jag bara är på off humör.

  • Anonym (Min tur snart?)
    Bellis797 skrev 2011-09-03 10:44:16 följande:
    Jag svarade på alla men blev så less på när det bara stod, hej söt, eller vad gör du ikväll, får jag se dina bilder. o då de inte själva har skrivit varken presentation eller har ng bild..

    Blir ej någon dejt idag och det är jag själv som drog mig ur, dels så har jag en vän som gärna vill träffa mig som jag kände för att prioritera, visst vi kunde setts imorn men sen så han jag skulle se, messbombarderade mig igår kväll men allt igen om hur söt jag var, hur underbart det skulle bli o ses och bla bla.. jag kvävs.. blir anti o sen skickade han typ 3 kort på sig själv, har ej bett om det och jag bara är på off humör.
    Hehe.. du jag förstår precis hur du känner!! "Styrkekram"
    Och känner du så, så gör helt rätt i att prioritera din vän! Ha en bra dag! 
  • Ernst Hugo
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    "Uppskttar tiden du tog för att skriva men känner att vi synkar dåligt, ha en enastående dag! "

    Köra copy paste på den? 
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Min tur snart?)

    Skulle ju ha varit *styrkekram* naturligtvis Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!