• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (puuh)

    Till svärmor: DU är en alkoholist!! Inse det någon jävla gång så du kan tillfriskna och ta hand om alla dina hundra barn! Din yngste son är inte omöjlig att få iväg till skolan, du ger dig för lätt, dina ungar får göra vad FAN dom vill utan konsekvenser. Det är helt jävla otroligt att ett par av dom ändå blivit normala. SKÄRPNING alkiskärring annars får du aldrig mer träffa dina barnbarn!!

    Till bästa vännen: Ibland undrar jag om inte du och jag borde gifta oss, här och nu! Vi är själsfränder. Varför förstog jag inte det då, för alla år sedan, då när du var så kär i mig?  

  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2011-10-24 18:41:27 följande:
    Till grannarna som flyttade i helgen.

    *Måte fan ta dig o din jävla idiot till man.Jag hoppas soc verkligen tar sitt ansvar o håller koll på era små flickor.Måte du en en dag få lida fan för de du utsatte mig för. Å pengarna du är skyldig mig,kan du sätta i halsen,för då skulle de komma till bäst nyttan.Korsas våra vägar igen råder jag dig att gå en omväg.Bara för att du är turk,så betyder de inte att du inte är rasist,Hade de inte varit för era stackars flickor,så hade jag önskar livet ur er.Måte fan ta er"

    Till mina 4syskon o mina föräldrar.

    "Måte fan ta er o måte ni en dag få lida.Ni har fan ingen rätt att mordhota mig eller någon i min familj.hur fan kunde ni låta era jävla suparvänner tafsa på mig??? Måte ni fan få lida svårt en dag"

    Till min ena systers fd man.

    " Du ska fan inte komma här o tro att du är något! O mordhota mig på fb för att sen fega ut o ta bort inlägget.Tji fick du då en vän till mig hann kopiera de.Ok,snuten gjorde inget,men räkna med att få ett besök utav soc,då du fan har förstört ungarna.Man sätter sig fan inte o tittar på en p-rulle med sina barn.Å du.....tar du kontakt med mig,så ska du fan få se ditt jävla as!

    Till mitt ex.

    Jag hatar dig!!!  Hörde att du blivit lämnad av din fru.horan som du kn*lade bakom min rygg.Rätt åt dig.Hoppas hon krossade dig ordentligt.Du kommer sluta som en ensamt o tragiskt gammalt svin så som du håller på.
    Måte fan ta dig.Synd att dina barn har dig som far.fy fan.Men vet du...trots att jag fortfarande älskar dig,så skulle jag aldrig ta i dig igen.Jag har lyckats att resa mig o plocka ihop alla bitarna.O graven efter vårt barn,som du vände ryggen åt,vårdar jag med all kärlek jag har.
    Måte fan ta dig!!!!"

    Till min son pappa o ex.

    Din jävla morsgris!Idiot!Ditt jävla iq-befriade helvete!!! Du är fan inte bättre än någon annan bara för att du har ett annat efternamn.O din feta jävla mor ska fan inte betyda mer än vad vår son gör.Din jävla sopa.
    skulle fa inte förvåna mig om du sätter på fanskapet när du spenderar så mycket tid hos henne.Katlas förebild.Jag tänker fan inte vänta på att helvetet ska dö.Inom snar framtid kommer jag att ändra på allt som du tar för givet.Sen kan du sitta där med dina jävla porrfilmer o å ljuga dig själv full med skit.Å skaffa blöjor ditt jävla pisspotta! Stäng igen din jävla lagårdsdörr o kryp tillbaka från sk*thålet du kommer ifrån*

    Till fd svärmor.

    Fatta att din son är vuxen! Å vem fan är fet?! Du är ju så jävla ful o idiotisk att satan själv är avundsjuk,.
    dö o jag blir lycklig.
     
    Måste faan ha varit skönt att få ur sig allt detta!!!!
    Och inte för att vara taskig men jag skratta så jag tjöt när jag läste delen till din sons pappaSkrattande
    Klockrent!! 
  • Anonym

    Jag är så trött på att behöva vara orolig över att du ska vara otrogen mot mig.. och jag vet att jag gör fel som kollar igenom dina konversationer med  dina spelkompisar (tjejer) och sist när hon skrev att du var söt, var måttet rågat.. jag borde egentligen inte be om ursäkt för att jag skrev det där elaka meddelandet till henne och till samtalet där du blev utskälld. och det tänker jag fan inte göra heller . för det förtjänar du delvis , för att du tog bort konversationerna med henne  som skrivits en natt när jag sov.. Jag älskar dig och hoppas du älskar mig med, trots denna svartsjuka- men du ger mig anledningen! Puss

  • Anonym (om du visste)

    är så otroligt kär i dig att jag blir snurrig bara jag tänker på dig, önskar du vore här naken nu

  • Anonym (??)
    Anonym (saknar dig så) skrev 2011-10-24 20:11:32 följande:
    Till min bror:
    Var tog du vägen? I 15 år nu har jag väntat på ett svar, få reda på vad som hände den där dagen.
    Hoppet att få prata med dig igen finns alltid kvar även om jag vet att det aldrig kommer ske, du kommer aldrig tillbaks och vi kommer antagligen aldrig få veta vad som hände, ibland vill jag bara ha tag på den där jäveln som gjorde att jag aldrig mer kommer att få prata med dig. Men snälla storebror kom snart och hälsa på mig i drömmen igen för nu var det länge sen. Du vet väl att min son har fått ditt tilltalsnamn som andra namn, som en "hyllning" till dig. Längtar så till den dag jag får träffa dig igen! Kommer alltid sakna dig.
    Kramar från lillasystern med gumminäsan...
    Men fy va jobbigt=( Att inte få veta.

    Många kramar till dig. 
  • Anonym (cola)

    Till mitt ex:
    Du var mitt liv, mitt allt. Jag gjorde allt för dig, allt. Jag älskade dig så högt, så sjukt jävla mycket. Du lämnade mig för snart ett halvår sen, och jag trodde fan aldrig att jag skulle ta mig igenom det här. Men vet du vad? Jag klarar mig. Jag kan faktiskt leva utan dig. Trots att du behandlade mig som skit så ville jag aldrig lämna dig, för på morgonen och kvällen var du underbar. Jag höll fast vid dig jämt. Tog din skit hela tiden, och intalade mig att det var mitt fel, allt. Du gjorde slut, men valde att ha mig kvar ändå. Du gjorde mig så sjukt förvirrad! Varför kan du inte bara släppa taget för? Du gjorde slut, du ville vara själv, låt mig va då. Hade du bara varit ärlig mot mig under förhållandet hade vi aldrig haft dessa jävla bråk, och det vet du. Så varför  lägger du allt på mig? Varför lämnar du mig och sedan säger att allt är mitt fel? Varför säger du hela tiden att om jag bättrar mig på det, om jag gör si eller så så kan vi bli tillsammans igen? Snälla nån, inse att du inte är Guds gåva till mänskligheten. Du är fan mupp. Jag kommer föralltid att älska dig, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Men jag måste vara ärlig och säga att nu, när jag vågade ta steget att gå vidare så inser jag att du inte var den perfekta pojkvännen, du behandlade ju mig som skit. Och ja, jag mår faktiskt bra, konstigt nog. För bara 1 månad sedan grät jag fortfarande över dig. Men nu har jag ett lugn i kroppen, jag känner faktiskt glädje. Jag skäms över att jag inte känner saknaden till dig, men fyfan vad skönt det är. Tänk om du kunde vara den där urgulliga killen du var för 3 år sen, då hade jag nog fortfarande jagat dig. Men nej, nu är det nog. Jag mår bra, jag klarar mig. Visst, jag kommer säkert bryta ihop när du träffar någon annan. Samtidigt som jag önskar att du då, i det förhållandet får smaka på din egna medicin, ditt kräk. Jag hoppas jag ser dig på jobbet imorgon, då ska jag vända ryggen till och bara skita i dig. Och föresten, jag har sagt upp mig. Så nu är vi inte kollegor så länge till, och fin familjs företag lär åka i skiten när jag drar - och allt tack vare dig

    Till min bästa killkompis:
    TACK! Tack snälla för att du funnit för mig den här tiden. Du har gått igenom samma sak som mig så du förstår verkligen hur jag känner. Så himla skönt att få ha någon att prata med som förstår. Men jag måste vara ärlig, jag har fått känslor för dig.. Jag vet att du är 10 år äldre, men vi klickar ju så bra. Känner du också det? Alla kvällar med dig är underbara. Jag älskar att bara sitta i soffan med dig och kolla på film, det är så himla enkelt och bekvämt. Jag älskar dina barn. De ger mig sån glädje! Du är en sån himla underbar kille. Du verkar känna samma, men gör du det? Jag får väl vänta och se..

  • Anonym
    Anonym (aldrig) skrev 2011-10-24 19:00:07 följande:
    Till: honom

    Jag ser dig när du sover
    Kikar lite i smyg
    Stryker varsamt med fingret
    över dina mjuka läppar
    Vill inte släppa taget
    aldrigaldrigaldrig
    Jag vill alltid ligga nära,
    så nära att man nästan flyter ihop
    Vill höra din rös, krama din hand,
    kyssa dina läppar
    Bara vara din

    Men inom mig vet jag att det
    aldrig kan bli vi
    och fan vad ont det gör när
    insikten slår till
    Det har aldrig varit vi och det
    kommer aldrig att bli
    aldrigaldrigaldrig
  • Anonym (Malin)

    Till min mamma:
    Älskade, älskade mamma - ibland så blir jag så fruktansvärt trött! På dig & dina försök att pränta in i människor att man måste leva sitt liv efter ett visst mönster, en mall, för att vara god nog & räcka till. Du kan inte ta att alla människor har olika förutsättningar för saker & ting, att alla har sina egna förflutna. Alla VILL inte leva sina liv som du valt att leva ditt.

    Det gör mig riktigt ont, tja - skitförbannad faktiskt, att du inte accepterar min sambo & mitt val att vara med honom, jag Älskar honom & det kan du inte ändra på. Sluta komma med pikar & tala om för din jäkla gubbe att göra det samma. Det är urjobbigt & det fullkomligt Suger energi både från mig & **.

    Jag lever, inte under några som helst omständigheter i misär, bara för att jag har tvätt i min tvättstuga & stök med kläder lite hur som helst i garderoben, jag prioriterar bara annat före & för mig gör det faktiskt inte någonting att allt inte ligger i mm precision - jag mår bra ändå. Där emot så har jag ett liv tillsammans med min familj som jag värderar till månen & tillbaka utan att blinka. Det är faktiskt okej att skjuta lite på alla MÅSTEN till en dag senare, det gör ingenting.

    När man ställer upp för någon så gör man det av välvilja, inte för att fixa en schyst hållhake att nyttja till framtiden - lär dig skillnaden.

    Till min mammas gubbe:
    Sluta träng dig på & snoka i saker som inte angår dig. Sluta dra ner min sambo. Sluta pika. Sluta behandla hundarna som skit.

    Till mamma & hennes gubbe:
    Gå skilda vägar för ni gör inget annat än att plocka fram varandras dåliga sidor - det är inte nyttigt för någon av er.

    Till min sambo:
    Jag älskar dig så det gör ont & jag har burit med mig samma känsla ända sedan i blev ett par för 7år sedan. Där emot så är oerhört tungt att känna att jag inte alla gånger kan lita på dig. Ibland får jag känslan av att du stänger mig ute & att du döljer saker för mig. Du har tidigare varit spelberoende & ibland skrämmer det mig att du kanske trillat tillbaka. Vad är det du döljer?
    Snälla, försök att inte låta din svärmors pikar komma åt dig. Hon är bara dum & ** med. Jag vet att det är svårt men snälla försök.
    Jag vill verkligen inte sälja huset, jag trivs här & även om det är en del & göra så vill jag verkligen inte släppa taget. Försök hålla ut, så fort vi är klara kommer allt kännas Så jäkla mycket bättre!

  • Anonym

    Till min mormor och morfar som inte får veta att min kusin är gay! Kusinen kom ut för 3 år sen och dom har inte fått veta nåt än, fast dom har träffat hans partner flera ggr!

    Mormor och morfar jag måste berätta en sak för er. Xx är gay och gillar samma kön! Men Xx och familjen vågar inte säga det till er tyvärr för att dom är fega. H*n är ihop med Xx, så ni vet! Puss

  • Anonym (Då jag var liten)
    Anonym skrev 2011-10-24 21:22:52 följande:
    Till min mormor och morfar som inte får veta att min kusin är gay! Kusinen kom ut för 3 år sen och dom har inte fått veta nåt än, fast dom har träffat hans partner flera ggr!

    Mormor och morfar jag måste berätta en sak för er. Xx är gay och gillar samma kön! Men Xx och familjen vågar inte säga det till er tyvärr för att dom är fega. H*n är ihop med Xx, så ni vet! Puss
    Men kusinen kanske inte anser att det är "allas" sak med dennes kärleksliv och sexliv?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!