• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (mm)
    Till min sambos kompis som betedde sig som en fullkomlig idiot. Kommer aldrig förlåta.
    i´m not ready to make nice I'm not ready to back down, I'm still mad as hell
    And I don't have time
    To go round and round and round
    It's too late to make it right
    I probably wouldn't if I could
    Cause I'm mad as hell
    Can't bring myself to do what it is
    You think I should
  • Perry the Platypus

    Det här var en behövd tråd, ser jag. Lysande initiativ, TS!


    *gäsp*
  • Anonym (ont)

     


    Jag är fyra år nu, den misslyckade aborten.


    Barnet ibarnvagnen som ni gått förbi med mörka blickar .


    Ni ville aldrig att jag skulle få födas, ni önskade bort mig.


     


    Det vet jag inget om, jag vet inte om att ni ignorerar mig och väljer bort mig.


    Jag är lyckligt omsluten- omfamnad och varm, lycklig.ÄLSKAD!


    Men orättfärdigt utdömd vid ert runda matsalsbord.


    Varför?


     


     


     

  • Anonym

    Till min lille son:
    Jag trodde aldrig jag skulle få några barn, för jag vågade inte. Sen kom du och vände uppochner på hela mitt liv och jag har aldrig varit lyckligare. Jag visste inte att det fanns så mycket kärlek i mitt hjärta. Tänk att just du kom till just mig. Puss från din Mamma 

  • Anonym
    Anonym (i mina drömmar) skrev 2011-10-24 19:20:55 följande:

    Till mitt ex


    När ska du sluta cirkulera i mina drömmar. Du vänder min värld upponer efter en sådan natt. Fast det är 8 år sedan de tog slut o jag ör lyckligt gift med barn så slår ALLTID mitt hjärta ett extra slag när jag tänker på dig. När ska jag kommer över dig helt. Jag kommer alltid att älska dig..!!


    Å vad jag känner igen mig. Visst är det konstigt att man funkar så.
  • Kalasbraigt

    Till killen som jag var hopplöst förälskad i men valde en fjortisbrud istället: Fuck you! Du vet inte vad du gick miste om. Jag var snygg då men är snyggare nu - har gått ner 25 kilo och är sjukt FIT nu - vilket du inte är! Aldrig att jag vill ha dig igen :) du är ett falskt kräk och jag vill aldrig mer se
    Dig. Du missade nåt!

  • Anonym
    Anonym (??) skrev 2011-10-24 20:58:24 följande:
    Måste faan ha varit skönt att få ur sig allt detta!!!!
    Och inte för att vara taskig men jag skratta så jag tjöt när jag läste delen till din sons pappaSkrattande
    Klockrent!! 
    Tveksamt, skapligt illa att skaffa barn med en sådan kille 
  • likeabaws

    Anonym till son!

    Åh, precis så var det för mig! Vågade inte!
    Men så blev det bebis mot alla odds och jag har aldrig varit mer kär!!! :)

  • Anonym (Änka)

    Till er alla, i min närhet, som i all välmening ifrågasätter allt jag gör och gjort sen jag blev änka för ett bra tag sen;
    Tack för all omtanke, men jag är en stor flicka och fattar mina beslut själv.
    Det har varit en tuff resa, men jag kan leva med mina val och hoppas att ni också kan komma att förstå det. Om inte, skiter jag faktiskt i det...

  • Anonym

    Till min vän på andra sidan vattnet

    Din fästman har burit sig så illa åt mot dig så många gånger och ändå tar du alltid honom tillbaka, Du erkänner att du ibland fantiserar om att döda honom. Nu pratar du om att skaffa barn. Inte kan du väl verkligen tro att det skulle ändra på honom, och hur kommer det bli för det stackars barnet att växa upp i denna miljö?  Tänk efter ordentligt först, min vän, Jag saknar den person som du en gång var.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!