• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Sassa M

    Jag önskar jag kunde få se dig en sista gång... Prata med dig och skratta en sista gång tillsammans... Känna kärleken... Jag önskar allt det där mer än något annat...

  • Anonym (T 2)

    Jag ska inte höra av mig nu, kanske har du bestämt dig för att nog får vara nog. Jag hoppas det, tror jag? Vill inte riva upp allt igen, det är för jobbigt och blir så ledsen. 

  • Anonym (A)

    Till min sambo: "Jag har ingen lust att följa med hem till din mamma mer, inte heller har jag någon lust att träffa din bror! För de är så himla otrevliga mot mig så fort du vänder ryggen till! Din bror hälsar knappt på mig de få gånger vi träffar honom och din mamma verkar bara ha något emot mig.

    Under midsommarhelgen förra året betedde sig din bror så illa mot mig att jag började gråta på vägen hem, men som om du brydde dig om det, du tror ju bara att jag inbillar mig   Och när jag följde med din mamma och din syster till "storstaden" häromdagen så bytte de samtalsämne varenda gång jag pratade om något. De satt och tittade konstigt på varandra så fort jag öppnade munnen. Som om de själva är så jävla perfekta då!??!

    Du ignorerar det och tror som sagt att jag bara inbillar mig, men när saker upprepar sig gång på gång borde väl även du inse att jag faktiskt inte gör det?
    Din familj suger livsglädjen ur mig och jag har många gånger funderat på att lämna vårat förhållande på grund av dem! Men jag älskar dig och våra barn, och jag har jävligt stor lust att istället ta med er och flytta lååångt härifrån så jag slipper din cp-familj!"

  • kvinna 34
    Anonym (T 2) skrev 2013-05-23 01:23:52 följande:
    Jag ska inte höra av mig nu, kanske har du bestämt dig för att nog får vara nog. Jag hoppas det, tror jag? Vill inte riva upp allt igen, det är för jobbigt och blir så ledsen. 

    Varför hör du av dig då om du hoppas så ???
  • kvinna 34
    Anonym (A) skrev 2013-05-23 07:45:01 följande:
    Till min sambo: "Jag har ingen lust att följa med hem till din mamma mer, inte heller har jag någon lust att träffa din bror! För de är så himla otrevliga mot mig så fort du vänder ryggen till! Din bror hälsar knappt på mig de få gånger vi träffar honom och din mamma verkar bara ha något emot mig. Under midsommarhelgen förra året betedde sig din bror så illa mot mig att jag började gråta på vägen hem, men som om du brydde dig om det, du tror ju bara att jag inbillar mig   Och när jag följde med din mamma och din syster till "storstaden" häromdagen så bytte de samtalsämne varenda gång jag pratade om något. De satt och tittade konstigt på varandra så fort jag öppnade munnen. Som om de själva är så jävla perfekta då!??! Du ignorerar det och tror som sagt att jag bara inbillar mig, men när saker upprepar sig gång på gång borde väl även du inse att jag faktiskt inte gör det? Din familj suger livsglädjen ur mig och jag har många gånger funderat på att lämna vårat förhållande på grund av dem! Men jag älskar dig och våra barn, och jag har jävligt stor lust att istället ta med er och flytta lååångt härifrån så jag slipper din cp-familj!"

    Det är klart man Lämnar säg till han att du lämnar han nu finns i get värre än påhoppande familjer.
  • Anonym (Ledsen 2)

    Till min sambo: Varför ska vi ens vara ihop när du visar att du inte vill. Det är otroligt fustruerande att du säger att du vill ha mig men dina handlingar visar helt tvärtom. Det ska alltid handla om dig och du är otroligt ego. Du har inte mig för att du älskar mig utan för jag tar hand om hemmet och våra barn, kärlek vet du inte vad det är. Jag är inte tillräckligt stark för att lämna, jag har inga pengar heller för att kunna lämna. Jag vet inte vad jag känner för dig längre. Jag kommer sluta vänta på dig.

  • Anonym (3)

    till en vän:

    Jag har så många frågor. Vad hände den där kvällen? Varför hände det? Hur hade det kunnat utveckla sig? Jag var inte bara kåt, det var dig det handlade om. Jag ville inte bara ligga, jag ville ligga med dig. Du sa att hade det bara varit ett ligg hade du aldrig kommit till mig. Varför kom du till mig? Vi är så lika du och jag, och jag orkar inte bråka med andra om saker som du och jag är överens om. Nu har du åkt och när  du kommer tillbaka kommer allting vara annorlunda. Du kommer gå tillbaka till det som var, men jag undrar, hade det kunnat vara med mig?

    Allting kommer bli bra, men jag önskar vi kunde tala klarspråk. 

  • Anonym (jag 2)

    är sååå jävla trött på er killar! 
    jag har bestämt mig. ska fan vara själv!
    annars åker jag bara på er boys, som suttit på kåken. eller s får jag er som söker en morsa. jag e inte intresserad!!!
    jag sliter med det jag har...   skog djur mm,,
    fattar ni inte att jag inte hinner ens svara i telefon när ni ringer?  

  • Anonym (E 2)

    Jag gillar dig så ofantligt mycket, Erik!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!