• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (E)

    Inte för att jag tror att du tvivlar men jag vill säga till dig att jag älskar dig mer än jag någonsin gjort och missförstå mig rätt när jag säger att jag inte vill leva utan dig! Men nu är det sista gången jag säger det... Du kan inte ge mig vad jag vill ha och trots att det gör ont nåt så fruktansvärt i precis hela mig så måste det här vara den enda vägen denna gång. Dina handlingar sårar mig mer än dina ord lyfter mig! Jag hoppas och längtar ändå för i mitt hjärta har du alltid en speciell plats! Älskar dig!

  • Anonym (Hur tänker Du)

    Undra om du tänker något på mig nu när vi har semester. Nu när vi inte kan spontansnacka på jobbet.. jag tänker iaf på dig. Saknar att prata om allt från stort till litet. Saknar hur du lyssnar, ger respons och bara är precis dig själv.

  • Anonym (Svag)

    Bara två veckor kvar på semestern, sen ses vi på jobbet igen ??????

  • Anonym (Lillan)

    Tänk vad saker och ting kan förändras. Det var så underbart när du höll om mig igår. Vill vara din, bara din

  • Anonym (Hur tänker Du)

    Saknar att fastna med blicken djupt i dina ögon

    Den tryggaste plats i min ensamma värld, inga frågor

    Med dig kan jag vara mig själv, behövs inga ord

    Glaset är halvtomt just nu Halvfullt om du varit här Dagarna går men vill aldrig ta slut

    Önskar jag var där du är...

    Darins låt, så klyschig, men så träffande...

    Men det där att bygga en bädd av roser kan jag inte med mitt tunga täck <3

  • Anonym ($$)

    Om jag kommer förbi där du är imorgon, vad kommer hända? Det kanske är ovälkommet? Eller är det nåt du vill?

  • DanneD
    Anonym (E) skrev 2020-07-20 18:45:13 följande:

    Äh, kom hit och drick rosé, dansa och hångla istället!


    Vart ska jag?
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Anonym (E)
    DanneD skrev 2020-07-21 12:32:59 följande:

    Vart ska jag?


    En bit bortanför Göteborg!
  • Anonym (E)

    Du verkade helt säker i söndags! Nu känner jag mig nästan lurad... Känner du som du säger även när vi är ifrån varandra eller är du lika inne i det livet då? Du manipulerar mig. Jag har bett dig att hellre såra mig med sanningen än att missleda mig med en lögn och trots att jag tror på varenda ord du säger visar ju dina handlingar motsatsen! Och sen står jag bara där och jag faller återigen handlöst.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!