• Anonym

    svenska män

    Vet inte  om detta är rätt tråd, men svenska män är inget att hurra för, mesar, snålisar, inget illa menat men så är det, dom vet inte hur man tar hand om en kvinna.

  • Svar på tråden svenska män
  • SarahIbrah
    enavmig skrev 2011-11-09 16:50:20 följande:
    Om en man är snål och mesig beror det på hans person, inte hans nationalitet.

    Drägg finns i alla länder och kommer i alla färger.
  • Anonym (håller med)

    Jag håller med TS, svenska män är tråkiga och mesiga. De är inga riktiga män som vet hur man tar hand om en kvinna och får henne att känna sig ovärderlig. 

  • Anonym
    Anonym (håller med) skrev 2011-11-09 19:01:42 följande:
    Jag håller med TS, svenska män är tråkiga och mesiga. De är inga riktiga män som vet hur man tar hand om en kvinna och får henne att känna sig ovärderlig. 
    Enda sättet att verkligen få en kvinna att känna sig ovärderlig är att få henne att känna sig behövd. Och då sitter man bäst i soffan och kollar på tv medan hon donar i köket.
  • Anonym
    Pleco skrev 2011-11-09 19:05:20 följande:
    Var kommer detta Sverigehat ifrån som syns allt mer här på FL?
    Uttråkade medelmåttor som inte lyckats snärja en riktig svensk kille.
  • YasmineAli

    Jag håller med TS!

    En man från mellanöstern, rätt religion, hår på bröstet och som kan vara den riktiga mannen i huset. Inget slår det.

    Gärna en riktig matta på bröstet! Mys!

    Pengar på banken är aldrig fel heller och det är det få svennar som har. 

  • Mamsis

    Jag vet flera svenska män som tar hand som sin kvinna på alla sätt och vis, men det måste vara RÄTT kvinna. En kvinna som inte behandlar sin svenska man med respekt får ingen heller.

    Min svenska man gör ALLT för mig. OCH vågar visa sina känslor öppet. Mesig är han inte heller. Och inte snål. Möjligen mot sig själv då, men inte mot mig.

    Utländska män gör säkert allt detta de med, för rätt kvinna.

    Att som i ts säga att svenska män är snåla och ditten och datten är samma sak som att säga att muslimska män är terrorister. Och det får man inte, men det är ok att skriva saker om svenskar? Dags att anmäla även sånt kanske?

  • Rickey

    Om du nu har en man som du älskar härifrån varför bryr du dig om resten? Ute efter mer än vad du har kankse, o då är det inte männen de är fel på om de nobbar dig eftersom du redan är upptagen. Om männen här inte duger åk dit där dom gör de då för det låter bara rasistiskt det du säger.

  • Anonym

    Har en svensk man och TS han stämmer inte alls in i beskrivningen så det får stå för dig TS vi har ett bra liv och är gifta och har barn och har varit tillsammans i 12 år och gifta i 7 år och vi älskar fortfarande varandra

Svar på tråden svenska män