• Forumvärd

    VIP- vi har testat positivt

    Hejsan!

    Här är en tråd för VIP som har testat positivt. Solig
    Skriv gärna och berätta om er resa!

  • Svar på tråden VIP- vi har testat positivt
  • Mamma33

    Nä fy va orättvist Anli85!!! Jag blir så sur över att vissa människor (som kanske inte ens vill ha barn) kan bli gravida och få barn ändå medan andra som verkligen vill inte kan!! Livet är fruktansvärt orättvist ibland...

    Sköt om dig!

  • Josefajne

    Vet hur det känns .. Fick ett missfall i maj -11 och ett i oktober -11, man tappar nästan hoppet ! Men efter några försök till så plusade vi i februari och nu är det bara 53 dagar kvar till BF.. Så visst känns det tungt som bara den, men som du säger så vet man ju att man kan bli gravid iaf och att hoppet inte ät ute. All lycka till dig i framtiden ! :) styrkekramar

  • Josefajne

    Jag går hemma pga foglossning, så jag orkar inget annat än att vila typ .. Drygt som fan. Annars i övrigt mår jag bra, har kanske gått upp sådär 15- 20kg ... Så man är rätt rund överallt :p
    Hur är det med er andra? Jobbar ni fortfarande?

  • jagjag4

    Nu har jag 34 dagar kvar till BF. Mår väl hyffsat bra fortfarande förutom att jag är flåsig och har svårt att ta mig upp från golv och säng. Tänker arbeta så länge det går :) ligger också runt 15-20kg +. Nu börjar det närma sig med stormsteg!! :D

  • Limazzin

    Jag går snart in i vecka 19 och mår bra, förutom trötthet och ofta huvudvärk.

    Jag har lite svårt att hitta balansen med maten.. Fram tills för en vecka sen har jag inte kunnat äta så stora portioner, utan ätit ofta istället. Nu har jag plötsligt blivit hysteriskt hungrig å vissa dagar har jag lixom inte haft nån botten så jag har ätit extremt mkt... Vilket resulterat i att jag fått ont i magen.. Så nu får jag välja mellan att vara hungrig eller få ont magen.. Om jag inte hittar balansen.. Puh!

    Måste även komma igång med träning då jag nu slutat rida.. Ska nog sätta igång med simning, vattengympa å lätt gymträning :)

    Hur håller ni andra igång?

  • Madelene 207

    Är det någon av Er som använder stödbälte för bäckenet? Jag funderar på att fixa ett, har väldigt ont den här gången, och det är himla jobbigt. Klarar inte av att göra så mycket. Är inte så stor, har gått upp kanske 7 kg hittills och jag är i vecka 27. Men det är jobbigt ändå! Har Ni nåt tips om nåt bälte så säg till. Jag måste försöka göra nånting för att försöka lindra. 

Svar på tråden VIP- vi har testat positivt