• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • CAL

    Jag förstår inte hur jag kunde göra så fel, men jag hoppas att ni alla förstod att det hela var ett misstag.

  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-09 14:52:11 följande:
    Jag tycker om ganska breda kvinnorumpor, typ 120 cm omkrets.
    Hmm, och det klassar du som din mörkaste hemlighet, Birger ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Klara)
    CAL skrev 2012-07-09 16:34:59 följande:
    Hej, jag måste be så HIMLA mycket om ursäkt! Jag fick ett meddelande från familjeliv.. Jag blev totalt chockad och förstod inte vad jag gjort med tanke på att jag fått ett inlägg bortplockat och det stod att det var VIKTIGT. 
    Personligen så tror jag att polisen kommer att kolla upp om du haft någon vän som dött och sedan tar det därifrån. Finns det ingen som dött så kan du vara lugn.
  • CAL
    Anonym (Klara) skrev 2012-07-09 16:37:49 följande:
    Att vilja stycka upp ett människohjärta och att du lockas av att ha sex med barn, var det också ett "skrivfel"?
    Nej, jag vill inte stycka upp ett människohjärta eller ha sex med barn!!! DET skrev jag aldrig!

    Som jag skrev (men nu är inlägget borttaget) så är jag nyfiken på hur det är att skära i t.ex ett hjärta, ett öga eller en tunga. Behöver inte vara en människa! Jag är nyfiken på just organet. På skolan fick vi "operera" ett fisköga och jag tyckte det var väldigt fascinerande, och skulle därför inte neka att prova om skolan erbjöd att göra detsamma med t.ex ett älg-hjärta, men jag skulle ALDRIG döda djuret själv i något syfte förutom mat. Herregud. 

    Och som jag skrev, jag äcklas av tanken att vuxna kan ha sex med barn. Jag vill inte prova det själv då jag finner det väldigt äckligt och onormalt. Men jag är NYFIKEN på hur det fungerar. Alltså jag vill inte ha sex med ett barn, utan jag skulle vilja veta hur det fungerar i pedofilers huvud. Jag är inte nyfiken på det i ett positivt syfte där jag själv vill vara med om det. Utan ur ett negativt aspekt där jag endast vill veta varför och hur. Min största dröm är att hitta ett botemedel mot pedofili (vilket inte går), så varför skulle JAG vilja ha sex med ett barn?? Jag skrev noga att jag ALDRIG skulle göra det!
  • Anonym
    Anonym (Klara) skrev 2012-07-09 14:23:19 följande:
    Du låter rädd för vad de kommer hitta. Var det du som skrev inlägget?
    *LOL*

    Försökte bara anmärka att det är knappast realistiskt tänkt.
    Speciellt inte under sommarlovet när massor med uttråkade ungar skriver skit i var varannan tråd.
     
  • CAL
    Anonym (Klara) skrev 2012-07-09 16:42:26 följande:
    Personligen så tror jag att polisen kommer att kolla upp om du haft någon vän som dött och sedan tar det därifrån. Finns det ingen som dött så kan du vara lugn.
    OK, om någon mot all förmodan anmäler mig för ett jävla skrivfel så fine. Man undrar vad det finns för folk här i så fall om de anmäler trots att man förklarar sig och utan att höra sig för. Och om polisen mot all förmodan skulle bry sig om det så hoppas jag att de inte har viktigare för sig med tanke på att de kommer slösa sin tid. 

    Och om polisen mot all förmodan skulle kolla upp mig, så är det helt okej för mig. 
    Jag har ingen vän som dött (någonsin), och den enda som jag känner som dött de senaste 10 åren är min mormor. 
  • Anonym

    Att jag ännu inte gått till polisen och berättat att jag såg min syster och hennes man bära hand på sina barn förra helgen. De är anmälda till soc men tydligen skulle det vara bra om jag anmälde till polisen med.

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-09 16:51:55 följande:
    Att jag ännu inte gått till polisen och berättat att jag såg min syster och hennes man bära hand på sina barn förra helgen. De är anmälda till soc men tydligen skulle det vara bra om jag anmälde till polisen med.
    Bära hand?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-09 16:53:53 följande:
    Bära hand?
    Lappa till, knuffa, skaka, göra illa.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?