• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • xerox
    CAL skrev 2012-07-09 16:48:55 följande:
    OK, om någon mot all förmodan anmäler mig för ett jävla skrivfel så fine. Man undrar vad det finns för folk här i så fall om de anmäler trots att man förklarar sig och utan att höra sig för. Och om polisen mot all förmodan skulle bry sig om det så hoppas jag att de inte har viktigare för sig med tanke på att de kommer slösa sin tid.  Och om polisen mot all förmodan skulle kolla upp mig, så är det helt okej för mig.  Jag har ingen vän som dött (någonsin), och den enda som jag känner som dött de senaste 10 åren är min mormor. 

    Nyfiken, om det nu inte skulle stå mördat, vad skulle det då stå?
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-09 16:39:07 följande:
    Hmm, och det klassar du som din mörkaste hemlighet, Birger ???
    Nej, nog har jag någon hemlighet som är mörkare; t ex att jag vill att en mullig kvinna ska brotta ned mig på rygg och sätta sig på huk över mig, typ att hon håller fast mig med sin fylliga rumpa.

    Men jag ville berätta ensak i taget och se hur det kändes.
  • Anonym (tjej)
    CAL skrev 2012-07-09 16:45:27 följande:
    Nej, jag vill inte stycka upp ett människohjärta eller ha sex med barn!!! DET skrev jag aldrig!

    Som jag skrev (men nu är inlägget borttaget) så är jag nyfiken på hur det är att skära i t.ex ett hjärta, ett öga eller en tunga. Behöver inte vara en människa! Jag är nyfiken på just organet. På skolan fick vi "operera" ett fisköga och jag tyckte det var väldigt fascinerande, och skulle därför inte neka att prova om skolan erbjöd att göra detsamma med t.ex ett älg-hjärta, men jag skulle ALDRIG döda djuret själv i något syfte förutom mat. Herregud. 

    Och som jag skrev, jag äcklas av tanken att vuxna kan ha sex med barn. Jag vill inte prova det själv då jag finner det väldigt äckligt och onormalt. Men jag är NYFIKEN på hur det fungerar. Alltså jag vill inte ha sex med ett barn, utan jag skulle vilja veta hur det fungerar i pedofilers huvud. Jag är inte nyfiken på det i ett positivt syfte där jag själv vill vara med om det. Utan ur ett negativt aspekt där jag endast vill veta varför och hur. Min största dröm är att hitta ett botemedel mot pedofili (vilket inte går), så varför skulle JAG vilja ha sex med ett barn?? Jag skrev noga att jag ALDRIG skulle göra det!

    Vi fick faktiskt skära i bläckfiskar, grodor, vanlig fisk,  känna på ett grishjärta och grislungor hur dom kändes, även levern fick vi känna på, titta på osv och allt detta i högstadiet!
    Därav mina intressen för de jag ska plugga till! Att jobba på labb.  Och få analysera!
  • mzmaa
    CAL skrev 2012-07-09 16:48:55 följande:
    OK, om någon mot all förmodan anmäler mig för ett jävla skrivfel så fine. Man undrar vad det finns för folk här i så fall om de anmäler trots att man förklarar sig och utan att höra sig för. Och om polisen mot all förmodan skulle bry sig om det så hoppas jag att de inte har viktigare för sig med tanke på att de kommer slösa sin tid. 

    Och om polisen mot all förmodan skulle kolla upp mig, så är det helt okej för mig. 
    Jag har ingen vän som dött (någonsin), och den enda som jag känner som dött de senaste 10 åren är min mormor. 
    Alltså du låter rädd.. Du måste förklara dig hela tiden. Ja, det räcker nu! Kommer polisen så kommer dom. Du kan inte göra så mycket åt saken!
  • catwinter
    Anonym (hårfoten) skrev 2012-07-09 13:58:10 följande:
    Att jag rakar mina fötter.
    pinsamt men sant, inte ens min sambo vet.
    :D

    Jag behöver raka tårna ibland, inget jag skäms för. /hobbit
  • Anonym

    Min (eller rättare sagt vår) mörkaste hemlighet är att jag och min älskade sambo inte har sex, alls. Vi gosar och myser men där tar det stopp eftersom han är helt asexuell och bara känner stort obehag. Under ett antal år var detta ett jätteproblem, jag kände mig otillfredsställd och han kände sig otillräcklig. Idag sköter jag sexbiten ihop med min fd (som egentligen inte ville ha en relation, bara sex) och förhållande och samlevnadsbiten med min sambo och det fungerar jättebra. Några av våra närmaste bekanta känner till upplägget men i övrigt håller vi tyst, mest för att sambon inte vill bli betraktad som den där ufokillen som inte gillar sex...

  • Anonym

    Jag har inte en aning om hur många killar jag har knullat med.....jag vet knappt namnen på hälften av dem.

  • CAL
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-09 16:58:50 följande:
    Vi fick faktiskt skära i bläckfiskar, grodor, vanlig fisk,  känna på ett grishjärta och grislungor hur dom kändes, även levern fick vi känna på, titta på osv och allt detta i högstadiet!
    Därav mina intressen för de jag ska plugga till! Att jobba på labb.  Och få analysera!
    Och då förstår du säkert vad jag menar med att jag vill skära i ett hjärta som jag tog som exempel! Det är just därför jag inte berättar det för någon eftersom personer som t.ex KLARA här i tråden tar det som att man vill mörda någon, plocka ut hjärtat och spika upp det på väggen. 

    Jag tycker det var kul att "skära" i fiskögat. Men jag hade aldrig dödat djuren själv, och absolut inte en människa. Jag vill skära i fler saker, till exempel en groda som du skriver. Att testa vara kirurg på en redan död groda. Och jag är nyfiken på om människans organ är likadana att skära i som djurs, men som jag skrev i mitt första inlägg är det inget jag vill eller tänker göra. Jag vill bara veta hur det ÄR, jag vill inte göra det på riktigt. Däremot vill jag testa att skära i fler saker på skolan. Och nej, jag förväntar mig inte att läraren ska mörda någon för att vi ska få labba.

    En fråga, vad gör man om man jobbar på labb? Jag trodde det var där man kolla DNA och sådant Typ försökte komma på nya botemedel.. Experimenterar man med djur på labb? Att skära i dom? Eller menar du att man håller på med djur för att komma på mer om hur de fungerar?
    mzmaa skrev 2012-07-09 16:59:36 följande:
    Alltså du låter rädd.. Du måste förklara dig hela tiden. Ja, det räcker nu! Kommer polisen så kommer dom. Du kan inte göra så mycket åt saken!
    Nja, jag är lite rädd, men mest är jag panikslagen. Inte pga att jag har något att dölja utan för att jag är rädd att någon ska hinna anmäla mig, för att denne inte hinner läsa mitt inlägg. Nej, jag kan inte göra något åt det, och kommer dom så får dom göra det men det hade inte varit kul varken för dem att slösa sin tid eller mig som kommer behöva förklara mig att jag råkade skriva fel och att det är enda anledningen till att dom inte kan vara och fånga in dom riktiga skurkarna
  • Anonym (Förstår)
    Anonym skrev 2012-07-09 17:12:02 följande:
    Min (eller rättare sagt vår) mörkaste hemlighet är att jag och min älskade sambo inte har sex, alls. Vi gosar och myser men där tar det stopp eftersom han är helt asexuell och bara känner stort obehag. Under ett antal år var detta ett jätteproblem, jag kände mig otillfredsställd och han kände sig otillräcklig. Idag sköter jag sexbiten ihop med min fd (som egentligen inte ville ha en relation, bara sex) och förhållande och samlevnadsbiten med min sambo och det fungerar jättebra. Några av våra närmaste bekanta känner till upplägget men i övrigt håller vi tyst, mest för att sambon inte vill bli betraktad som den där ufokillen som inte gillar sex...
    Tycker att det låter som en jättebra lösning. Min sambo är inte särskilt sexuell men jag vill inte ge upp honom och det vi har för det. Han skulle dock inte gå med på att jag hade sex med andra.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?