• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Gnällspik)
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-14 23:00:47 följande:
    Då kan man ju skriva en kommentar när jag visar en bild.

    Men vad du gnäller, i flera inlägg nu. Genant.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-14 23:00:47 följande:

    Då kan man ju skriva en kommentar när jag visar en bild.


    Man kan ju inte kräva att folk ska kommentera ens bilder, låter väldigt illa. Tänk om jag skulle kräva av dig när jag skrivit en kommentar att du skulle skriva tillbaka mycket mer än ett stelt och intetsägande "tack", skulle du då tycka att det var lockande och ens roligt att fortsätta? Lite finmotorik och nätvett får man ha, inte kräva uppmärksamhet, att kräva är väldigt oattraktiv och avståndstagande. Jag tänkte att jag inte skulle yttra detta men nu var det svårt.

    Allt handlar inte om bilderna utan det är ett paket av sociala trådar, är man restriktiv så blir naturligtvis andra så mot en själv och vill inte kommentera...helst inte på kommando. Helt enkelt som man är mot andra blir väldigt ofta andra mot en själv, kan vara matnyttigt att bära med sig även utanför familjeliv.
  • ÄngDal
    EnDagiLivet skrev 2014-09-14 15:36:55 följande:
    Kan väl visa upp mina former också när man för en gångs skull har blivit solbränd Cool 
    EnDagiLivet skrev 2014-09-14 23:08:57 följande:
    Någon bad mig om en till rump-bild. Enjoy! Skrattande

    Men wow!!! Tungan ute
    Vilken sexig kropp du har - och framför allt rumpan, riktigt, riktigt underbar och härlig. Svanken och låren går inte av för hackor de heller...Solig

    Nu skulle det ju vara intressant att se hur framsidan ser ut... Flört
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-14 19:23:03 följande:

    Jag lovade ju bilder med stövlar och stol som Amys, men kom på att jag hade ju redan sådana på datorn Glad
    Dessa är från 08, då var jag en ung tös på 25 bast Solig Enjoy!


     


     


     


    Men herregud så läckert...mmmmmmmmaaaaahhhhh KyssFörvånad{#emotions_dlg.djavulsk}SkålHjärta{#emotions_dlg.flower}Kaffe

    Om det är något jag är otroligt svag för så är det stövlar av denna sort: höga, glansiga, röda och högklackade - och läckert syndiga...och ack så sexiga... Tungan ute

    Du klär väldigt fint i den, NT. Har du dem kvar? Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-14 18:21:22 följande:

    Sen till er anmäler oskyldiga bilder kan ni väl ta och skaffa er ett liv istället. Vad är syftet att få bort bilden som tex vår fantastiska NeedfulThings postar.

    Tråden blir inte levande, en bit av familjeliv...en bit historia och framförallt en bit av mig dör sakta när tråden tappar fart. Anmäl kön och ouppfostrat beteende men låt för fan tråden få leva vidare som den gjort.

    Ja moderator har ett ansvar här med, titta på vad som blivit anmält och inte bara plocka bort, detta är inte förenlig med god nätetik. Skärpning tack!


    Jag kan inte hålla med mer än jag gör om detta inlägg.

    Det är jäkligt trist när helt oskyldiga bilder bli anmälda och borttagna, det förstör tråden och förgiftar stämningen - vilket väl antagligen är den elaka och avundsjuka anmälarens avsikt.

    FL borde också kunna se skillnad på bilder och bilder och tillåta det som tråden satt upp som "tillåtna bilder" det vill säga allt utom öppet och tydligt blottade kön.

    Ingen har dött av lite tuttar, rumpa och ben och magar...
  • ÄngDal
    Snuskig1 skrev 2014-09-14 18:14:30 följande:

    Åh, vad jag väntar....;)


    Helsike så bra du passar i leopardmönstrade trosor, Fröken S.

    Nu tänker jag ännu fler och ännu värre snuskiga tankar om dig... ;)
  • Anonym (Oj 3)

    Vart kan man hämta ut det utdelade? ;)


    Hettjej skrev 2014-09-11 22:28:13 följande:

    Ville bara dela me mig...1/2 ;)


  • Snuskig1
    Zack skrev 2014-09-14 20:09:59 följande:

    Valvaka tillsammans med dig skulle nog kunna bli en väldigt underhållande kväll. Vid ett sådant tillfälle hade jag struntat i både höger- och västerparti och fokuserat på "centerpartiet" ;)


    Hahaha:) snuskpartiet 2014!
  • Anonym
    blomkrukan01 skrev 2014-09-14 19:58:42 följande:

    Va?! Visste inte att man kunde rösta på din rumpa. Du skulle lätt blivit statsminister! ;)


    Oh shit, har helt klart valt fel karriär ....^^