• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Vårlängtan

    Idag har vi varit på gynakuten, helt övertygad om ett mf då jag haft SÅN molvärk i natt... VUL visade ett pickande hjärta på en 16 mm "lång" räka.

  • aprilbebisen
    Vårlängtan skrev 2013-07-10 14:54:49 följande:
    Idag har vi varit på gynakuten, helt övertygad om ett mf då jag haft SÅN molvärk i natt... VUL visade ett pickande hjärta på en 16 mm "lång" räka.

    Skönt att få se den lilla :)
    caaroooline skrev 2013-07-10 16:37:13 följande:
    2 dagar kvar till vul, är så nervös men ändå längtar jag :D

    Förstår att du längtar :p men de kommer gå så fort
  • jenny1984
    Vårlängtan skrev 2013-07-10 14:54:49 följande:
    Idag har vi varit på gynakuten, helt övertygad om ett mf då jag haft SÅN molvärk i natt... VUL visade ett pickande hjärta på en 16 mm "lång" räka.

    Åh vad skönt!!
  • elinos01
    Vårlängtan skrev 2013-07-10 14:54:49 följande:
    Idag har vi varit på gynakuten, helt övertygad om ett mf då jag haft SÅN molvärk i natt... VUL visade ett pickande hjärta på en 16 mm "lång" räka.

    Åh va skönt! :D
  • aprilbebisen

    Vi var på inskrivning idag och allt gick jätte bra :) 
    Vi ska på kub i slutet av denna månad eller början på nästa och rul i mitten på september.. Allt är ju så snart. Det kommer att gå så fort :)

  • Golden Robot

    Hejsan! Hoppar också in :) Beräknad 28 februari, så på gränsen :) Har en tjej född 2011. Har hittills haft en riktig avgrundshunger och konstant åksjukekänsla. Har haft sea band på hela tiden som lindrat något, men långt ifrån tagit bort illamåendet. Häromdagen såg jag nåt om vitamin B6 och tänkte "varför inte?". Köpte Beviplex Forte på närmaste apotek och illamåendet är borta! Jag kan förstås inte svära på att det är vitaminerna eller om illamåendet helt enkelt gett med sig "ändå". Förra graviditeten började dock illamåendet först vid den här tiden... Ska på inskrivning nästa vecka. Tyvärr har "min" underbara barnmorska flyttat, så det blir till att prova nåt nytt. Hoppas det blir i närheten av lika bra :)

  • elinos01
    Golden Robot skrev 2013-07-11 18:17:43 följande:
    Hejsan! Hoppar också in :) Beräknad 28 februari, så på gränsen :) Har en tjej född 2011. Har hittills haft en riktig avgrundshunger och konstant åksjukekänsla. Har haft sea band på hela tiden som lindrat något, men långt ifrån tagit bort illamåendet. Häromdagen såg jag nåt om vitamin B6 och tänkte "varför inte?". Köpte Beviplex Forte på närmaste apotek och illamåendet är borta! Jag kan förstås inte svära på att det är vitaminerna eller om illamåendet helt enkelt gett med sig "ändå". Förra graviditeten började dock illamåendet först vid den här tiden... Ska på inskrivning nästa vecka. Tyvärr har "min" underbara barnmorska flyttat, så det blir till att prova nåt nytt. Hoppas det blir i närheten av lika bra :)

    Härligt att det har hjälpt sig! :) Och grattis :D
  • Johanna1988
    caaroooline skrev 2013-07-11 09:07:54 följande:
    Tur att tiden är tidig imorgon :D (kl 09.00) då slipper man gå å vänta hela dagen :p
    Hur gick det idag? :)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)