• Pokergirl

    Kvinnliga företagare - här är vår tråd

    Tänkte starta en tråd för oss kvinnliga företagare. Ett diskussionforum där allt som har med företagande att göra kan diskuteras.

    Moms, reklam, skatter, bokföring, marknadsföring, ekonomi, starta eget.... Här hjälps vi åt, företagande är inte lätt alla gånger!

  • Svar på tråden Kvinnliga företagare - här är vår tråd
  • Lilie

    pokergirl: i mars månade var det nästan 2000 besökare som kom via FL.
    Helt klart ökad försäljning, men jag har ännu inte räknat på hur mycket.

  • Elfan

    Lilie> Intressant att höra - i det perspektivet låter ju annonskostnaden inte så farlig...

  • Pokergirl

    Då är det bara till att fundera vidare då... Det är ju klart, om man bara annonserar på den sidan så är det ju en billig peng!

  • anezka

    Ja la in en annons här på FL i förra veckan och har märkt en ökning av att annonsera för min del ska även såsmåningom annonsera på Bröllopstorget.

  • anezka

    Hittade kostnaden på Bröllopstorget

    Annonspresentation i Sveriges största företagskatalog över bröllopstjänster som dagligen används av tusentals blivande brudpar. Branschregistret används dagligen av ca 2000 bröllopsintresserade besökare. Det köps tjänster och produkter genom vårt branschregister för ca halv miljard kronor om året.

    ? Pris: 2.795:- (exkl moms) /12 mån

  • Pokergirl

    anezka> Det är ju ingen stor kostnad direkt, man kanske skulle satsa en slant på lite reklam!

  • pajamaja

    carfer 1: Jag vill gärna veta mer om coachutbildningen i Danmark!!
    Bor utanför Lund så det är ganska nära ändå.

  • anezka

    Nä jag tycker inte att det är dyrt jag annonserar ju här för samma pris och nästa månad så lägger jag in en på bröllopstorget man får ju oxå tänka på att man facktist når ut till många och att annonsen är ett år så kör på det tycker jag

  • Iroyg

    Liam med mamma:
    Jag tror inte det. Organisationsnummer får man väl när man registrerar ett företag hos Bolagsverket om jag inte minns fel. Men en F-skattsedel är nog bra att ha om du ska köpa och sälja grejor.

    Någon annan som kan rätta mig ifall jag har fel eller kan instämma ifall jag har rätt?

Svar på tråden Kvinnliga företagare - här är vår tråd