• Felicia86

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Digestive
    klyban skrev 2022-06-12 19:59:38 följande:

    Visst är det illa att h*n har denna röda tråd och svår populist kommer aldrig lösa det för dig här.


    Såklart jag förstår att det är din agenda och med tanke fakta inte får nå in och då är det balanserat, men allt du berättar är att vi ska låtsas bort saker.
    Ingen fara, jag kommer påminna det uppenbara om och om igen och detta fromleriet av h*n.


    Och det är utmärkt att du håller det i liv och visar hur illa ställt det är.


    Vilka fantasier du har. Skål
  • klyban
    Digestive skrev 2022-06-12 20:07:42 följande:
    Vilka fantasier du har. Skål

    Kan man tro som när du låtsas, det är rent ut av pinsamt faktiskt att det sker.
    Och man visar också man tar inget ansvar för sina handlingar, då man anser man är oskyldig och det trots vi har underskriften på papper.

    Förstår detta är sjukt pinsamt.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2022-06-12 20:20:56 följande:

    Kan man tro som när du låtsas, det är rent ut av pinsamt faktiskt att det sker.
    Och man visar också man tar inget ansvar för sina handlingar, då man anser man är oskyldig och det trots vi har underskriften på papper.

    Förstår detta är sjukt pinsamt.


    Så varför är du så ensam med dessa fantasier om fascism och olikhet inför lagen?

    Vilka är det som överhuvudtaget delar dessa fantasier med dig?
  • klyban
    Digestive skrev 2022-06-12 20:30:54 följande:
    Så varför är du så ensam med dessa fantasier om fascism och olikhet inför lagen?

    Vilka är det som överhuvudtaget delar dessa fantasier med dig?

    Att inte anse sig skyldig och när h*n uppenbart är, det är enliten hint för dig, om nu du inte tyckte det var pinsamt och låtsas bort det.
    Men det är lugnt, sett detta ofta i extremhögern och förväntar mig inget annat svar av dig.


     


    Men det gör en extremt frågande varför man vill ha hårdare straff och sen säger att man kan anse bort en lagföring som är korrekt.
    Jag förstår du inte vill någon ska se det, och det är helt okey att du gör, fast än det är inkorrekt.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2022-06-12 20:38:08 följande:

    Att inte anse sig skyldig och när h*n uppenbart är, det är enliten hint för dig, om nu du inte tyckte det var pinsamt och låtsas bort det.
    Men det är lugnt, sett detta ofta i extremhögern och förväntar mig inget annat svar av dig.


     


    Men det gör en extremt frågande varför man vill ha hårdare straff och sen säger att man kan anse bort en lagföring som är korrekt.
    Jag förstår du inte vill någon ska se det, och det är helt okey att du gör, fast än det är inkorrekt.


    Med andra ord delar ingen dessa fantasier med dig.

    Varför duger det inte att konstatera att Ebba Busch var omdömeslös och beklagligt okunnig om aktuell lag? - någon i hennes samhällsposition borde ha förstått bättre på båda punkter, utan tvekan.

    Man kan även kalla hennes klavertramp för pinsamt, absolut.

    Det här räcker dock inte för din del utan med banala påhitt, bisarra definitioner och språkliga krumbukter - som du är helt ensam om - ska det hela förknippas med den moderna tidens mest avskydda ideologier.

    Är det så enkelt att din agenda är att förställa Ebba Busch som fascist?
  • klyban
    Digestive skrev 2022-06-12 20:57:05 följande:
    Med andra ord delar ingen dessa fantasier med dig.

    Varför duger det inte att konstatera att Ebba Busch var omdömeslös och beklagligt okunnig om aktuell lag? - någon i hennes samhällsposition borde ha förstått bättre på båda punkter, utan tvekan.

    Man kan även kalla hennes klavertramp för pinsamt, absolut.

    Det här räcker dock inte för din del utan med banala påhitt, bisarra definitioner och språkliga krumbukter - som du är helt ensam om - ska det hela förknippas med den moderna tidens mest avskydda ideologier.

    Är det så enkelt att din agenda är att förställa Ebba Busch som fascist?

    Varför ska dom göra det för?
    De får ta sina egna saker, men vist har det visat sig flera har påpekat detta extrema fromleri.


    Det är intressant, för vi vet redan hur det skulle låtit om skon satt på andra foten, och det är därför vi redan där vi ni låtsas.
    Detta är en viktig sak och lyfta och berätta om denna röda tråd av omdömeslöshet.


    Har ingen politisk agenda, upprepar bara fromleriet och att man bör fråga sig varför om man är osäkert, så leverera jag fakta och jag behöver ingen klapp på ryggen för detta, då jag saknar narcissism som kräves att tycka annat.


    Jag förstår beteendet är skämmigt för dig.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • FuckGoggleAskMe
    klyban skrev 2022-06-12 21:50:24 följande:

    Varför ska dom göra det för?
    De får ta sina egna saker, men vist har det visat sig flera har påpekat detta extrema fromleri.


    Det är intressant, för vi vet redan hur det skulle låtit om skon satt på andra foten, och det är därför vi redan där vi ni låtsas.
    Detta är en viktig sak och lyfta och berätta om denna röda tråd av omdömeslöshet.


    Har ingen politisk agenda, upprepar bara fromleriet och att man bör fråga sig varför om man är osäkert, så leverera jag fakta och jag behöver ingen klapp på ryggen för detta, då jag saknar narcissism som kräves att tycka annat.


    Jag förstår beteendet är skämmigt för dig.


    Tror du kan vara lugn, det blir nog ingen klapp på ryggen från någon. 
  • klyban
    FuckGoggleAskMe skrev 2022-06-12 22:00:15 följande:
    Tror du kan vara lugn, det blir nog ingen klapp på ryggen från någon. 

    Det har jag berättat för dig innan att det skett, redan glömt?


    Och samtidigt, varför skulle dom göra det för?


    Är personligen helt ointressant av någon klappar mig på ryggen, och om de gör ändå, så säger jag tack då jag är en urtrevlig person.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Digestive
    klyban skrev 2022-06-12 21:50:24 följande:

    Varför ska dom göra det för?
    De får ta sina egna saker, men vist har det visat sig flera har påpekat detta extrema fromleri.


    Det är intressant, för vi vet redan hur det skulle låtit om skon satt på andra foten, och det är därför vi redan där vi ni låtsas.
    Detta är en viktig sak och lyfta och berätta om denna röda tråd av omdömeslöshet.


    Har ingen politisk agenda, upprepar bara fromleriet och att man bör fråga sig varför om man är osäkert, så leverera jag fakta och jag behöver ingen klapp på ryggen för detta, då jag saknar narcissism som kräves att tycka annat.


    Jag förstår beteendet är skämmigt för dig.


    Precis, de flesta hittar resonemang som inte är trasiga.

    Självklart är det din agenda när det enda du gör är att upprepa helt uppenbart trasiga resonemang in absurdum istället för att argumentera för dem.

    Skamset? Nej, det är snarare sorgligt att se dig företräda så värdelösa saker att de enda verktygen du lämnas med är lögner och demonisering.
  • klyban
    Digestive skrev 2022-06-12 22:22:10 följande:
    Precis, de flesta hittar resonemang som inte är trasiga.

    Självklart är det din agenda när det enda du gör är att upprepa helt uppenbart trasiga resonemang in absurdum istället för att argumentera för dem.

    Skamset? Nej, det är snarare sorgligt att se dig företräda så värdelösa saker att de enda verktygen du lämnas med är lögner och demonisering.

    Är upprepa en agenda, vänligt utveckla ditt resnomang.


     


    Men ja, det är oerhört viktigt att detta upprepas och när den röda tråden är så lång, men jag vet du vill låtsas om inget existera pga din agenda, vad nu den är.
    Och du hjälper mig bra med detta.


     


    Jag förstår beteende ät svårt skämmigt, då det berättar något när h*n upprepa samma och liknade omdömeslöshet, men priset togs väl när man är skyldig och sen påstår man anser sig inte vara skyldig, det berättar något är allvarligt fel där.
    Men det är lugnt och okey, jag förstår du tycker detta är lite pinsamt och att det ska låtsas bort.


     


    Jag bara lyfter det igen pga man bör ställa sig frågan hur någon underminerar rättsväsendet och sen samtidigt sade sig ville ha hårdare straff är nämnd rubricering, man kan undra vad skillnaden var när h*n begick brottet.
    Och det bästa av allt, bästa gång komerm du låtsas om att det inte är nått då heller, och glömmer av allt annat innan i den röda tråden.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?