• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • MammaBecka
    misslina skrev 2016-09-11 21:34:33 följande:

    Hej hej:)

    Bf 14 maj:) tredje barnet


    Jag har också bf 14 maj och tredje barnet :)
  • misslina
    MammaBecka skrev 2016-09-11 22:42:19 följande:
    Jag har också bf 14 maj och tredje barnet :)
    Åh vad kul! Hur mår du?
  • MammaBecka
    misslina skrev 2016-09-11 22:43:44 följande:

    Åh vad kul! Hur mår du?


    Jag mår ganska bra. Är extremt trött och kan känna av illamåendet något litet ibland, annars inga direkt symtom. Hur mår du? :)
  • misslina
    MammaBecka skrev 2016-09-11 22:48:49 följande:
    Jag mår ganska bra. Är extremt trött och kan känna av illamåendet något litet ibland, annars inga direkt symtom. Hur mår du? :)
    Också väldigt trött och känner också av ett dovt illamående emellanåt! Men väntar bara på att det ska kicka in ordentligt om 1-2 veckor.... Gruvar mig!
  • när2blir9

    Hej hej!
    Här är en till som nyligen + at, 10/5 är jag beräknad Glad
    Har 3 barn sedan tidigare, 14, 11 och 9 år, så detta blir en liten sladdis :D

    Hur mår ni alla? Sj går jag och är lite orolig då jag inte känner ett dugg, förutom att jag är lite tröttare än vanligt, men inget illamående, eller ömma bröst, stickningar eller nåt? Väldigt annorlunda mot mina andra graviditeter :)

  • Paincake
    när2blir9 skrev 2016-09-12 00:33:10 följande:

    Hej hej!
    Här är en till som nyligen + at, 10/5 är jag beräknad Glad
    Har 3 barn sedan tidigare, 14, 11 och 9 år, så detta blir en liten sladdis :D

    Hur mår ni alla? Sj går jag och är lite orolig då jag inte känner ett dugg, förutom att jag är lite tröttare än vanligt, men inget illamående, eller ömma bröst, stickningar eller nåt? Väldigt annorlunda mot mina andra graviditeter :)


    Jag mår som du - hade inte mensen varit sen hade jag inte haft en aning. Lite molvärk har jag, någon enstaka gång känt metallsmak i munnen men sen är det inte mer. Jag kommer nog att revidera det här inom kort men än så länge inga direkta symptom. ????
  • FruHolmli
    när2blir9 skrev 2016-09-12 00:33:10 följande:

    Hej hej!
    Här är en till som nyligen + at, 10/5 är jag beräknad Glad
    Har 3 barn sedan tidigare, 14, 11 och 9 år, så detta blir en liten sladdis :D

    Hur mår ni alla? Sj går jag och är lite orolig då jag inte känner ett dugg, förutom att jag är lite tröttare än vanligt, men inget illamående, eller ömma bröst, stickningar eller nåt? Väldigt annorlunda mot mina andra graviditeter :)


    Åh vad kul! En till med 3 sedan innan och sladdis nu :)
  • Anotherone

    Grattis till alla nya plus!
    Och kul att se att det var fler som väntar en liten "sladdis".
    Min stora är född -06 så det kommer bli drygt 11 år mellan barnen.
    BF är 1/5

  • EvelinaS0403

    Imorgon har jag fått första tiden till barnmorskan. Tidigt som sagt. Men med tanke på jag har astma, allergi & eksem. Vill jag veta vilka mediciner jag kan ta. Astma medicinen är väl typ viktigast för mig. Hehe..

Svar på tråden BF maj 2017