• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • Onix

    Ni som väntar andra barnet, i vilken vecka har ni ert första besök? Jag har inte mitt förrän i v 12.

  • Norrisen

    Hejsan,
    Jag plussade förra veckan och runt 15/5 är det beräknat. Det är mitt andra barn, har en son på 10 år så detta blir en liten sladdis.

  • Mirjam91
    Onix skrev 2016-09-12 11:46:17 följande:

    Ni som väntar andra barnet, i vilken vecka har ni ert första besök? Jag har inte mitt förrän i v 12.


    Jag skrev in mig idag så jag vet inte än. Men tror det brukar vara ungefär då. Med första hade jag i skrivning i vecka 10.
  • Bobno1

    Plussade imorse! Andra barnet (har en född december -14) beräknat 25 maj! 31 år från Stockholm.

    Tog sig på första försöket och vi hade sex en enda gång denna cykel pga förkylning. Helt galet.

    Hej på er alla!!

  • Teresiat

    Inskrivning v 10. Blir om ca två veckor. Ska försöka flörta till mig ett ul då.. Håller tummarna för att det ska gå!

  • PuLoha
    happylife skrev 2016-09-12 12:17:23 följande:

    Jag har bruna flytningar idag på bim


    Bruna flytningar är ju inte helt ovanligt på bim så det är nog ingen fara. Men jag förstår om du oroar dig.. Själv går jag och är orolig över att mitt enda symtom som jag har haft har börjat avta. Har haft spända och ömma bröst sen äl och idag när jag vaknade så är dom inte spända eller speciellt ömma längre Rynkar på näsan
    Man blir ju så orolig!
  • bebisdags
    PuLoha skrev 2016-09-12 13:39:13 följande:

    Kontaktade ni mvc direkt när ni hade plussat eller väntade ni ett tag? 


    Jag kontaktade en dag efter ( mestadels för att jag plussade söndag) men finns nog några som väntar. Det gör man som man vill:)

    Jag har första mötet om 2v alltså v7 :)
Svar på tråden BF maj 2017