• Lajvaren

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • molly50
    Anonym (gillar) skrev 2018-05-25 06:17:12 följande:
    Ett bra sätt att dölja magen är ju att ha urringat för då hamnar fokus automatiskt på brösten i stället.
    Haha! Ja,det förstås. 
    Carpe Diem
  • Anonym (Man)
    molly50 skrev 2018-05-25 12:00:09 följande:
    Haha! Ja,det förstås. 
    Det är nog lite så  för min fru också. Hon klär sig så att brösten framhävs och har ofta kjol eller klänning som är lite på kortare sidan kombinerat med tunna strumpor. Så förutom ansikte och hår, så tror jag att det är bröst och ben som drar till sig blickar, medan magen blir förbisedd...
  • molly50
    Anonym (Man) skrev 2018-05-25 14:36:32 följande:
    Det är nog lite så  för min fru också. Hon klär sig så att brösten framhävs och har ofta kjol eller klänning som är lite på kortare sidan kombinerat med tunna strumpor. Så förutom ansikte och hår, så tror jag att det är bröst och ben som drar till sig blickar, medan magen blir förbisedd...
    Jag hoppas det. För magen är det som ger mig störst komplex.
    Carpe Diem
  • Jontemyra

    Det är klart att det kan vara jobbigt att umgås med en storbystad kvinna. Stora bröst är det vackraste som finns!

    Att umgås med en kollega som är bröstfager är inga problem, men att umgås med en storbröstad kvinna man verkligen gillar är jobbigt. Ju mer jag gillar en kvinna ju mer längtar och drömmer jag om att få bli ett med henne och hennes gudomliga bröst.

  • Anonym (Jobbigt)

    Är det bara jobbigt att ha en stor byst. Eller är det glädje ibland 

  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2019-04-23 15:42:00 följande:

    Bjuder på en profil bild


    du bjuder på en fin bild som vanligt. Du får dra igång denna tråd igen, med dina härliga bröst bilder.
  • Anonym (TW)
    Uffeking skrev 2019-04-23 15:47:54 följande:

    du bjuder på en fin bild som vanligt. Du får dra igång denna tråd igen, med dina härliga bröst bilder.


    Tack!
  • Anonym (TW)
    Uffeking skrev 2019-04-23 15:47:54 följande:

    du bjuder på en fin bild som vanligt. Du får dra igång denna tråd igen, med dina härliga bröst bilder.


    Tack!
Svar på tråden Stora bröst