• Längtarsåefterbarn

    Bf juli 2018

    Hej!

    Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

    Plussade imorse och är överlycklig!

    Är det någon mer som precis plussat?

    Behöver någon att prata lite med :)

  • Svar på tråden Bf juli 2018
  • blondi99
    Iowhannah skrev 2017-11-09 18:38:32 följande:

    Hur gammalt är ert första barn? Hur tycker du det är att vara nygravid när man samtidigt har ett barn som kräver uppmärksamhet och underhållning?


    Vår dotter är 3 år nu hon kommer vara nästan 4 när nästa kommer. Just nu märker jag inget då jag känner mig som vanligt men kan tänka mig att längre in i graviditeten så kommer det bli påfrestningar när man blir tröttare, sover dåligt och har en stor mage i vägen.. Haha ;)
  • Iowhannah
    blondi99 skrev 2017-11-09 19:01:56 följande:

    Vår dotter är 3 år nu hon kommer vara nästan 4 när nästa kommer. Just nu märker jag inget då jag känner mig som vanligt men kan tänka mig att längre in i graviditeten så kommer det bli påfrestningar när man blir tröttare, sover dåligt och har en stor mage i vägen.. Haha ;)


    Skönt! Vår son är två år och jag tycker att det är superjobbigt! Kan inte minnas att jag var så här trött när jag väntade honom :O
  • miachr78
    Villblimama skrev 2017-11-09 19:33:30 följande:

    Jag kan prova att lägga till nån i gruppen på fb om ni vill :)


    Vore kanon :)
  • blondi99
    Iowhannah skrev 2017-11-09 19:18:10 följande:

    Skönt! Vår son är två år och jag tycker att det är superjobbigt! Kan inte minnas att jag var så här trött när jag väntade honom :O


    I vilken vecka är du nu i? Jag är i vecka 5+5 om jag räknat rätt. Känns som att efter jag fick reda på att jag var gravid ( alltså sen i tisdag) så tycker jag mig känna pådde det ena och det andra.. Haha... Med förra så upptäckte jag inte graviditeten förens i Veckan 12 eller så och då måde jag helt bra, kom bara på då att mensen var ju otroligt sen. Men nu spänner det i magen, lite som mensvärk fast lindrigare och sen mår jag illa lite då och då.
  • blondi99
    Villblimama skrev 2017-11-09 19:52:23 följande:

    Hehe PM här alltså, skrev fel :)


    Nu har jag skickat ett pm :)
  • smulan5
    Villblimama skrev 2017-11-09 19:52:00 följande:

    Skriv er mailadress i PM på fb så provar jag!:)


    Har oxå skickat pm
Svar på tråden Bf juli 2018