• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Kstadtjej87
    Jagerika skrev 2019-01-28 06:42:58 följande:

    Negativt idag på ÄL+12 eller 13 så mensen kommer nog snart! Vill bara få min mens så vi kan skicka in papper för utredning. Nästa försök blir 13 eller 14, börjar tappa räkningen nu..


    Jätte tråkigt, hoppas plusset kommer snart. <3
  • Jagerika
    Kstadtjej87 skrev 2019-01-28 08:38:01 följande:

    Jätte tråkigt, hoppas plusset kommer snart. <3


    Tack, det värmer <3 lycka till du också! :D
  • KajsaLouise
    Jagerika skrev 2019-01-28 08:27:11 följande:

    Haha tack! :) jag försöker så gott jag kan och ibland kan jag bli lite deppig över hela situationen men samtidigt så tänker jag att det är många som får sitt första barn vid 30 årsåldern och jag har 3 år dit så kanske inte behöver stressa :) jag vill helst bara veta om jag ens KAN bli gravid eller om vi kämpar förgäves. Tycker det ska bli spännande med utredningen så denna gången känner jag att det inte gör nått om det inte är nått, och det tror jag inte att det är denna gången heller. Nu vill jag bara få tillbaka min mens då jag inte fick den förra månaden xD


    Nä du är fortfarande ung. Tänk på mig som är 34 år... Det är illa ;) Jag vill också veta om jag kan få barn. Jag har haft så mkt bekymmer med min mens och aldrig har den varit ens i närheten av regelbunden på egen hand så jag tror inte att jag kan få barn. Jag vill ju inte behöva gå igenom en utredning men hade gärna gjort det, om du förstår vad jag menar.
  • zebrans
    KajsaLouise skrev 2019-01-28 07:56:17 följande:

    En fundering till dig som verkar insatt i tempning :) Om man vaknar till efter fler än 4h sömn och somnar om ganska snabbt, blir tempen mindre än fyra timmar senare inte tillförlitlig då?


    Jag brukar inte skriva det som avvikande sålänge jag inte går upp på toa och har svårt att somna om. Alternativt om jag vaknar ca 30-60 min tidigare än inom tidsramen, då tempar jag den tiden istället.
  • Ereya

    Hur vet man om det är spök eller svagt svagt svagt positiv? Testade imorse och efter fem minuter kom det upp ett jättesvagt streck som jag kunde fota av = inget spökstreck om det fastnar på kameran? Min sambo såg det också.

  • Sunnanäng
    Ereya skrev 2019-01-28 09:45:04 följande:

    Hur vet man om det är spök eller svagt svagt svagt positiv? Testade imorse och efter fem minuter kom det upp ett jättesvagt streck som jag kunde fota av = inget spökstreck om det fastnar på kameran? Min sambo såg det också.


    Å så spännande! Testa imorgon igen och se om det ökat.
  • Jagerika
    KajsaLouise skrev 2019-01-28 08:58:52 följande:

    Nä du är fortfarande ung. Tänk på mig som är 34 år... Det är illa ;) Jag vill också veta om jag kan få barn. Jag har haft så mkt bekymmer med min mens och aldrig har den varit ens i närheten av regelbunden på egen hand så jag tror inte att jag kan få barn. Jag vill ju inte behöva gå igenom en utredning men hade gärna gjort det, om du förstår vad jag menar.


    Hue länge har du försökt då? För är det inte efter 6 månader som man kan få hjälp om man är över 30 år? :)
  • Jagerika
    Ereya skrev 2019-01-28 09:45:04 följande:

    Hur vet man om det är spök eller svagt svagt svagt positiv? Testade imorse och efter fem minuter kom det upp ett jättesvagt streck som jag kunde fota av = inget spökstreck om det fastnar på kameran? Min sambo såg det också.


    Jag har fått många spökstreck som fastnat på kameran men som aldrig ökat i styrka och varit mer gråaktiga i färgen så det är antagligen färgrester då. Ta igen om nån dag och komma ifall det ökat :)
  • Fian89
    Jagerika skrev 2019-01-28 10:01:53 följande:

    Hue länge har du försökt då? För är det inte efter 6 månader som man kan få hjälp om man är över 30 år? :)


    Där jag bor är det ett år om man är under 35.. Över 35 så är det ett halvår.
  • nathalieejj

    Samma här, bim-3 äl+11 och helt blankt :( trodde också på denna gång!


    jojjo287 skrev 2019-01-28 07:49:41 följande:

    Jag hade också tyvärr negativt i morse trots massa gravidsymptom som jag inte känt innan. Testade med CB testa tidigt-test. Är på äl+10 och bim-4. Suger! Jag som var så säker denna gången :(


Svar på tråden Nya BIM januari 2019