• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • ollesmor

    Är 5 dagar till bim och använt ett ägglossningstest för att det var det jag hade hemma, men det enda jag får är ett svagt streck. Vet ju att det är negativt då:/

  • Mela88
    Nicciz skrev 2019-05-17 17:08:32 följande:

    ÄL+2 och har redan fått mjölkiga flytningar. Nästan som vid svamp men känner inte av någon klåda eller så. Hade sex och det syntes på honom till och med...så mycket är det! Har ni haft så? Detta är nytt och vi är inne på sjätte försöket.


    dessvärre har inte ägget fäst än. Så det beror på något annat. Hoppas det tar sig denna månad för er :)
  • Nicciz
    Mela88 skrev 2019-05-17 18:38:52 följande:

    dessvärre har inte ägget fäst än. Så det beror på något annat. Hoppas det tar sig denna månad för er :)


    Tack för svar! Kanske hade för mycket sex kring ÄL och underlivets PH-värde påverkats eller något sånt
  • Mela88
    Nicciz skrev 2019-05-17 18:42:25 följande:

    Tack för svar! Kanske hade för mycket sex kring ÄL och underlivets PH-värde påverkats eller något sånt


    Ja så kan det säkert vara. Har själv haft sånna flytningar denna månad. Vilket jag inte brukar få annars :)
  • EmmaSx

    är på BIM -7 idag om min app räknar rätt. vet inte helt min cykel då jag slutade med p-piller för drygt en månad sen.

    Nu till frågan : har igår och idag haft äggviteliknande flytningar med en aning blod i. Verkligen lite och inte i alla flytningar, varit väldigt mörkt också och inte alls som den klarröda färgen mensen kan ha i början. Någon som har varit med om liknande?

  • Cic94

    Hej! Har idag bim-2 och känner mig illamående nu ikväll så hag tog ett gravtest, hur tolkar ni detta? Jag ser ett sträck men vet inte om det är inbillning..

  • Mela88
    Cic94 skrev 2019-05-17 20:41:51 följande:

    Hej! Har idag bim-2 och känner mig illamående nu ikväll så hag tog ett gravtest, hur tolkar ni detta? Jag ser ett sträck men vet inte om det är inbillning..


    Jag ser :D
  • Cic94
    Mela88 skrev 2019-05-17 20:44:25 följande:

    Jag ser :D


    Tack för svaret! Tar ett digitalt imorgonbitti också för att vara helt säker????
  • sommartjejen888
    Cic94 skrev 2019-05-17 20:41:51 följande:

    Hej! Har idag bim-2 och känner mig illamående nu ikväll så hag tog ett gravtest, hur tolkar ni detta? Jag ser ett sträck men vet inte om det är inbillning..


    Jag ser också ett streck! Skrattande
Svar på tråden BIM maj