• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • onlyida

    Åh vilken bra tråd! Innan har jag varit nån som bara googlat och läst gamla trådar från typ 2008 men bestämde mig idag för att själv bli medlem och dela erfarenheter.

    Jag och min sambo är på andra försöket att bli gravida. Första månaden gick jag all-in med äl-tester osv, men kände direkt att det gick överstyr, så denna månad körde vi på utan. Har BIM idag (!!!) vilket brukar stämma, MEN förra månaden var den 10 dagar sen (har lite oregelbunden äl) emellanåt, så jag vågar inte lita på det utan tror att min äl var några dagar senare än vad appen visar och därmed mensen densamma.

    Känner inga direkta symptom, men är också sjukt mycket mer avslappnad denna månad, förra månaden när jag visste säkert att vi prickat äl så tyckte jag mig känna diverse symptom innan BIM...

    Dock har jag sen igår sjuk molvärk i nedre delen av magen, mycket mer än vad jag brukar ha vid innan mens. Då brukar jag mest få lite på kvällen, men nu är det läge för alvedon och så har jag aldrig haft. Möjligtvis under mensens första dag, men aldrig innan. Å andra sidan kan ju kroppen och mensens biverkningar förändras, har precis passerat 30 och har inga barn sen innan. Tyckte brösten ömmade förra veckan men det känns bättre nu och min hy är lite bättre än vad den brukar vara innan mens men annars är allt som vanligt här. Lite frustrerande med tanke på hur många symptom de flesta verkar känna tidigt

    Någon annan som bara haft molvärk som tidigt symptom? Eller som haft inga symptom alls? Vill kunna leva på hoppet, men mest för spänningens skull än så länge, haha!

    Kul att följa er alla i den här tråden, ska läsa ikapp allt ikväll.

    Håller tummarna för er alla!!

  • zebrans
    onlyida skrev 2019-05-20 15:20:24 följande:

    Åh vilken bra tråd! Innan har jag varit nån som bara googlat och läst gamla trådar från typ 2008 men bestämde mig idag för att själv bli medlem och dela erfarenheter.

    Jag och min sambo är på andra försöket att bli gravida. Första månaden gick jag all-in med äl-tester osv, men kände direkt att det gick överstyr, så denna månad körde vi på utan. Har BIM idag (!!!) vilket brukar stämma, MEN förra månaden var den 10 dagar sen (har lite oregelbunden äl) emellanåt, så jag vågar inte lita på det utan tror att min äl var några dagar senare än vad appen visar och därmed mensen densamma.

    Känner inga direkta symptom, men är också sjukt mycket mer avslappnad denna månad, förra månaden när jag visste säkert att vi prickat äl så tyckte jag mig känna diverse symptom innan BIM...

    Dock har jag sen igår sjuk molvärk i nedre delen av magen, mycket mer än vad jag brukar ha vid innan mens. Då brukar jag mest få lite på kvällen, men nu är det läge för alvedon och så har jag aldrig haft. Möjligtvis under mensens första dag, men aldrig innan. Å andra sidan kan ju kroppen och mensens biverkningar förändras, har precis passerat 30 och har inga barn sen innan. Tyckte brösten ömmade förra veckan men det känns bättre nu och min hy är lite bättre än vad den brukar vara innan mens men annars är allt som vanligt här. Lite frustrerande med tanke på hur många symptom de flesta verkar känna tidigt

    Någon annan som bara haft molvärk som tidigt symptom? Eller som haft inga symptom alls? Vill kunna leva på hoppet, men mest för spänningens skull än så länge, haha!

    Kul att följa er alla i den här tråden, ska läsa ikapp allt ikväll.

    Håller tummarna för er alla!!


    Jag har i princip bara känt av molvärk. Och ömma bröstvårtor!
  • Lisa fisa
    JohannaL92 skrev 2019-05-20 14:19:22 följande:

    Vad spännande! Jag försöker att hålla mig nu med tester till torsdag men det är svårt.. gjorde ett tidigt igår kväll som var negativt. Idag är jag bombsäker på att jag inte är gravid, igår kväll var det helt tvärt om haha Hur ska du göra med tester?


    Jag gjorde oxå ett sånt ?tidigt? igår och det var oxå negativt....

    vänta är inte riktigt min grej ha ha ha. Sjukt svårt.

    Gjorde ett idag med, oxå negativt.

    Har däremot provat ÄL-test som visar så sjukt positivt som aldrig gjort vid ägglossning....

    vet dom kan ge utslag strax innan mens med, men man får ju lite förhoppningar...
  • JohannaL92
    Lisa fisa skrev 2019-05-20 16:23:06 följande:

    Jag gjorde oxå ett sånt ?tidigt? igår och det var oxå negativt....

    vänta är inte riktigt min grej ha ha ha. Sjukt svårt.

    Gjorde ett idag med, oxå negativt.

    Har däremot provat ÄL-test som visar så sjukt positivt som aldrig gjort vid ägglossning....

    vet dom kan ge utslag strax innan mens med, men man får ju lite förhoppningar...


    Jaa såklart det ger förhoppningar, jag ser tecken i allt :) Hur länge har ni försökt? :)
  • BabyEA

    Kan de va positivt?


    BabyEA skrev 2019-05-20 18:21:57 följande:

    Bim den 23maj. ÄL+8 eller 9. Clearblue rapid


  • BabyEA
    Lisa fisa skrev 2019-05-20 19:17:02 följande:

    Jag ser absolut ett andra streck!!!


    Läskigt! Har beställt cb early så jag får de imorgon kväll.. Ska hålla mig hela kvällen haha
  • Evi82
    BabyEA skrev 2019-05-20 18:21:57 följande:

    Bim den 23maj. ÄL+8 eller 9. Clearblue rapid


    Det är positivt grattis :)
  • BabyEA
    Evi82 skrev 2019-05-20 19:59:24 följande:

    Det är positivt grattis :)


    Åhh sluuuta haha jag vågar nt tro de än!
Svar på tråden BIM maj