• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • Lustablong
    tillyra skrev 2019-06-04 09:51:00 följande:

    Idag är det bim-4 för mig (typ). Jag har inte kollat hur cykeln ser ut mer än ett par månader, och då har den varit 26 dagar. Vet att den innan jag fick barn har legat runt 28-30 dagar så det kan nog variera lite. Har som så många andra molvärk i livmodertrakten, men det har jag haft föregående två månader också (och säkert jämnt annars också fast jag inte brytt mig om det).

    Det är ju vårt första försök till syskon detta, så nu är det spännande tider. Jag tror att vi missade ÄL tyvärr pga sjukdom och massa jobb. Testade i morse för skoj skull. Spökstreck förmodligen. Är något svagt svagt där, men säkert mest i mitt huvud.

    Jag tycker att det är väldigt kul och spännande att testa och gör det gärna innan bim (är nog rätt knäppt egentligen). Jaja, nytt test i morgon, är ju långt till bim än.

    Hur är det med er andra med bim runt den 8:e? Någon som testknarkar liksom jag?


    Hej, Har BIM den 8:e. Känner inte så mycket kroppsligt mer än trött och kissar ofta, lite molvärk från och till. Tröttheten kan bero på att hunden är sjuk och vart mycket med det. Men mina andra två graviditeter har jag inte känt så mkt innan BIM heller men de två grav tog på första försöket så har två fina barn på 10 och 7

    Skulle bli besviken om det inte tog sig på första försöket denna gången men samtidigt börjar jag närma mig 40 så det kanske inte ens går liksom. Men jag hade ÄL denna månaden och då hade vi sex.

  • Mima93

    Jag har BIM imorgon. Igår kväll när vi hade sex kändes det konstigt i snippan, det kom lite blod o gjorde lite ont efteråt. Jag tänkte först att det var mensen som kom :( Men det såg annorlunda ut och har inte kommit mer sen... min mens brukar alltid börja med rosa flytningar ett par dagar innan det sätter igång, vilket jag inte haft nu. Brösten har börjat ömma lite, brukar inte ha så vid mens. Håll tummarna för mig! Ska testa imorgon eller på torsdag.

  • babytjejen

    Idag kom äntligen temphöjningen men vet inte om vi missat äl då...vi fick till det fram till söndag men inget mys igår...men med fyra års försök så är ju hoppet ute i princip ändå...

  • VictoriaBerggren


    Enligt NC ska jag ha ÄL app lördag 8/6 men enligt test borde jag haft ÄL igår 3/6?
  • Sobioor

    Hej tjejer, egentlig ÄL enligt Flo är den 6/6men jag började testa mig den 1/6 redan då jag vet att det kan diffa någon dag hit och dit.

    Nu behöver jag eran hjälp att tolka vilken av dessa ni anser va ÄL. Den 3/6 & 4/6 har jag testat förmiddag och kväll (därav M &K som står på dessa). Jag känner själv att den 3/6 på morgonen borde ha varit den som räknas, eller?

    Kram

  • Sobioor
    VictoriaBerggren skrev 2019-06-04 18:16:38 följande:

    Enligt NC ska jag ha ÄL app lördag 8/6 men enligt test borde jag haft ÄL igår 3/6?


    Skulle absolut säga som dig, dvs 3/6. Jag hade enl min app beräknad ÄL den 6/6 men tror mitt va positivt nu den 3/6 som dig men är osäker :O
Svar på tråden BIM Juni