• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Tr0ust

    Hej tjejer.

    Jag har ju fått ytterst svagt på rfsu testa tidigt innan helgen..Jag avvaktade och testa mig i helgen för att inte bli ännu mer tokig på otydliga test.. :D

    Jag tetsade mig nu. Och nu När det tokblankt på alla test. Så jag antar att det var ett mycket tidigt missfall om det ens var något det vet man ju aldrig. Nu satsar jag på nästa ÄL som är runt den 10:e (enligt appen)

    När bör jag testa med ÄL test? (Jag litar inte 100 på appen)

    Lycka till alla och hoppas på många puss i september tråden nu :) Kramar <3

  • Tr0ust
    Sofiiakarin skrev 2019-09-02 07:08:09 följande:

    Tjejer! Jag hann igår inte köpa gravtest. Men! Kissade i ett rör nu o la in det i kylen. Kan man göra så? O köpa ett gravtest nu på FM o ta ett?

    <3


    Jag tänkte precis skriva till dig och fråga hur det hade gått.. :D absolut, men tänk på att ta ut det i god tid innan du gör testet då det ska vara rumstempurerat :)

    Lycka till & uppdatera oss!!! <3
  • EllaLo
    Tr0ust skrev 2019-09-02 07:08:14 följande:

    Hej tjejer.

    Jag har ju fått ytterst svagt på rfsu testa tidigt innan helgen..Jag avvaktade och testa mig i helgen för att inte bli ännu mer tokig på otydliga test.. :D

    Jag tetsade mig nu. Och nu När det tokblankt på alla test. Så jag antar att det var ett mycket tidigt missfall om det ens var något det vet man ju aldrig. Nu satsar jag på nästa ÄL som är runt den 10:e (enligt appen)

    När bör jag testa med ÄL test? (Jag litar inte 100 på appen)

    Lycka till alla och hoppas på många puss i september tråden nu :) Kramar <3


    Du och jag fick ju mens 22 men skulle egentligen haft 27 och Jag började faktiskt testa i lördags, för jag litar inte heller på appen nu när det blev så oregelbundet :) jag hade börjat testa nu om jag var du :)
  • mimiii
    Milka21 skrev 2019-08-27 13:21:17 följande:

    Nej men hoppades väl :( . Tack för svar


    Hur har det gått för dig? :)
  • Sofiiakarin
    Tr0ust skrev 2019-09-02 07:10:07 följande:

    Jag tänkte precis skriva till dig och fråga hur det hade gått.. :D absolut, men tänk på att ta ut det i god tid innan du gör testet då det ska vara rumstempurerat :)

    Lycka till & uppdatera oss!!! <3


    Tack! Vet inte varför jag är så inställd på negativt.. Är väl försvarsmekanism för o inte blir ledsen.

    Men du har inte fått din mens än? När har du bim? <3
  • mimiii
    AnneP skrev 2019-08-20 08:29:04 följande:

    Hoppar också in här , jag och min sambo är båda 24.

    Är idag på äl +5. Och detta är 5e försöket för oss.

    Förra månaden hade jag ej äl enligt natural cycles och gjorde ej tester. Hoppas på lycka denna månaden <3

    BIM SEPTEMBER

    1/9: NathalieBjorklund, AnneP

    2/9: 10oktober

    3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis

    4/9: Sofiakarin, Myrkryper

    5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy

    6/9: Michibell, Zyprexa

    7/9: Längtande95, Idapidan

    8/9: Lylls

    9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih

    10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab

    11/9: ketchup88

    13/9: Cachy

    14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi

    16/9: lindamjonsson, Nicciz

    23/9: SamiraBudva


    Hej! Hur har det gått? :)
  • mimiii
    Lyra78 skrev 2019-08-24 10:49:08 följande:
    Lägger in mig i listan. Blir väl försök nr 10 Förvånad. Har inte varit aktiv under sommaren och inte heller hållit koll på ÄL och så men känner rätt tydligt när jag har ÄL så lite halvhjärtade försök iaf. Många nya namn sen i våras, vilket väl betyder att många har lyckats bli gravida Glad. Nu hoppas jag det snart är vår tur med. Två barn sen tidigare, och stor längtan efter ett tredje.

    BIM SEPTEMBER

    1/9: NathalieBjorklund, AnneP, almqvist, Lyra78 

    2/9: 10oktober 

    3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis 

    4/9: Sofiakarin, Myrkryper 

    5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica5 

    6/9: Michibell, Zyprexa 

    7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan 

    8/9: Lylls 

    9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih 

    10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab 

    11/9: ketchup88 

    13/9: Cachy 

    14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi 

    16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84

    18/9: awi 

    19/9: GrönTröja, Millemupp

    21/9: mea08, PelloBello, hundenhubbe

    22/9 EllaLo, FruA2019

    23/9: SamiraBudva 

    24/9 Mathilda999, Tr0ust

    25/9: pappersdocka
    Hur har det gått för dig? :)
  • Förstabarnet123

    [quote=79872368][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-09-02 07:08:09 följande:[/quote-nick]Tjejer! Jag hann igår inte köpa gravtest. Men! Kissade i ett rör nu o la in det i kylen. Kan man göra så? O köpa ett gravtest nu på FM o ta ett?

    <3[/q

    Håller mina tummar hårt!

  • Tr0ust
    EllaLo skrev 2019-09-02 07:22:50 följande:

    Du och jag fick ju mens 22 men skulle egentligen haft 27 och Jag började faktiskt testa i lördags, för jag litar inte heller på appen nu när det blev så oregelbundet :) jag hade börjat testa nu om jag var du :)


    Precis så var det :)

    Okej . Bara för att se stegring liksom?

    Nu när jag kollade på testet så ser jag ju fan ett svagt streck iallafall på gravtestet. Jag blir fam i mig inte klok på detta. Men jag skiter i det här nu och tänker sikta mot nästa ÄL istället :D
  • Fladdriga svansen
    Förstabarnet123 skrev 2019-09-02 07:01:04 följande:

    [quote=79869273][quote-nick]Fladdriga svansen skrev 2019-08-31 16:35:13 följande:[/quote-nick]Vad kul, då har du chansen än till majbebis :)

    Håller tummarna att du plussar.

    Spermier lever 3-5 dagar så chansen finns ju. Om han inte har riktigt bra kvalité så upp till 7 dagar.[/q

    Tack för pepp! Hoppas på en majbebis...

    Hur går det för dig? Kom äl?


    Äl kom tillslut men 4 dagar sent. Så antar att bim blir senare också.

    Denna gång känns de som vi hade en chans, förra gången kändes som kört direkt. Men nu finns den där gnagande känslan att kanske kanske. Väldigt störigt, ger mig ju falska hopp :D

    Kommer du våga testa innan bim?
Svar på tråden BIM september 2019