• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Tingeliiiing

    Hej alla! Hoppas det är okej att hoppa in här, jag hade äl för ca 10 dagar sedan och tog nyss dessa test, vad tror ni? <333

  • Lillen 84
    Tingeliiiing skrev 2019-09-10 19:44:40 följande:

    Hej alla! Hoppas det är okej att hoppa in här, jag hade äl för ca 10 dagar sedan och tog nyss dessa test, vad tror ni? <333


    Ser svag skugga iaf :)
  • Laloppan
    Tingeliiiing skrev 2019-09-10 19:44:40 följande:

    Hej alla! Hoppas det är okej att hoppa in här, jag hade äl för ca 10 dagar sedan och tog nyss dessa test, vad tror ni? <333


    Posetivt! Grattis =D så många som plussar nu!
  • Ssandra

    Finns 2 platser kvar i våran hemliga grupp på Facebook där vi är 38st tjejer som försöker bli gravida, vi diskuterar allt möjligt angående ägglossning, symptom, och tankar om graviditet i resan om att bli gravida allihopa förhoppningsvis!

    Skriv namn och efternamn till mig, först till kvarn :)

  • Tingeliiiing

    [quote=79892403][quote-nick]Laloppan skrev 2019-09-10 19:52:50 följande:[/quote-nick]Posetivt! Grattis =D så många som plussar nu![/

    Tack snälla! <3

  • Tingeliiiing

    [quote=79892387][quote-nick]Lillen 84 skrev 2019-09-10 19:48:41 följande:[/quote-nick]Ser svag skugga iaf :)[/

    Tack för titten <3

  • Annali85

    Så kul med så många pluss idag grattis!! <3. Har inte hunnit läsa alla inlägg men såg att många har plussat.

  • IA88

    Negativt på Testlagrets testa-tidigt idag, BIM-2 så nu inväntar jag mensen på fredag. Känns som att det borde visat något idag om jag skulle vara gravid men det fanns inte en tillstymmelse till streck..

  • BDN

    Hej alla! Behöver lite input. Det sjukaste hände mig just. Igår morse på Bim gjorde jag ett cb digital med veckoindikator, visade inte gravid. Strax därefter kom en liten blödning och sen bruna flytningar resten av dagen. Idag går min temp ner något men jag testar igen då jag inte fått några mer blödningar och eftersom hoppet är det sista som lämnar människan. :) då får jag ett positivt test, gravid 1-2 veckor. Wtf? Någon som varit med om samma? Gravid eller inte? Gjorde oändligt antal gravtest under min MA-period (snart 3 månader sen) som såklart visade positivt eftersom hormoner fanns kvar i kroppen, så jag känner mig smått skeptisk till positiva test. Vad tror ni?

Svar på tråden BIM september 2019